čtvrtek 27. prosince 2018

Uklidňovací procházka

'se člověk někdy s někým nepohodne, cítí se ublížený a celý program na zbytek dne, ba možná i života, je v háji. A protože už je na cestě a nemá co dělat, zajde si pro nejbližší keš. A pak pro další. A celou dobu to v něm vře a bublá, uklidňuje se spíš proto, že se chozením od keše ke keši unavuje a není dost sil na to být pořád stejně nasraný.

A druhý den nechápe, proč se to stalo, vždyť tu situaci zná, už si připravil, jak na ni reagovat, ale kdepak, když to přijde, jede to zase špatnou cestou.

26.12.2018 [FOUND] 8 T 5 U 3

14:05TGC6HAKNDomov duchodcu - Stary Liskovec (GeoreptiI -> Zdeny110)
14:12TGC7YDT0Mikuláškovo náměstí (NevPre)
14:22TGC7FBBRSponzorovana (mr_awesome_)
14:33TGC8017NRené já a Rudolf (olssonos)
14:47TGC7ZPFCPro Pána Jána (olssonos)
15:26UGC7END0Férovka (PALROS)
15:51UGC5ERJEBYOP (PALROS)
16:41UGC7WJ4GÚnik z D1 (PALROS)
16:41UGC7WJ4GÚnik z D1 (PALROS)

[FOUND] GC6HAKN - Domov duchodcu - Stary Liskovec (Zdeny110, placed 8.5.2016 by GeoreptiI -> Zdeny110)

#7199 14:05 - Byl jsem tu už před nějakou dobou a to bylo keška ztracená. Když jsem se sem vrátil šel jsem neomylně na předchozí místo, úkryt jsem už znal a tak jsem jej jasně viděl. Ale keška tam nebyla...
Koukl jsem tedy na čerstvé logy a vidím, že nikdo neměl žádný problém. Zkontroloval jsem souřadnice a - voila! - keška je prý dnes o kus vedle! 8) A byla tam! Díkeš! :)

[FOUND] GC7YDT0 - Mikuláškovo náměstí (NevPre, placed 30.9.2018)

#7200 14:12 - Nalezeno snadno, až příliš snadno. Keška je viditelná už z několika metrů, ale možná sem mnoho lidí nemíří a tak zůstává neodhalena. Místní asi zřejmě ani moc nekoukají z oken. Je tu samozřejmě i možnost, že keš je dávno odhalena, ale nikdo nepocítil potřebu ji zničit. Inu, možné je všechno. 8) Díkeš.

[FOUND] GC7FBBR - Sponzorovana (mr_awesome_, placed 27.11.2017)

#7201 14:22 - Další keška, kde se nestačím divit, že ji dávno někdo nevymudlil. Přitom se mudlové stíhají objevit naprosto nečekaně i během těch krátkých okamžiků, kdy se člověk ke keši sklání, aby ji vyndal či zastamdal. Hmm, hmm. Díkeš! :)

[FOUND] GC8017N - René já a Rudolf (olssonos, placed 6.11.2018)

#7202 14:33 - O keši jsem slyšel od pivních druhů, že byla ztracená, ale už je prý zpátky a zase se ztratila.
Je nápadná.
Když jsem se blížil, zrovna u ní stály tři ženské s asi tak dvěma psy. Tedy, stály jen dvě, protože třetí zrovna šplhala po rohové tyči. Tvářil jsem se i nadále zasmušile a pomalu se šoural jižním směrem, což jim stačilo, aby za nepřetržitého štěbetání odešly.
I když já po tyči šplhat nemusel, asi jsem také nepůsobil moc nenápadně stoje mírně rozkročený na betonu s tyčí mezi nohama.
Díkeš. :D

[FOUND] GC7ZPFC - Pro Pána Jána (olssonos, placed 30.10.2018)

#7203 14:47 - Snadný nález. Místo zřejmé a tráva již utěšeně mizí. Brzy si asi někdo při čekání na zastávce řekne "Proč je to tam tak vydřené?"
Díkeš. :)

[FOUND] GC7END0 - Férovka (PALROS, placed 24.4.2018)

#7204 15:26 - Kešku jsem luštil kdysi dávno a navzdor svému zvyku jsem si nezaznamenal postup do poznámek u keše. No, bylo to asi dobře, protože kdybych si na to dnes vzpomněl, asi bych tam radši ani nešel, bo je to IMO taková dost haluz, zvláště u toho stolu. A to nemluvím o tom, že jsem si nebyl jist, jakou odpověď mám vybrat, jestli jsem třeba jako žena a mám říct co by vybral chlap, nebo naopak. Nebo mám opravdu vybrat pro zvolené pohlaví. No řekněte, která ženská by odpověděla, že netrefí do garáže? }:)
No, každopádně jsem to to tehdy nevěděl a tak jsem jako správný blázen prošel tunelem pod dálnicí, minul klidné tábořiště a po chvílí prodírání byl u kešky. To už jsem tušil, že zde strávím pár minut, protože chodit tam a zase zpátky se mi nechtělo. Jsem blázen, že, ne hobit. :P
Netrvalo to dlouho a byl jsem uvnitř kešky. Zbýval poslední úkol, provést důkladnou introspekci a rozhodnout o svém pohlaví. To, že jsem zplodil dceru nic neznamená, že, uplynula spousta času, ledacos se mohlo v hlavě přeskládat. :O Pod prkénko jsem se zapsal celkem bez váhání, ale nutkání zapsat se i do druhého logbooku neustávalo. Nakonec jsem to sice neudělal, ale stále si nejsem jist, zda to nebylo dáno hlavně tím, že by mi stejně Groundspeak neumožnil druhý log zalogovat. 8)
Tak díky za kešku, snad na mně nezanecháchá hlubší následky. xx(

[FOUND] GC5ERJE - BYOP (PALROS, placed 28.10.2014)

#7205 15:51 - Další mysterka, u které jsem neměl zapsáno, jak jsem přišel k finálním souřadnicícm. Nu, v tomto případě to bylo jednodušší a jednoznačnější než minule.
Keška se mi líbila, i když v městských kalhotech nebylo při dané vlhkosti půdy získání pomocníka úplně snadné. Už jsem si myslel, že jej někdo zprivatizoval, ale nakonec se mi podařil sklonit se ještě o kousíček níže a měl jsem jej. Tak, díkeš! 8D

[FOUND] GC7WJ4G - Únik z D1 (PALROS, placed 10.9.2018)

#7206 16:41 - Tož, tady jsem se celkem nečekaně zdržel. Dorazil jsem na místo, přitiskl ucho a zaposlouchal se do šumotu dálnice. Ale ouha! :O
Další smysly nepomáhaly...

  • Zrak: stříbřitě natřené dveře, šedivý beton, oranžový I-profil - nic zajímavého.
  • Hmat: ohmatal jsem dveře, beton, vše, na co jsem dosáhl a zase - nic.
  • Čich: nic zvláštního, prostě takové nevýrazné (pod)zimní pachy.
  • Chuť: tak to jsem tedy nezkoušel. Ale to se po mně snad ani neočekávalo, ne?
Tak, co teď? Nedaleko se povalovaly větve z nějaké prořízky křoví. Vytáhl jsem nožík a pokusil se vyrobit pomocníka z nich. Ale... Jakého pomocníka, že? No, než se příliš setmělo, něco jsem vyrobil, ale nepasovalo to. xx(
A tak jsem udělal to, od čeho nás owneři zrazují - začal jsem prohledávat okolí. Znáte to. Obcházíte široko daleko, dupete,kde by se dupat nemělo, taháte za to, za co by se tahat nemělo, šťáráte, kam byste šťárat neměli. Prostě škodíte...
A tak jsem TO našel. Nechápal jsem sice, a stále nechápu, jaký, natož který, smysl mne, s uchem přitisknutým ke dveřím, měl přinést osvícení, ale našel jsem.
Pak už to bylo snadné, keš získána, logbook vyjmut a zalogováno. Je to pěkná keš, jen ta pasáž listingu o smyslech... No, nevím... :D

[MAINTENANCE_REQUEST] GC7WJ4G - Únik z D1 (PALROS, placed 10.9.2018)

Víčko je velmi prasklé, nedrží a rozhodně netěsní.

Žádné komentáře:

Okomentovat