neděle 27. února 2011

Výstava kamélií

27.2.2011 [FOUND] 3 [other] 1 M 1 T 2

16:00TGCVF5MZamecky park (Harwey)
16:56TGC1BCR7Zamek - Blansko (Harwey)
17:36MGC1F6TGBlansko - brana Moravskeho krasu (juramara)
17:48TGC1829HKostel sv. Martina Blansko (sberac)

[NOTE] GCVF5M - Zamecky park (Harwey, placed 26.4.2006)
~16:00 - Chrabrý Secec chtel na nejaké historické místo v Cesku, tož jsem jej vzal na výstavu kamélií na Rájeckém zámku a pak jej ubytoval v nedaleké kešce.

[FOUND] GC1BCR7 - Zamek - Blansko (Harwey, placed 20.4.2008)
#1198 16:56 - Vyrazil jsem se svými rodici a sestrou na výstavu Kamélii na zámku v Rájci a už to vypadalo, že to bude den bez keší. Ale když jsme se vraceli pres Blansko, povídá máma tátovi: "Zajed k té cukrárne, koupíme nejaký zákusky." A tak zatímco nakupovali zákusky a sestra se napájela horkou cokoládou, vyrazil jsem na blízké kešky.

Zacal jsem Bránou Moravského krasu, ale než jsem došel ke druhé stage, volá mi sestra, at pockám, že jdou za mnou. pridala se ke mne i s mamkou, táta zustal sedet v aute.

Tahle keška je na trase zmínené multiny a našli jsme ji už spolecne. Pripojuji se k názoru, že by se jiste našlo i hezcí místo, ale tohle je asi méne mudlofrekventované. Díky za kešku.

[FOUND] GC1F6TG - Blansko - brana Moravskeho krasu (juramara, placed 15.8.2008)
#1199 17:36 - Príjemná procházka podvecerním Blanskem. Videli jsme pekná místa i se trochu dozvedeli. Vzhledem k úcasti mudlorodicu v duchodcovském veku jsme k finálce vyjeli autem - mamka, která jinak prošla celou trasu, si zašla i pro finálku, tatka pecivál opet hlídal auto. A tak prišel o opravdu nádherný výhled na mesto! Díkeš!

[FOUND] GC1829H - Kostel sv. Martina Blansko (sberac, placed 22.12.2007)
#1200 17:48 - Poslední dnešní blanenská. Cestou od finálky Brány Moravského krasu jsme zastavili u kostela, který si dobre pamatuju jako jednu ze stejdží lonského rocníku šifrovací hry Krtcí norou. Zatímco já jsem logoval, mamka se sestrou okukovaly kostel. Ješte jsem za nimi zabehl, abych jim rekl, kde náš tým sedel, kde sedel tým, který zkoušel navlékat tkanicky do bot a už jsme vyráželi k našim domovum. Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat