sobota 29. října 2011

Východní Žebětínsko

29.10.2011 [FOUND] 5 [DNF] 1 T 2 U 3

Hlavním cílem večerní výpravy do východního Žebětinska bylo proniknout do firmy Planet Express, což je nezbytnou podmínkou k získání přístupu k Benderovu pokladu. Vyplenění zmíněného pokladu je zase nezbytné k vyčištění katastru Kohoutovic od neodlovených keší, což je můj aktuální plán.

Do Planet Expressu se mi nepodařilo proniknout, protože první postupový bod (a.k.a. Stage 1) je zřejmě fuč. Zato se mi podařilo proniknout do tlupy přívětivých policistů na nočním cvičení (celkem třikrát) a být jimi (resp. jejich komisnějším kolegou) legitimován a neúspěšně klamán.

18:55TGC33J72Hans Baltisberger (BIGJHS)
20:00UGC14E0EHranicni kameny (mudlodcera (made by coinageCZ))
21:04UGC2J5RWRucni prace - hackovani (zuuzka a misas)
21:46UGC1Q5C0Last Lap (kantor)
22:00UGC1HFPDFUTURAMA - Planet express (janvanek)
22:20TGC2MWJTFrantisek Basny (cherubin, onovy)

[FOUND] GC33J72 - Hans Baltisberger (BIGJHS, placed 11.9.2011)

#2210 18:55 - Prišel jsem presne tak, jak se nedoporucuje - po silnici. Navíc po tme a po pravé strane. Nedoporucuji. Je to o strach.
Hledání jsem si zpestril tmou. Krabka je ukryta tam, že i ve dne unikne pozornosti nezkušeného oka a v noci, ve svitu nácelní svítilny se hledá o to hur. Ale po prectení logu a použití kacerského jemnocitu jsem ji našel. :) Díkeš!

[FOUND] GC14E0E - Hranicni kameny (mudlodcera, placed 18.7.2007 by mudlodcera (made by coinageCZ))

#2211 20:00 - Už když jsem cca dve hodiny pred nálezem parkoval, jsem povšiml jsem si nezvyklého ruchu u vchodu do obory. A zatímco jsem hledal úvodní stage GC1HFPD - FUTURAMA - Planet express, mohl jsem pozorovat príjezd dvou policejních vozu s blikajícími majácky.
Ale když jsem konecne k obore dorazil, policejní auta klidne parkovala vedlo nekolika civilních a tak jsem - nebojácne, ale ve strehu - vstoupil dovnitr a dal se do pocítání šroubu. Na policisty jsem narazil cca o 300 metru dál, cestou ke stage 1. Byli roztahaní po stráních i kolem potoka, ale nejvetší chumel jich byl na ceste. Svítili si baterkami, tlumene hluceli a blížícího se kacera (mne) ani nepostrehli.
"Dobrý vecer," pravil kacer, "Copak se to tady deje?"
"Dobrý," del mírne prekvapený policista s mapkou a svítil mi do ocí. "Ale, máme tady takové taktické cvicení. Nemusíte se niceho bát."
"Takže mužu klidne dál hledat keše?"
"Cože hledáte?"
"Keše. Slyšel jste nekdy o geokešingu?"
"A jó, jasne. Klidne si tu mužete hledat kešky."
"Tak díky, zatím."
Tak jsem prošel houfem a pokracoval dál ke stage 1. Tam jsem chvíli hledal, ale nenašel. Posadil jsem se, pripojil k Internetu a hledal fotohint. Policisté se pomalu blížili a z druhé strany jim naproti prijelo policejní auto. Vystoupil z nej (no ano!) policista a povídá mi: "Dobrý vecer, mužu videt vaše doklady?"
"A mužete mi ríct, proc je potrebujete videt?" ptám se, zatímco vytahuji peneženku.
"Protože tady máme pátrací akci," zalhal policista.
"Opravdu?" povídám a podávám mu obcanský prukaz, "Vaši kolegové mi ríkali, že je to cvicení."
Mezitím se priblížili ti první policisté. "Ahoj, pán tady hledá kešky, toho jsme už potkali." Dostal jsem obcanku zpátky, policisté se rozloucili a já mohl najít šifru a získat souradnice finálky. Mezitím se houfce ochráncu porádku opet vzdálili.
A opet se ukázalo, že mám s nimi stejnou cestou - po nejakých dvou stech metrech jsem je zase dohnal. Tentokrát už byly rozprava delší, zajímali se o cem ten geokešing je a proc se tím lidé zabývají, tak jsem delal menší propagaci. Pak se ozval starší hlas (všem policistum, co jsem videl bylo tak mezi dvaceti až triceti) "Tak hoší, pojdte sem." Tož jsem se rozloucil ašel pro finálku.
O pár minut pozdeji si v poklidu sedím u nalezené krabice, když se ke mne lesem blíží rojnice svetélek. "Koukám, že máme porád spolecnou cestu," povídá jedno z nich, když mne míjelo. "No, ted už ne, já už ted pujdu na opacnou stranu," odvetil jsem. "Tak se mejte." "Vy taky."
Díky za peknou kešku. Byla by pekná, i kdyby nebyla zpestrena policejními manévry - takhle byla trochu "dobrodružnejší".

[FOUND] GC2J5RW - Rucni prace - hackovani (zuuzka, placed 13.11.2010 by zuuzka a misas)

#2212 21:04 - Vzhledem k tomu, že mne napadlo ješte nekolik rešení, pristupoval jsem k hledání cepicky ponekud s obavami. Ale Occamova britva se ale posléze opet osvedcila, i když se to neobešlo bez tápání a duševního strádání.
Signál u finálky není zrovna nejlepší a vzdálenost od cíle se dokáže vmžiku zmenit až o dvacet metru. Nocní doba doba také nijak neusnadnuje hledání cepicky, zvlášte když jeden ani neví, v jaké výšce ji hledat. Ale jako už mnohokrát, úkryt jsem našel ve chvíli, kdy jsem byl prakticky smíren s neúspechem a nutností opakované cesty do místních lesu.
Bylo to pekné. Nocní les je klidné a dnešní noc byla vlahá. Luštenka milá a cepicka roztomilá. Díkeš!

[FOUND] GC1Q5C0 - Last Lap (kantor, placed 17.4.2009)

#2213 21:46 - Pro mne neznámý pomnícek a vlastne i smutný príbeh; o sport a zvlášte motoristický se spíš nezajímám. Jednoduchá luštenka, byt jsem si její nekteré cásti zadání vyložil zprvu jinak, ale po dosazení hodnot se vše samo opravilo.
A pak ješte procházka nocním lesem až k úkrytu. Ten bych doporucoval premístit. Nejen proto, že blízko krabky vzniká smetište, které ji muže v budoucnu zavalit. Na míste, kde jsem mel 0 m (tj. cca 5 m od krabicky) se nachýzí asi jako polštár velký vak naplnený rozkladem páchnoucí tekutinou. Fuj.
Ale za to autor nemuže. Tak dekuji za krabku se (za)jímavým príbehem.

[DNF] GC1HFPD - FUTURAMA - Planet express (janvanek, placed 20.4.2009)

22:00 - Po prvním pokusu o nález jsem si "odskocil" odlovit ctyri "blízké" krabky a pak se vrátil k druhému pokusu o proniknutí do Planet Expressu. Tentokrát vyzbrojen informacemi od Jurína z jeho odlovu první stage. Prohledal jsem všechny geoobjekty v popsané vzdálenosti od "úvodních" souradnic a poohlížel se i v jejich okolí - už Jurín, který tu ovšem byl pred ctyrmi mesíci - totiž našel krabku vypadlou na zemi. Ale nic. Obávám se, zda muj neúspech nesouvisí se zjevne velmi novým a velmi cerstve natreným zábradlím na jedné strane mostu.
No, chystáme se sem s Jurínem nekdy príští týden, místo ješte jednou prohledáme a prípadne pak napíšu Needs maintenance...

[FOUND] GC2MWJT - Frantisek Basny (cherubin, placed 24.1.2011 by cherubin, onovy)

#2214 22:20 - Tož napodruhé konecne odloveno. Poprvé (to jsem si ješte myslel, že jde o krabku kohoutovickou) jsem narazil na mudly v nedalekém altánu a nechtelo se mi prohledávat koreny stromu pod jejich dohledem. Dnes - v noci - tu nikdo nebyl a pres mé obavy (už jsem si dnes v noci užil nekolika dlouhých nocních hledání ve dne jiste snadných úkrytu) jsem krabku našel behem minuty. Hooray! Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat