neděle 13. října 2019

Pěšky Třeští

13.10.2019 [FOUND] 13 I 1 M 1 T 8 U 3

12:02TGC1GZZ9INFOSLOUP (GabyTeam adopted from BOBO-JI)
12:23UGC84GE3Pan Tau (Jelinteam)
13:28UGC1TJ47Josef Alois Schumpeter (rum.burak)
14:12UGC83ZERKapr obecný (Jelinteam)
14:20TGC83ZKKTajemný objekt (Jelinteam)
14:34TGC70XVYMALVINY (Jelinteam)
15:16TGC1H179Trestske betlemy (rum.burak)
15:53TGC5T3VZNaucna stezka PODIVUHODNA SETKANI (MEGAIRA*)
16:20TGC3DMFXNPR Spicak (strekill)
17:08IGC5A8C0Podivuhodna setkani (Varouch)
17:23TGC6YC0XVodni prvek (FanThomas24)
17:40TGC89H7KPozdrav z Třeště (Jelinteam)
18:35MGC3J439Herta Kasparova (Kytrox)

[FOUND] GC1GZZ9 - INFOSLOUP (GabyTeam, placed 7.10.2008 by GabyTeam adopted from BOBO-JI)

#7818 12:02 - Nelezeno celkem v pohodě. I když už bylo poledne (nebo možná právě proto), na náměstí skoro nikdo nebyl. V klidu jsem tedy zalogoval, ale něco mi stále vrtalo hlavou. Kde je vlastně ten infosloup?
Našel jsem jej o nějakých padesát metrů dál. 8)
Díkeš!

[FOUND] GC84GE3 - Pan Tau (Jelinteam, placed 9.3.2019)

#7819 12:23 - Pan Tau byl pěkně vyluštěn z domova a tak odlov vypadal snadně. Ale na první prohmátnutí jsem nic nenšel. Ou, nou, zanaříkal jsem v duchu.
Podíval jsem se z boku, nejdřív z jedné strany, pak z druhé, zezhora i z podřepu, nic. Aj'ja'jajajaj, zanaříkal jsem podruhé. Takže ještě jednou prohmátnout...
Šáhl jsem teda nahoru a ucítil ji pod prsty. :D
Díkeš!

[FOUND] GC1TJ47 - Josef Alois Schumpeter (rum.burak, placed 11.6.2009)

#7820 13:28 - Větší část vyluštěna doma a potom už jen krátká procházka spojená s putování po dalších keškách. Finálka je na pěkném místě, které se mi docela hodila vzhledem k dalším postupovým plánům. Díkeš!

[FOUND] GC83ZER - Kapr obecný (Jelinteam, placed 24.2.2019)

#7821 14:12 - Ke kaprovi do byla od Schumpetera docela dlouhá procházka. Hlavně proto, že jsem už měl hlad, takže jsem se zastavil na benzince, na nějakou tu bagetku a piva plechovku.
Když jsem se blížil ke kešce, zatrnulo mi. Šel jsem totiž podél plotu. V mapě ten plot nebyl. A jak jsem na to koukal, mohla být finálka na mé i na druhé straně plotu.
Tak už jen posledních pět metrů... A pořád to nebylo jasné. Oočil jsem se čelem k plotu, krok, dva.. Hromádka kamení! Že by? Poklekl jsem, odklopil jeden kámen... A byla tam! :)
Díkeš!

[FOUND] GC83ZKK - Tajemný objekt (Jelinteam, placed 24.2.2019)

#7822 14:20 - Přicházel jsem podél Stupníku a těšil se, jaký asi bude "tajemný předmět". No, nedosáhl mých nejbujnějších představ... :D Ale je krásný. Masivní. Spolehlivý. Ať kešku dobře hlídá!
Díkeš!

[FOUND] GC70XVY - MALVINY (Jelinteam, placed 22.2.2017)

#7823 14:34 - Přicházel jsem od Tajemného předmětu a nechtělo se mi to moc obcházek. Šel jsem mezi zahrádkami a říkal si Přece nejezdí na nákup autem, určitě tam nějaký mostek bude... Nebo zase doplatím na svou lenost a cestu si prodloužím na dvojnásobek?
Byl tam. :I Díky za kešku.

