úterý 10. července 2018

Propopopo

To Propopopop má být jako Procházka po Popovicích. He, he. Sorry.

10.7.2018 [FOUND] 4 M 1 T 3

19:11TGC7AAVEPopovice 1 - vstup (judr00)
19:29TGC7AAWXPopovice 2 - zdroje (judr00)
19:47MGC7AAZKPopovice - spolky (judr00)
19:59UGC4PKXJCul-de-Sac (Bohusz)
20:22TGC7AC0CPopovice 3 - biotop (judr00)

[FOUND] GC7AAVE - Popovice 1 - vstup (judr00, placed 9.8.2017)

#6907 19:11 - Dost blbě se tu parkuje. Zkusil jsem nejdřív před, ale zdálo se mi to daleko, tak jsem zajel do dědiny a bylo to ještě dál. Nicméně jsem se cestou kešce dozvěděl, že mají v Popovicích vlakovou zastávku a ta je skoro, ale ne zas tak úplně, v dědině. šikovné. A díky za kešku. :)

[FOUND] GC7AAWX - Popovice 2 - zdroje (judr00, placed 9.8.2017)

#6908 19:29 - Teda, přísahal bych, že souřadnice vedou k budce. A tak jsem ji oblézal a téměř i podlézal, než jsem naznal, že tam krabice není a šel hledat dál. A našel jsem, nekonec. A když jsem ji vyndal, koukám, že pod stříškou u rybníka sedí dva mudlové a koukají na mě. :O Uch, och. xx(
No, snad to dobře doopadne. Díkeš.

[FOUND] GC7AAZK - Popovice - spolky (judr00, placed 9.8.2017)

#6909 19:47 - Pěkná procházka. U těch myslivců jsem trochu zaváhal - a hlavně si pomyslel "Tož, to už je snad mysterka, ne?" :D - ale uhodl jsem to správně, bo krabička byla tam, kde mi to GC Buddy vypočetl. No a když jsem tam byl, tak jsem si zašel na kontrolu jedné své kešky, ke které, jak někteří víte, je odsud jen kousek, asi tak daleko, jako zpátky k autu na parkoviště. Nebo vlastně ne? }:) Tak díkeš!

[MAINTENANCED] GC4PKXJ - Cul-de-Sac (Bohusz, placed 5.10.2013)

Vydal jsem se dneska po práci do Popovic na ty čtyři kešky, co tam už nějakou dobu jsou, a, protože je to odtom k téhle kešce jen kousek (ostatně taky o těch Popovicích je, že) jsem si ji zašel zkontrolovat.
Nejdřív jsem si pomyslel, že mi někdo ukradl jeden špagát, keška byla uložená jen tak volně, div, že nespadla dolů. Ale když jsem ji dával zpátky, koukám, že tam špagát je. někomu se asi nechtělo keš zase přivázat, jen ji prostě šupnul tam někam, ani ne přesně kde má být, a tradá! v
No, nemusel to být zrovna kačer, že jo. Možná někdo šel kolem, něco zahlíd a šel se podívat. Ale taky to kačer být mohl. No to je jedno. Keš je v pořádku, logbook je lehounce navlhlý, ale s tím asi nic neuděláme. A když už jsem jej držel v ruce, tak jsem jej ofotil, jen tak, čistě z té dokumentační mánie. :I Je to dost rozmazaný, to víte, už bylo trochu šero, úkryt mi poněkud zdžunglovatěl a ještě jak tam člověk stojí, v jedné ruce ten logbook, v druhé telefon, k tomu tak nějak balancuje nad tím, kam by nechtěl ani aby keška spadla, natož on sám. Ale třeba v tom někdo aspoň pozná své razítko nebo rozmáchlý rukopis a potěší se, že to stále ještě existuje. :o

GC4PKXJ - To koukám, jaká je to tu v léte džungle! GC4PKXJ - 10. cervence 2018 - Logbook I GC4PKXJ - 10. cervence 2018 - Logbook II GC4PKXJ - 10. cervence 2018 - Logbook IV GC4PKXJ - 10. cervence 2018 - Logbook V GC4PKXJ - 10. cervence 2018 - Logbook VI GC4PKXJ - 10. cervence 2018 - Logbook VII GC4PKXJ - 10. cervence 2018 - Logbook III

[FOUND] GC7AC0C - Popovice 3 - biotop (judr00, placed 10.8.2017)

#6910 20:22 - Pro tuhle krabku, kterou jsem měl, jak to judr00 nachystal, odlovil cestou po multince, jsem se musel vrátit. Přibatolili se mi tam tiotiž mudlové, kluk, babička a děda, co mě tak nějak pronísledovali a obkličovali už co jsem zaparkoval. A zatímco chlapi seděli u stolku, babička jim předčítala naučnou ceduli. Uch, och. :) Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat