neděle 30. prosince 2018

Betatest

Po dlouhé době jsem byl požádán o provedení BETATESTu. Potěšilo mne to a to nejen osobně, rád se koukám na nové keše ještě předtím, než jsou předhozeny kešující veřejnosti. Hlavně si ale myslím, že je dobré nechat otestovat každou novou kešku, nejen když je to něčí prvotina.

30.12.2018 [FOUND] 3 [DNF] 1 T 1 U 3

Jak už je tomu u nenařízených betatestů obvyklé, byl vlastně zbytečný. Keška byla pečlivě připravená a promyšlená, mé připomínky přinesly možná jen drobná vylepšení. A tak by to mělo být.

Výlet jsem si chtěl zpestřit "bezproblémovým" odlovem nedaleko domácích souřadnic. Ale ouha! Bylo z toho jen hodinové zdržení a depresivní nálada. Naštěstí se mi o 36 hodin později podařil reparát.

12:20UGC7G5NXZpatky ke korenum (JMK Oldies Challenge) (Martuli)
13:50UGC17JNDBabicky most / Babice bridge (supermanci)
15:50UGC81F03Lesní rébus (VelkyBobik)
16:17TGC7DMCQPamatnik Ferdinanda Fiscaliho (BoreczAdamova a spol.)

[DNF] GC7G5NX - Zpatky ke korenum (JMK Oldies Challenge) (Martuli, placed 18.12.2017)

12:20 - No, asi tak hodina. A nic.

GC7G5NX - Nástražné bobule PAM-3L N/K GC7G5NX -Kryt demontované komunikační kapsle GC7G5NX - Terénní taktický úkryt L0-Ch

[FOUND] GC17JND - Babicky most / Babice bridge (supermanci, placed 23.11.2007)

#7226 13:50 - Babický most? To mne zaujalo, mohl by to být Starobylý Kamenný Most! 8)
A taky že jo! kamenné mosty já rád, zvlášť ty, co jsou už "na odpočinku", hlavní cesta byla přeložena kus vedle a ony se poklidně klenou v tichu lesa či luk nad potůčkem či říčkou.
Kešku jsem našel snadno, zalogoval se, sebral roztrhané igeliťáky, které byly v úkrytu pohozeny, a pak se jsem se korytem vyschlého potoka vidal proti virtuálnímu proudu k mostu. :) Díkeš!

GC17JND - Babický kamenný most

[FOUND] GC81F03 - Lesní rébus (VelkyBobik, placed 28.12.2018)

#7227 BETATEST 15:50 - Děkuji Velkému Bobíkovi za důvěru a příležitost navštívit jeho pěknou kešku jako první.
Viděl jsem, že je to Bobíkova první keška a tak jsem jsem k betatestu přistoupil možná až příliš opatrně. Výsledkem bylo, že mi odlov trval přes hodinu a půl, čímž jsem asi Velkého Bobíka zbytečně poplašil. Chvíli dokonce uvažoval o omezení počtu neznámých na čtyři, ale nakonec jen přidal pár údajů, které hledačům potvrdí, že hledají správně. Myslím, že udělal dobře.
"Šifra" je jednoduchá a vlastně i docela zábavná. Pokud se člověk řídí hintem, nemůže v podstatě udělat chybu a nestane se mu to, co mě, že přehlédne indicii, která je docela blízko od úvodek. No a není-li lovec sám, tak v týmu mají vše pohromadě za chviličku. :)
Tak ještě jednou díky, doufám, že jsem toho v logu moc "nevykecal", a přeji Velkému Bobíkovi mnoho dalších krásných nalezených i založených kešek!

GC81F03 - Nedaleká lesní louže GC81F03 - BETA log

[FOUND] GC7DMCQ - Pamatnik Ferdinanda Fiscaliho (BoreczAdamova, placed 19.10.2017 by BoreczAdamova a spol.)

#7228 16:17 - I když se už slunce sklánělo k obzoru, bylo docela hezky a jasno, a tak jsem se po dokončení betatestu nobvé kešky u Babic vydal ještě na krátkou procházku ke starší kešce nad Adamovem. Les byl tichý a příjemně útulný, trochu sychravý, spíš podzimní, než téměř novoroční. Za chvilku jsem byl na místě, na terénní hraně, u smustně rozvaleného pomníčku. Listí ze stromů dávno opadalo a tak jsem byl podarován i pěknými pohledy na městečko pode mnou a lesy na protější stráni neviditelné řeky.
Kešku jsem chvilku nemohl najít, ale pomohl fotohint; textohintu by slušela zdrobnělinka. ;) Díky za kešku, pěkné místu, potěšilo, pohladilo. :)

GC7DMCQ - U kešky GC7DMCQ - Rozvrácený pomníček (?) GC7DMCQ - Cestou zpátky do Babic: Na obzoru Brno!

Žádné komentáře:

Okomentovat