neděle 7. února 2021

Extrémní stupeň nebezpečí

7.2.2021 [FOUND] 29 T 26 U 3

10:26TGC7J444Mini power trail po zelene #1 (Battos)
10:33TGC7J445Mini power trail po zelene #2 (Battos)
10:48TGC7J448Mini power trail po zelene #3 (Battos)
10:48TGC7J448Mini power trail po zelene #3 (Battos)
10:54TGC7J44CMini power trail po zelene #4 (Battos)
11:00TGC7J44GMini power trail po zelene #5 (Battos)
11:07TGC7J44MMini power trail po zelene #6 (Battos)
11:13TGC7J44TMini power trail po zelene #7 (Battos)
11:19TGC7J44XMini power trail po zelene #8 (Battos)
11:24TGC7J451Mini power trail po zelene #9 (Battos)
11:30TGC7J455Mini power trail po zelene #10 (Battos)
12:13UGC8HX1FUrbex lover challenge (Geosebik)
12:34TGC8HGTKJmenuji se Věra (Lepije)
12:41TGC8GREXJmenuji se Hana (Lepije)
12:50TGC8GRFGJmenuji se Lenka (Lepije)
12:59TGC8HBJ1Jmenuji se Tomáš (Lepije)
13:10TGC8HGZ8Jmenuji se Lucie (Lepije)
13:21TGC8HGYNJmenuji se Kateřina (Lepije)
14:10TGC8GRDBJmenuji se Anna (Lepije)
14:10TGC8GRDBJmenuji se Anna (Lepije)
14:32TGC8HBH8Jmenuji se Jaroslav (Lepije)
14:49TGC8GWCKJmenuji se Alena (Lepije)
15:01TGC8HBHNJmenuji se Martin (Lepije)
15:17TGC8HBJAJmenuje se Miroslav (Lepije)
15:29TGC8DWZ1Jmenuji se Eva (Lepije)
15:36TGC8DWYBJmenuji se Jan (Lepije)
15:43TGC8DWYWJmenuji se Jana (Lepije)
16:05UGC11F60Lavicka (les-coccinelles)
16:30TGC8H10G?? Kouzelne krmitko ?? (Mikin11)
16:50UGC5WDW5Lanovka (VHteam)
17:01TGC57KWGZatoulana puma (HOPIK)
17:08TGC11RBMLesni lom (Matalovi (adoptováno od Tomus))

[FOUND] GC7J444 - Mini power trail po zelene #1 (Battos, placed 8.2.2018)

#9119 10:26

Projeli jsme Líšní a najednou jsme si uvědomili, že nemáme vybráno, odkud dnes začneme. Jeli jsme zrovna kolem hřbitova a tak jsem zastavili na jeho parkovišti. ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J445 - Mini power trail po zelene #2 (Battos, placed 8.2.2018)

#9120 10:33

... A koukám, že je to ideální místo, odkud vyrazit na Minipowertrail po zelené. Co "ideální", přímo doporučené parkoviště! :D ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J448 - Mini power trail po zelene #3 (Battos, placed 8.2.2018)

#9121 10:48

... Napřed jsem tedy přeparkoval - pro koukání do mapu jsem to tam prostě jen tak "mrdnul" a stáli jsme tak půlkou auta na místě pro invalidy, půlkou na normální parkovacím fleku. ...

Díkeš!

[NOTE] GC7J448 - Mini power trail po zelene #3 (Battos, placed 8.2.2018)

Keš nalezena na souřadnicích
N 49 13.401 E 16 42.262 330.7

[FOUND] GC7J44C - Mini power trail po zelene #4 (Battos, placed 8.2.2018)

#9122 10:54

... A vyrazili jsme. (Ani jsem si nevšim', že jsem v autě zapomněl čaj...) ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J44G - Mini power trail po zelene #5 (Battos, placed 8.2.2018)

#9123 11:00

... Příjemná procházka, i když některá zaměření nejsou z nejpřesnějším, to nemohu říct. Ale žádný větší zásek, pohoda. ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J44M - Mini power trail po zelene #6 (Battos, placed 8.2.2018)

#9124 11:07

... Cestou jsme tu a tam podtkávali další výletníky, některé venčili jejich psi, jiné proháněli děti. ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J44T - Mini power trail po zelene #7 (Battos, placed 8.2.2018)

#9125 11:13

... Někteří zjevně vyrazili na procházku z vlastního pohnutí, jiné asi svedli doprovázející je kamarádi. ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J44X - Mini power trail po zelene #8 (Battos, placed 8.2.2018)

#9126 11:19

... Ani jsme se nenadáli a minuli jsme závěrečného velikána, ale 38 metrů není zas taková dálka a hned jsem byli zase u něj. ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J451 - Mini power trail po zelene #9 (Battos, placed 8.2.2018)

#9127 11:24

... Hm, bonusovka nevyšla úplně tam, kam by se nám vzhledem k dalšímu plánovanému postupu hodila, tak jsme si řekli, že se k ní kvíčeru přiblížíme autem. (Ale nevyšlo to a tak tam na nás čeká, jestli si na ni, chudinečku, někdy vzpomeneme. 8)) ...

Díkeš!

[FOUND] GC7J455 - Mini power trail po zelene #10 (Battos, placed 8.2.2018)

#9128 11:30

... Tož díky za pěknou procházku! :)

Díkeš!

[NOTE] GC8HX1F - Urbex lover challenge (Geosebik, placed 7.1.2020)

#9129 12:13 - Když jsem zahlédl tuhle kešku na mapě plánovaného (náhradního) výletu, zvědavě jsem se koukl, kolikže už jsem těch opuštěnéch staveb našel. Čekal, jesem, že jich bude tak kolem desítky. A bylo jich jednapadesát! Hm, na to, že se po nich vyloženě nehrnu, jich není málo. A, i když moje paměť stojí za starého Bella, zjevně se mezi ně počítají i některé, které bych k nim sám nepočítal...
Když jsem to, cestou ke kešce, povídal Lýdě, tak ta povídá "To seš dobrej, to já tolik mít nebudu." Držíc mobilní internet v ruce udělal jsem tap, tap, tap-tap-tap a hlásím: "Sedmapadesát! O šest víc než já! :D" "No, ty brďo, to bych neřekla!"
No, každopádně, něco mi říká, že o nejbližších víkendech se asi naše skóre výrazně zlepší! :I
Díky za zajímavé místo a zajímavé pošťouchňutí!

[FOUND] GC8HGTK - Jmenuji se Věra (Lepije, placed 1.1.2020)

#9130 12:34 - Mívali jsme tetu Věru. No, možná ji i máme, ale už se s ní nevídáme. Vlastně to vůbec nebyla teta, byla to mamčina kamarádka, chodila k nám docela často na kafe i na návštěvu - to i se strýcem Honzou, párkrát jsme byli u nich na chatě, jindy zas oni u nás.
Teta Věra dělala ve Snaze na rohu Kozí a Dvořákové a mamka si u ní kupovávala kozačky a jiné boty. A taky babičky a jiné příbuzné si tam chodili pro boty. Někdy tam zatáhly i mě, ale naštěstí se tam prodávali jen ženské, teda, pardon - dámské - boty a tak jsem si nemusel nic zkoušet, jen jsem počkal, až si je povyzkouší máma/babička/sestra a šli jsme zas do města.
Teta Věra neměla děti, spíš je mít nemohla, než nechtěla. A tak měli trochu víc peněz než ostatní (a taky že dělala v té Snaze, že), ale zas netak moc. Prostě tak koupit si chatu, ne ji zdědit, a jezdit na dovču k moři.
Kdepak je jí asi konec?
Díky za kešku!

[FOUND] GC8GREX - Jmenuji se Hana (Lepije, placed 8.12.2019)

#9131 12:41 - Hanča je moje sestra. Jmenuje se, samozřejmě, Hana, ale nemá ráda, když jí tak říkáme. A tak ji tak označujeme jen s mamkou, když o ní mluvíme a ona nás neslyší.
Hanča je moje mladší sestra, ale stejně jinou nemám. Je už babička a hrozně si to užívá. není to babička, co by vnoučata (teda vnouče, zatím má jen Ferdu) rozmazlovala, to by jí Káťa nedovolila. A taky k ní má Hanča respekt, ne že by se jí bála, ale Káťa je taková rozumná, dospělá. Hanča si ferdíka užívá, že si s ním hraje a chodí s ním ven, čtou si a malují. A teď už vlastně i povídají, protože Ferdovi už byly dva roky a hezky mluví.
Taky Hanča pracuje, teď pracuje z domu, že. Dělá projekťáka na univerzitě. A taky má spoustu kamarádek a tak se navštěvují a taky chodí na výlety. Hanča je taková společenská duše, všechny ráda organizuje, ale chtěla by , aby nemusela, ale když oni jsou všichni takový pecky a lenoši. Laždý rok pořádá s kamarádkama "dámskou jízdu", kdy jedou několik dní na kolech, přespávají ve stanu, navštěvují zámky a pivovary a mají se prostě dobře. Občas taky dělá dámské výlety, kdy jsou pěšky, s holemi a batohy. Ale kamarádky jsou lenošné, vymlouvají se, nechtějí šlapat ani chodit, nejradši by jen popojížděly autem a tak.
Hanča je rozvedená, jako já, a má dvě děcka, holku a kluka. Už jsou velký, Káťa už je vdaná, jak já říkám z blbosti - nemusela, prostě chtěla. A Filip, ten je starší, teďkom žije v Praze a většinu víkendů jezdí domů a nechává se rozmazlovat. Ale Hanča ho spíš komanduje. Jenže on se nedá...
A taky se Hanča stará o naše rodiče. Staříčci už mají přes sedmdesát, jsou taky lenošní, občas protivní, trochu hloupnou, ale mají Hanču.
Tak je to, s tou Hanou.
Díky za kešku.

[FOUND] GC8GRFG - Jmenuji se Lenka (Lepije, placed 8.12.2019)

#9132 12:50 - Žádnou Lenku v rodině nemáme. Teda, asi máme, ale není to žádná pokrevní příbuzná nebo manželka/partnerka/atd. nějakého pokrevního příbuzného.
Já jsme měl nějakou Lenku jako spolužačku na gymnáziu. A pak nějaké kolegyně, v minulé i téhle práci. A taky znám jednu přes svoji sestru, je to sestra její kamarádky a vlastně i její kamarádka a tak i nějak moje kamarádka.
Tyhle Lenky nemají nic moc společného. Jsou tedy asi všechny z Brna, to jo, ale jinak moc ne. Dvě měly dlouhé rovné vlasy, jedna krátké černé a jedna je má spíš takové vlnité až skoro kudrnaté.
Takž tak, díky za kešku. :)

[FOUND] GC8HBJ1 - Jmenuji se Tomáš (Lepije, placed 28.12.2019)

#9133 12:59 - Mívali jsme v rodině Tomáše, tuším syna tátovy sestřenice nebo tak nějak. Vídali jsme se zpravidla jen na mrskut, pokud jsme se tedy náhodou sešli na stejném místě a pak ještě zřídkavěji na nějakých oslavách.
Ale teď máme jednoho Tomáše blíž a, troufám si říct, lepšího. ;) Je to manžel mé neteře Kateřiny, dcery mé sestry. Říkám, že je to můj "synovec-in-law".
Tomáš je starší než Káťa, starší dokonce než ostatní dvě děti z té generace, co máme v rodině. Ale ne o moc. Je to právník a zabývá se hlavně trestním právem. Zajímá se o historii, spíš vojenskou, a má rád šifrovací hry. Tak se vlastně s Káťou seznámili. Mnoha her se účastní, některé pořádá či spolupořádá. Je to chytrý a příjemný chlapík.
Má rád Ferdíka, hrají si spolu, hraje mu na kytaru a zpívá, maluje si s ním. A taky má rád pivo, zvláště pak - jak se dnes říká - "speciály". A single-malt whisky, zvláště Laphroaig. A dýmku. A samozřejmě Káťu a nejspíš i nás ostatní; my jej máme rádi určitě.
Díky za kešku.

[FOUND] GC8HGZ8 - Jmenuji se Lucie (Lepije, placed 1.1.2020)

#9134 13:10 - Lucie je moje bývalá žena. Míval jsem ji rád, ale je to taková nešťastná povaha a nedalo se ní vydržet. Už jsem se asi odnaučil mít ji rád, ale trvalo to dlouho, hodně dlouho. Teď je pro ně těžké mít rád někoho jiného, koho jsem neměl rád už dřív.
Ale člověk o ni má pořád starost, nejen proto, že spolu máme dítě. Jednou jsem si ji vzal na starost a tak ji musím aspoň sledovat, že se jí dobře daří. Tedy, tak dobře, jak jí to ta její povaha dovolí.
No jo, no. :(
Díky za kešku.

[FOUND] GC8HGYN - Jmenuji se Kateřina (Lepije, placed 1.1.2020)

#9135 13:21 - Kateřina je moje neteř. Z těch tří dětí, co mám já a moje sestra (ona má dvě a já jedno) je Káťa nejmladší a řekl bych i nejrozumější, nejdospělejší. Tedy, často se chové jako tele, ale ona to má všechno promyšlené, srovnané. Vlastně se jen málokdy chová seriózně a dospěle. Je to mazané.
Káťa má taky jako jediná z těch našich dětí rodinu. Někde v šifrantské komunitě se potkala s Darkem, což je ten Tomáš, co jsem o něm už psal, oblíbila si ho a vzala. A pak, po době delší než obvyklé, se jim narodil Ferda. Ferda je naše rodinné dítě, vnouče, pravnouče, prasynovec a bůhvíco ještě.
Káťa pořád ještě studuje, teď asi pajdák nebo prostě jen učitelskou češtinu, moc si to nepamatuju. Taky studovala divadelní vědu. (Vida, na to jsem zapomněl - Tomáš je také ochotnický herec, musím to tam připsat!) Hodně se o to zajímá, něco už napsala, taky chodí do nějakého dramaťáku. Podobně jako moje dítě má ráda Japonsko a Koreu a podobné kraje, spíš teda z kulturního hlediska, co a hlavn co se televizní tvorbu nebo literatury týče. A je taky šifrantka, stejně jako její bratr a manžel, hraje a pořádá šifrovací hry.
Je to takový městský typ, kavárenský či spíše hospodský povaleč. Do přírody se dostane tak hlavně behem šifrovaček anemá s tím problém. Ale ját na túru? Proč? Ale zpět. Má taky ráda pivní speciály, ale hlavně má rada kafe. Na kafe je odborník a závislák.
Tož, díky za tu kešku!

[FOUND] GC8GRDB - Jmenuji se Anna (Lepije, placed 8.12.2019)

#9136 14:10 - Anna... Přímo v té naší rodinně žádnou Anču nemáme. Ale jednu má Bětka, moje dcera. Je to její sestřenice z té druhé strany rodiny. Říká se jí Áňa a je to dvojče. Má sestru Týnu, nejsou úplně stejné, ale dost, aby si je člověk, co je vidí jen jednou za pár let, pletl. Jako hned vidíte, že jsou každá jiná, ale která je která, že?
Jsou o pár ket mladší než Bětka, možná i než Káťa, ale už jsou taky velké. Víc už vám o nich neřeknu, ne že bych nevěděl, ale protože si je pletu, možná bych psal o Týně a ne o Áně.
Máme totiž ještě jednu Aničku. Ta vůbec není z rodiny, ale jako by byla. Je to bývalá kolegyně mojí mamky z práce a její kamarádka. Navštěvují se, když rostou, chodí spolu na houby. No, vlastně i když nerostou, to se dobředu úplně neví. Manžel paní Aničky (tak jí říkáme) byl z Čopu. Teď je to na Ukrajině, ale když se narodil, bylo to na Slovensku. Ale on byl Maďar. Na konci války měl štěstí, že, protože to bylo před válkou Slovensko, nemusel tam zůstat a žít v Rusku. Teda jako v Sovětským Svazu. Studoval v brně, potkal tu paní Aničku, vzali a měli dva kluky. Jeden jim umřel už jako dospělej a pak umřel i Aniččin manžel. Jestli žije druhý syn si nepamatuju, ale dlouho s ní bydlela jeho dcer, její vnučka.
Paní Aničku všichni známe, jezdívám k ní na mrskut a ona k nám chodívá na oslavy. Tak, tak.
Díky za kešku.

[NOTE] GC8GRDB - Jmenuji se Anna (Lepije, placed 8.12.2019)

Keš nalezena na souřadnicích
N 49° 13.927', E 016° 40.697'

[FOUND] GC8HBH8 - Jmenuji se Jaroslav (Lepije, placed 28.12.2019)

#9137 14:32 - Tož Jaroslava v rodině fakt nemáme. A jestli máme, tak se mu hned te´d omlouvám, ale fakt myslím, že není komu.
Znám pár Jarků, hlavně z práce, ale jednoho asi znáte všichni, resp. znát můžete, jen možná nevíte, že je to Jarda. Toho neznám z práce, ale právě tady odsud, z geokešinku. Ano, myslím Kantora.
Kantor je osobitá postava, ale žádnej divous, prostě normální chlap, pořadatel Medlovských eventů, majitel chalupy v nedeleké Fryšavě a autor mnoha keší, hlavně tam, na Vysočině. Je to letitý kantor, vysokoškolský učitel. někdy je to docela cynik, inu, co byste od kantora čekali, že. Už by mohl být dlouhá léta v důchodě, ale je pořád jura a myslí mu to, a tak pořád učí. A samozřejmě chodí na keše.
Je to cestovatel. Často vyráží na různá místa v Česku, taky do Itálie, buď s manželkou na dovču (to trichu trpí) nebo se spolkem přátel vína. V zimě jezdívají se dětmi a vnoučaty do Alp.
Byl jsem s ním na několika kačerských výletech v dalekých zemích a i když jsme si často lezli na nervy, mám jej pořád rád. A mám k němu respekt. A vždycky, když se potkáme a on se zeptá "Jak se daří, kamaráde?" cítím se poctěn.
Díky za kešku.

[FOUND] GC8GWCK - Jmenuji se Alena (Lepije, placed 11.12.2019)

#9138 14:49 - V rodině teď žádnou Alenu nemáme a žádnou neznám natolik, abych se o ní mohl rozepsat.
Děti mé sestry mívaly babičku Alenku, ale je to už dlouho, co umřela. Byla to učitelka, myslím i ředitelka škola. Žila kousek od Třince. Měla tři syny, ale ti už rozprchli, dva do Brna, jeden někam do Polska. Její muž, děda od synovce a neteře, se pak přestěhoval taky do Brna, protože už tam nikoho neměl. Tady má děcka, vnoučata, pravnoučata a další příbuzné; ostatně odsud pochází. Byl ataky učitel tam na severu, ale už je důchodce. Dlouho. Ale pořád jezdí na kole, na pivo, na nákup či na výlet. Bať.
Díky za kešku.

[FOUND] GC8HBHN - Jmenuji se Martin (Lepije, placed 28.12.2019)

#9139 15:01 - Ani Martin není v naší rodině jméno obvyklé. Jmenuje se tak strýc dětí mé sestry a brzy k nám přibude přítel dcery bratrance mé matky, jen co si ji v květnu vezme. A pak ještě madbin říká, že jsme asi vzdálení příbuzní, že měli nějakou tetičku s naším příjmením. I když by mne to těšilo, ještě se mi to nepodařilo dohledat.
No, prostě o Martinovi se moc nerozpovídám.
Díky za kešku.

[FOUND] GC8HBJA - Jmenuje se Miroslav (Lepije, placed 28.12.2019)

#9140 15:17 - No co se jména Miroslav týče, je to snad ještě horší, než s Martinem. Měli jsme strýca Mirka, manžela sestry mé babičky, a pak jeho syna, mladýho Mirka. No, už tak mladej nebude, že, bude tak ve věku mých rodičů, dříve zmiňovaných "staříčků".
Strýc Mirek byl takové příjemný plešatý plán, kterého jsem vídal zpravidla, když jsme se stavovali k tetě Boži na mrskut a pak kulatých a půlkulatých oslavách. Mladej Mirek prý něco dělal v nějakým divadle, rozhodně tedy nehrál, ale jestli byl kulisák, ekonom nebo něco jiného, to už fakt netuším. Ani nevím ve kterým divadle. Vídali jsme se ještě míň, než s jeho tátou, starým Mirkem. Už od středních let začínal plešatět a nosil brýle s tlustou obroučkou. :)
Díky za kešku.

[FOUND] GC8DWZ1 - Jmenuji se Eva (Lepije, placed 21.9.2019)

#9141 15:29 - Eva se jmenuje moje maminka. Vždycky to byl takovej divnej pocit, že i maminka se nějak jmenuje, že. Přece je to maminka, ne? To by mělo stačit, ne? Ale pak rostete, zvyknete si na to a najednou jste sami máme nebo táta (jako třeba já, já su táta, že) a říkáta si To je nějaký divný, ne? Já su Bob, ne táta, tak, su táta, ale taky su Bob. A teprve pak tomu rozumíte. Nebo spíš chápete, rozumět se tomu asi nedá. ;)
Takže moje, teda naše, že, máma je Eva. Nejdřív jsme asi říkali "máma", ale co si pamatuju, říkali jsme "mami". Pak jsem nějak vyrostl a "mami" mi začlo připadat trapný a začal jsem ji říkat "matko". A nějak jsem si na to zvykl, takže i když už mi to později začalo připadat zbytečně hrubý, už jsme se nedokázal k tomi "mami" vrátit... Hmm. Ale naštěstí se najednou z mé maminky/mámy/matky stala babička. A protože ty naše rodiče tehdy nebyli tak staří, začali si z toho sami dělat prdel a říkali si "bábo" a "dědku". Hmmm. Asi si neuvědomili, jak je to chytlivé. A tak, i když byla jen krátce babičkou, stala se z mé maminky "bába".
Jediné štěstí, že se ta vnoučátka naučila mluvit a, i když ze začátku pro "bába" bylo jednoduší a vlastně jediné možné. A tak se zase z "báby" stala "babička", i když někdy se to "bába" občas řekne, však to znáte. A poslední dobou taky občas říkáme "stařenka", protože nám začíná být taková křehká, hubne nám a tak. A taky se hodí mít pro ni a pro dědka, teda, fuj! - dědečka, nějaké společné označení a staříčci zní docela hezky, ne? :D
Tož, mám maminku Evu. Je to kuřák. Kuřáci jsou méněcenní tvorové, to je vám asi jasné. Ale je vám asi taky jasné, že pro maminku to neplatí. Není to vyjímka, prostě to neplatí. Je už taková, asi to má dědičný, protože její maminka, moje babička, byla taky doživotní kuřák. Obě jsou v tom takový stejný.
Já a sestra to dědičný nemáme, táta byl taky kuřák, ale dokázal přestat. Já a sestra jsme ani nezačali. Ne teda, že bysme vůbec nekouřili, já, třeba, jsou už kouřil aspoň tak dvacetkrát. Počítám teda jen cigarety, že. Kdyby se do toho započítaly i doutníky a vodárny, asi se dostanu ke třiceti kouřením. Tabáku, samozřejmě!
No, dalo by se toho o mamince/babičce/prabičce Evě napsat ještě hodně. Ale protože pořád odbočuju, bylo by to hodně, ale opravdu hodně dlouhý... Takže:
Díky za kešku. :)

[FOUND] GC8DWYB - Jmenuji se Jan (Lepije, placed 21.9.2019)

#9142 15:36 - Jan se snad v naší rodině vůbec nevyskytuje. Jediný, na kterého si dokážu vzpomenout, je strýc Honza, manžel tety Věry a teta Věra byla jen kamarádka naší mamky.
Další Honza, na kterého si vybavuju, je syn Markéty a to je kamarádka mé sestry. Takže kolem nás se Honzové hemží, třeba zase moje kamarádka Katka měla manžela toho jména a její dcera Verča se chystá jiného Honzu za manžela pojmout. Ale přímo v rodiny ty Jóchanány nemáme. ;)
Tož, díky za kešku.

[FOUND] GC8DWYW - Jmenuji se Jana (Lepije, placed 21.9.2019)

#9143 15:43 - Skoro jsme měl tetu Janu. Hm, možná jsme ji měl, nebo snad i mám. Ale ona nikdy nevěděla že je teta, teda spíš bude nebo by byla teta, protože umřela jako jedináček, jako pětidenní miminko v prosinci 1944. Asi to nebyla nejlepší doba pro miminka. :(
Naše máma se narodila až o víc než rok a půl později. nejspíš dlouho nevěděla, že má/měla sestřičku, podobně jako jsme my, já a sestra Hanča, nevěděli, že jsme měli/mohli mít/máme tetu.
Ale stejně díky za kešku! :)

[FOUND] GC11F60 - Lavicka (les-coccinelles, placed 15.3.2007)

#9144 16:05 - Vypočíst souřadnice bylo zábavné. Přinejmenším tedy pro milovníka map, jako su já. Najít lavičku bylo méně zábavné, bylo to pro nás z kopce a ten zmrzlý povrch, co zrovna byl, to na daném místě zrovna nejpříjemnější nebylo.
Za ta léta, co tu na nás lavička čeká, se tu výhled asi dost zmenšil. Neplatí to, samozřejmě, pro doporučenou nedalekou vyhlídku, tam je výhled perfektní. Ale přímo od lavičky toho moc vidět není. Ale je tam velikí krabička a do jsoem mohl dát jednoho z pěti "angličáků", které - opatřené psímy znánmkami - posílám do pěti stran světa.
Díky za kešku!

[FOUND] GC8H10G - ?? Kouzelne krmitko ?? (Mikin11, placed 1.12.2019)

#9145 16:30 - Kouzelné krmítky mne celkem okouzlilo. Je snadno dostupné, je na často navštěvovaném místě, je tu už přes rok a přesto je v plném zdraví. Že by se lidé stávali lepšími a nerozbíjeli jen tak vše, co potkají?
Každopádně tu nás čekalo, až je najdeme, otevřeme a zalogujeme se. Díkeš! :)

[FOUND] GC5WDW5 - Lanovka (VHteam, placed 19.6.2015)

#9146 16:50 - Lanovka na nás čekala šest let. Nějak k ní nebyla cesta. Za tu doba se stihla dost i do geokalendáře, ale rozhodně nestihla zchátrat. Stále funguje, je zábavná a zpestřuje nám naši zabawku! Díkeš!

[FOUND] GC57KWG - Zatoulana puma (HOPIK, placed 16.7.2014)

#9147 17:01 - Tož dokud jsem viděl jen název kešky, myslel jsem, že bude o uprchlém domácím "mazlíčkovi", neposedné "kočičce". Ale ve skutečnosti to byla naprostá bomba! Tj. zatoulaná letecká puma. na místě jsme ji nenašli, ze země čouhal jen jakýsi špalík, ale rozhodně ne kovový válec, natož nacpaný výbušninou. Snad příště. :D Díky za kešku, přátelé!

[FOUND] GC11RBM - Lesni lom (Matalovi, placed 27.3.2007 by Matalovi (adoptováno od Tomus))

#9148 17:08 - Dnešní poslední nález. Už se valem šeřilo, mráz se opět vracel ke své vládě a my spěchali k autu zaparkovanému u hřbitova. Ale přece jen tak neproběhneme kolem kešky, natožpak tradičky!
Rychle jsme od cestičky vyběhli pařezu, zalogovali se a pospíchali dál, do auta a domů. Díky!

Žádné komentáře:

Okomentovat