sobota 1. října 2011

Birk Again

1. - 2.10.2011 [FOUND] 6 T 6
1.10.201109:00EGC3128YCykloevent Birkovo kolo 2011 (pgnext)
"11:41TGC2QXFKZPJM #3 - zamek Pouzdrany (MikiHamza)
"12:27TGC2W71JVetrolam (vinetu31514)
"12:43TGC1G7Q0Cyklostezka Brno - Wien (Zabcice) (va3)
"13:46TGC1EXNFCyklostezka Brno - Wien (Blucina) (va3)
"16:33TGC28256Pionyr (Kometa) na suchu (Jardatrek)
"19:40EGC2QXAJ7.GeoBurcak/7th YoungWine (JaKr)
2.10.201107:33TGC2GERZKostel sv. Barbory Pavlov (fotrik)

[ATTENDED] GC3128Y - Cykloevent Birkovo kolo 2011 (pgnext, placed 1.10.2011)

#2152 09:00 - Na letošní rocník Birkova kola jsem se moc tešil. Minulý rok mne totiž krátce pred Brnem postihla nehoda (rozumej: necumel jsem na cestu) a zlomil jsem si ruku.
Nadšene jsem tedy vyrazil, predjel Kostrouna na jeho kolobežce a uhánel k Brnu. Ale nejak mi to nesedlo, celou cestu jsem mel nohy jako z olova a jel jsem jako by do kopce. Párkrát jsem zastavil, kontroloval retez a ložiska, jestli neco není zadrené, ale nic. Ani jsem si nevšiml, kdy mne Kostroun zase predjel. Zatímco loni jsem si ruku lámal už nekdy kolem tretí odpoledne, letos jsem dorazil do cíle až po páté, snad jako úplne poslední. Ale event za to nemohl, bylo krásne teplo, celsta jako umetená. Další dny jsem se cítil porád divneji, zacaly mne bolet klouby a ve stredu prišlo i bolení v krku a konec týdne jsem už proležel. Proste na mne pomalu a s predstihem lezla nejaká choroba a bránila mi užít si vyjíždku. Mrcha!
Tož už se teším na príští rocník, verím, že v lepší kondici. :) Díky!

[FOUND] GC2QXFK - ZPJM #3 - zamek Pouzdrany (MikiHamza, placed 18.6.2011)

#2153 11:41 - Jedu si tak na kole Pouzdranami, odbocím ze silnice na nezpevnenou bocní cestu, odbocím ješte jednou podél plotu na polnacku, pak odbocím ješte jednou na travou zarostlou cestu a proti mme houf cyklistu, postávajících, v kroví neco hledajících, nasedajících a chechtajících se. Díkeš!

[FOUND] GC2W71J - Vetrolam (vinetu31514, placed 14.5.2011)

#2154 12:27 - Zabocil jsem na cestu k vetrolamu a proti mne chlapecek na kole a povídá "Jedete pro kešku?"
Podezrívave jsem se na nej kouknul a ríkám "No jedu, jakpak o ní víš?"
"Protože my jsme ji tam dali," a odjel do vesnice.
Tak po chvíli mám zalogováno a zrovna potvruju dalšímu kolegovi, že tam opravdu je, když po ceste prijede chlapecek a "Už jste ji našli?"
"Jo, jo. A to jsi ji sem dal sám?"
"Ne, rodice ji tady schovali," prozradil hošík, otocil se a odjel zpátky do dediny, asi podat hlášení.
Tak díkeš, rodice! :)

[FOUND] GC1G7Q0 - Cyklostezka Brno - Wien (Zabcice) (va3, placed 25.9.2008)

#2155 12:43 - Tož, konecne jsem ju našel. Loni bylo na odpocívce docela premudlováno, i po prolízkách ci co to je lozilo hafo detí. Letos prijeli mudlové "až" ve chvíli, kdy jsem kešku zrovna vyndával. Tak si tak sedím a loguju, když prijedou jacísi dva cyklisté a mudlovstvo/nemudlovstvo zacnou prohledávat objekt. Tož jsem v klidu dologoval, vložil krabku do maskování a pomalu k nim došel.
"Tam ji nenajdete."
Chvíli na mne ostražite koukali a pak ríkají: "Ale mela by tady bejt."
"Ale není tam," odvetil jsem, "protože ji mám v ruce."
Pak jsem ji predal, pospal ukrytí a odjel. Díky za kešku! Hezké krytí. :)

[FOUND] GC1EXNF - Cyklostezka Brno - Wien (Blucina) (va3, placed 12.8.2008)

#2156 13:46 - Nelezeno celkem rychle, i když nedaleko bylo kontrolní stanovište Birkova kola. Pekne nám to tady pustne, co? Díkeš!

[FOUND] GC28256 - Pionyr (Kometa) na suchu (Jardatrek, placed 5.5.2010)

#2157 16:33 - Nalezeno spolecne s bosorkounikki a jejím slovenským prítelem, fajn lidmi se kterými jsem jel kus cesty kousek od Bluciny a pak ješte kousek za tuhle kešku, kde se vydali na vlak, tatímco já do cíle Birkova kola. Díkeš!

[ATTENDED] GC2QXAJ - 7.GeoBurcak/7th YoungWine (JaKr, placed 1.10.2011)

#2158 19:40 - Povestný geoBurcák jsem si asi sám zkazil svojí kacerskou nenasytností. Stejný den se totiž konal ješte cykloevent Birkovo kolo a já chtel stihnout oba dva! Výsledkem bylo, že jsem na geoBurcák dorazil pozde a navíc už pekne utahaný. Takže jsem se navecerel, popil burcáku a smnažil se klábosit. Jenže už po nejaké hodince se mi klížila ocka a o další pulhodiny pozdeji mi nežbylo, než se odebrat spát... Jo, jo, znáte to - kdo chce moc, nemívá nic! :( Tak díky.

[FOUND] GC2GERZ - Kostel sv. Barbory Pavlov (fotrik, placed 9.10.2010)

#2159 07:33 - Po prospaném geoBurcáku :( šupky hupky ze spacácku a na kešky! Tahle byla dnes nakonec jediná odlovená, ale pak jsem si hezky zaputoval za opomenutými stejdžemi multinky Birkovo kolo (stejne jsem je nedohledal všechny :O).
Díky za kešku na krásném míste a doufám že kacerstvo kostel nerozbourá! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat