neděle 16. října 2011

Alois Nebel

16.10.2011 [FOUND] 2 M 2

V neděli jsem jel do Olomouce, za dcerkou Bětkou, která tam studuje japonštinu a portugalštinu. Už jsem ji dlouho neviděl (tedy, viděl jsem ji před týdnem, ale byl jsem nemocný a opatrně jsem s ní z povzdálí mluvil jen asi deset minut) a tak jsem ji přijel navštívit, abychom zašli do kina. Odtud tedy Alois Nebel.
14:51MGC22F92Parni vodarna Olomouc (reloaded) (HappyHorseTeam)
15:48MGC22W3QUpravna vody Cernovir (Marolaci)

[FOUND] GC22F92 - Parni vodarna Olomouc (reloaded) (HappyHorseTeam, placed 31.12.2009)

#2171 14:51 - Parní vodárna je pekná stavba, osamele stající v lužním lese. Obcas kolem ní prosviští cyklista, probzucí inlinista nebo ji minou klábosící kamrádky. Nikdo z nich ale k vodárne ani hlavu neotocí. Možná je to pro ne už stará známá vec, ne zjevení z dob dávno minulých, jako pro návštevníka z Brna. Možná vedí, že je za plotem, dvakrát zamcená a nedostupná...
Pekné místo, díky zakešku. :)

[FOUND] GC22W3Q - Upravna vody Cernovir (Marolaci, placed 30.1.2010)

#2172 15:48 - Pekná procházka lužním lesem a slatiništem. U první stejdže mne trochu znepokojilo, že musím vstoupit do prvního ochranného pásma vodního zdroje. Ale za porušení pravidel jsem byl odmenen nejen instrukcemi k nalezení fnálky, ale také pohledem na podzimní mokrad.
Cestou k finálce jsem se z mokradem potakl znovu. Ani tento nebyl zas tak mokradní, aby cloveku hrozilo, že mi potece do bot, ale rákosí, které jsem míjel bylo mohutné. Výhledy smerem ke Svatému kopecku byly vpravde africké - savana vysokých trav, solitérní stromy a pahorky zvedající se v dáli. Príroda ke me doslava lnula - kudlibabky a jiné prítuly jsem ze sebe sundával celou cestu do Chválkovic na autobus. Nakonec jsem našel i obrovskou krabice (kousícek od pohodlné cesty).
Díky za peknou kešku!

Žádné komentáře:

Okomentovat