GC70XVY - Kdybych se narodil poed sto léty... Nebo spí? poed dvima sty... (zdroj: Seznam.cz)

[FOUND] GC1H179 - Trestske betlemy (rum.burak, placed 27.12.2008)

#7824 15:16 - Bylo mi líto, že je krabka tad dlouho nedostupná. tak jsem tam dal náhradní a napsal autorovi, jestli souhlasí. Bohužel si mého psaní rum.burak všiml až po několika týdnech a mezitím revírníkovi došla trpělivost... No, škoda. :(

[FOUND] GC5T3VZ - Naucna stezka PODIVUHODNA SETKANI (*MEGAIRA*, placed 23.4.2015 by MEGAIRA*)

#7825 15:53 - Během putování s wherigem Podivuhodná setkání jsem si odskočil pro tematicky spojenou tradičku. 8) Díkeš!

[FOUND] GC3DMFX - NPR Spicak (strekill, placed 1.3.2012)

#7826 16:20 - Putování po keškách s více zastaveními, o kterých nevíte, kde jsou/budou, což je třeba pro tajové wherigo jedinou možností, dostanete se na místa, kam byste nečekali, že se dostanete. Já se takto ocitl pár set metrů od této kešky a bylo by mi fakt líto ji tam nechat bez návštěvy. A tak jsem si putování po Podivuhodných setkáních trošku prodloužil. ;) Díkeš!

[FOUND] GC5A8C0 - Podivuhodna setkani (Varouch, placed 9.7.2015)

#7827 17:08 - Procházka po wherigu nezačala zrovna nejlépe. Ne a ne zadat do aplikace správnou odpověď. No, nebyla povinná, tak jsem se na to nakonec vykašlal. Až o několik stanovišť dál jsem, díky překlepu, pochopil, že jsem neměl psát diakritiku... :O
Jinak procházka pěkná, sluníčko svítilo, cedule pěkné a poučné. Cestou jsem pobral další dvě kešky a posbíral pár indicií pro jinou multinku.
Díkeš!

[FOUND] GC6YC0X - Vodni prvek (FanThomas24, placed 18.6.2017)

#7828 17:23 - Přišel jsem ke kešce už poněkud uondán a hladov, tak jsem si sedl na západní oblouk a pomalu žvýkal. A přitom si říkám: Co to tam naproti pod tou lavičkou vykukuje? Není to ta keška?
Byla to ta keška! Hezké místo, jak málo jich v obytných čtvrtích našich měst najdeme! Díkeš! :)

[FOUND] GC89H7K - Pozdrav z Třeště (Jelinteam, placed 15.6.2019)

#7829 17:40 - Vystoupal jsem do kopce, posadil se na lavičku, abych si oddechl, a co před sebou nevidím? Tak jsem zašátral a fakt že jo! Díkeš. :)

[FOUND] GC3J439 - Herta Kasparova (Kytrox, placed 28.4.2012)

#7830 18:35 - Ta Herta mi teda dala. A to nejen svým příběhem...
Když jsem šel na první stanoviště, popadla mne náhlá potřeba. No, je to nádraží, tam přece bude záchod, že. Když jsem už byl skoro u nádraží, vidím, že z něj vychází paní výpravčí a tak se ptám:
"Dobrý den, máte tu, prosím, toalety?"
"No máme, ale už půl roku tam neteče voda, tak jsou zavřený," odvětila ta dobrá žena.
:O
Potřeba už nebyla jen náhlá, ale také velmi, velmi naléhavá. xx( A tak mi nezbylo, než co nejrychleji najít náhradní řešení. Nádraží je naštěstí už dost stranou, roste tu dost stromů a tak se mi podařilo najít místo, kam nebylo vidět. Uffff! :D
Na druhé stanoviště jsem se dostal až o víc jak pět hodin později, po náhradu k autu zaparkovanému před multifunkčním komplexem. A finálka na místě, kde jsem už dnes několikrát byl...
Dojel jsem pro ni autem. Je teda pěkně creepy! :P Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat