pondělí 15. února 2021

Bylo to rozbitý...

15.2.2021 [FOUND] 4 T 4

19:04TGC7Q5EGU tří břízek (hasic Vlasta)
19:20UGC8GQ6JPohádka lesa (Ljungie)
19:46TGC806XW28 LIP (hasic Vlasta)
19:54TGC8VAX128 LIP - Horizont (hasic Vlasta)
19:59TGC8VG1V28 LIP - Původní začátek (hasic Vlasta)
19:54TGC8VAX128 LIP - Horizont (hasic Vlasta)

[FOUND] GC7Q5EG - U tří břízek (hasic Vlasta, placed 24.5.2018)

#9169 19:04 - Nechtělo se mi jít jen rovnou k rozbité kešce a zpátky. Proto jsem hned brzy od parkoviště zabočil doleva vydal se ke garsonkovému komplexu U tří břízek. Zmrzlý sníh hezky křupal pod nohama, hole svištěly vzduchem a na cestu bylo hezky vidět i bez baterky. Jen na dohledání kešky bylo potřeba si trochu posvítit! Díkeš!

[NOTE] GC8GQ6J - Pohádka lesa (Ljungie, placed 20.12.2019)

19:20 - Byť cesta od Tří břízek nebyla úplně přímá, trvala jen nějakou čtvrthodinku. A mohla být ještě kratší, protože jsem zabočil o chvíli dřív, než jsem měl a chvíli klopýtal přes traktory rozježděnou paseku s pařezy a polámanými větvemi.
Bez dalších zdržení jsem dorazil na místo včerejšího nešťastného hledání. Tentokrát jsem šel prakticky najisto. Sundal jsem batoh a zjistil jsem, že jsem si vzal jen jednu z připravených krabiček a tak bylo rozhodnuto. Žádné porovnávání velikostí ani kvality. Prostě jsem opatrně přeskládal věci z jedné krabky do druhé, vzal jsem logbook, abych zapsal výměnu, ten mi proklouzl mezi zkřehlými prsty, tak jsem jej rychle sebral. Přitom jsem šprtnul do otevřené krabičky ležící na okraji pařezu, ta sklouzla a část obsahu se vysypala do sněhu. Vrazil jsem logbook do kapsy, posbíral figurky, pokusil se je trochu osušit v čepici, nasypal je zpátky do krabičky a zavřel ji. Ufff!
Vytáhl jsem logbook z kapsy, zapsal výměnu a dal logbook do krabičky. Na tu jsem ještě nalepil nálepku, popsal ji a konečně jsem mohl opravenou kešku dát zpátky do pařezu a zamaskovat ji.
Tak jo, krabička vyměněna, kvůli roztržitosti je to obyčejná lokovka, ale ta originální, co jsem měl by byla zase trošku menší, tak je to tak možná lepší. Doufám, že ji zas někdo brzo nerozbije, jako já! :D

[FOUND] GC806XW - 28 LIP (hasic Vlasta, placed 11.11.2018)

#9170 19:46 - Když už jsem byl takhle pozdě v noci u Zbýšova, řekl jsem si, že posbírám ty tradičky, co na ně včera nedošlo. Přicházel jsem od Ljungieho Pohádky lesa, tj. po hlavní lesní cestě směrem na Zakřany. Už jsem skoro viděl kraj lesa, když jsem najednou po pravé straně zahlédl do lesa mířící cestu.
Ha, to by mohla být zkratka ke kešce! řekl jsem si a vyrazil.
Jak vidíte, neznám to tady. Nejenže cesta po chvíli končila na pasece, ale když jsem se ji pokusil přejít a pokračovat ke keši, vidím, že je přede mnou hluboká široká zmola.
Hmm xx(, takže zpátky.
A bylo to tak lepší. čekal mě sice krátky, ale silně zledovatělý úsek "hlavní" cesty, ale pak už jsem šel po kraji pole, po "správné straně zmole.
Jen aby ta keška nebyla někde dole... honilo se mi hlavou. A kam se taky ta zmola táhne? Měl jsem totiž v plánu vzít to po odlovení všech tří osmadvaceti lip přes pole ke koupališti. Projdu tama?
První (poslední?) z osmadvaceti lip byla naštěstí spořádaně nahoře. Sice ve zmoli, ale jen na jejím samém okraji. Pěkně umístěna a pěkně udělaná kešk! Díkeš! :)

[FOUND] GC8VAX1 - 28 LIP - Horizont (hasic Vlasta, placed 2.7.2020)

#9171 19:54 - Stál jsem tedy na okraji zmole a současně na okraji pole a koukal, kde by asi tak mohly být další lípy.
Že by u té cesty s lavičkami? Nebo víc doprava, u nějaké míň viditelné?
Vzal jsem do ruky telefon, koukal do Locusu a vyrazil. A jak se do mapy postupně vykreslovala červené čáry, záznam mé trasy, viděl jsem, že jdu moc doprava, tak jsem pomalu zatáčel, až jsem šel po té cestě s lavičkami. Občasnými lavičkami.
Cesta byla hodně zledovatělá, jít přímo po ní skoro nešlo, klopýtal jsem tedy po jejím vyvýšeném okraji, kde to sice bylo taky zmrzlé, ale křupavě, bezpečně. Experimentálně jsem Locusu nastavil "Naváděj ke keši". Běžně to nepoužívám, prostě jen tak koukám do mapy a jdu. A najednou to v kapse hlasitě píplo. No, spíš pýplo.Vytáhl jsem telefon a koukám, že jsem od kešky ještě 100 metrů.
Hm, asi nějaký automobilní režim. Jestlipak to taky pípne, až přijdu na pár metrů?
Nepíplo to. Rozsvítil jsem baterku a hledal kešku a taky jsem ji hned našel. Ale něco chybělo - čudlík! Klekl jsem na zem a koukám, že se po cestě přiblížilo další světýlko, jiný chlapík s čelovkou. Ale taky se psem, ten tu nebyl na keškách. ;) No, už mě viděl, jak se skláním, k zemi, tak už co, že? Vytáhl jsem deklík a vidím že fakt, keška je spadlá dole, řetízek leží na ní. Zanořil jsem, tedy ruku do země a vytáhl ji. Co si o tom myslel pomalu mne míjející chlapík, to těžko říct. :D
Díky za kešku!

[FOUND] GC8VG1V - 28 LIP - Původní začátek (hasic Vlasta, placed 2.7.2020)

#9172 19:59 - Dneska poslední keška. Sedl jsem si na lavičku, ledové dřevo studilo přes kalhoty, a zalogoval jsem. V dálce jsem viděl, že chlapík se psem se už vrací. Vrátil jsem kešku do země, vyfotil si pamětní ceduli a chvíli před tím, než ke mně muž i pes dorazili, jsem si to zamířil přes pole na jih.
Díky za kešku!

[MAINTENANCE_REQUEST] GC8VAX1 - 28 LIP - Horizont (hasic Vlasta, placed 2.7.2020)

Krycímu objektu chybí čudlík, takovej ten caplík, co se za něj má deklík vytáhnout. A tím pádem taky místo, kde by asi měl být uchycený řetízek, takže krabičku lze vyndat jen tak, že si kleknete a zanoříte ruku skoro po loket do hlubin země! :O Dírkou nahoře může dovnitř zatíkat, že.

Žádné komentáře:

Okomentovat