neděle 6. března 2011

Okolo Brna I

6.3.2011 [FOUND] 11 M 1 T 7 U 3

13:39UGC2MR8MSchrodingerova kocka (sharkiacs)
14:06TGCQWBDStudanka U buku / Spring near beech (KuraTeam)
14:21TGC1QB64Nejsevernejsi bod Brna (Jonea)
14:43TGC1A2AKPocta geocachingu (Geo.Benedikt@CZ + Marge)
14:58TGC1A2BWPonavka (Geo.Benedikt@CZ + Marge)
15:29UGC2PEPMDlouhe vecery 5 (Matejaro)
16:05TGC1QGHFZtraceni cestovatele / Lost travelers (RudaRaptor)
16:34MGCQQZRJunacka louka (Lavka / Bridge) (KuraTeam)
16:50TGC1K2MXPohlednice hradu Veveri (RudaRaptor)
17:46UGC16NFDPohádka máje (coinageCZ)
18:06TGC1QB7ANejzapadnejsi bod Brna (Jonea)

[FOUND] GC2MR8M - Schrodingerova kocka (sharkiacs, placed 23.1.2011)
#1202 13:39 - Povedená taškarice. TB Ajnštajnovské hodiny, který jsem zde našel, se k ní opravdu velmi hodí.

Pri hledání jsme mel štestí - hned napoprvé jsem našel bednu s mrtvou kockou. :D Tedy, už bez ní, asi již byla asimilována logbookem. Maje na programu ješte další kešky, prázdnou krabici jsem už nehledal a vyrazil jsem dál.

Díkeš!

[FOUND] GCQWBD - Studanka U buku / Spring near beech (KuraTeam, placed 8.10.2005)
#1203 14:06 - Jako díte a posléze rodic jsem toto místo navštevoval prevážne v zimne - je zde oblíbený sánkovací svah. Dnešní návšteva už byla velmi predjarní - slunícko svítilo, po snehu ani památkya zimu pripomínal jen studený vzduch a ledopád pod studánkou. Díkeš!

[FOUND] GC1QB64 - Nejsevernejsi bod Brna (Jonea, placed 16.4.2009)
#1204 14:21 - Hlavní úkol dnešního výletu - zacít se sbíráním brnenských "extrémních bodu". Protože jsem vyrazil dost pozde, bylo mi jasné, že všechny ctyri nestihnu, zvlášt, když chci posbírat i nejaké jim geograficky blízké kešky.

Odlov probehl celkem dobre, jen se dvema menšími podešeními. Prvním byli dva mudlové rázující si to po silnici k Vranovu a celou dobu, co mne míjeli, na mne koukali, jak (zdánlive) bezcílne bloumám po okraji lesa a uprene hledím na zem. "Hledá houby? Šestého brezna? Hm, hmmm."

Druhým podešením byl poloterénní pickup, který náhle zastavil a zablokoval mi výjezd z lesa, ledva jsme kešku vrátil na místo. Že by další kaceri? Nebo jsem zajel do lesa príliš hluboko a ceká mne pojeb i s pokutou? Auto tem jen stálo, nic se nedelo, tak jsem se osmelil a videl jsem vystrcenou ruku štelující zrcátko. Vzápetí auto nastartovalo a odjelo.

Tak díky za kešku!

[FOUND] GC1A2AK - Pocta geocachingu (Geo.Benedikt@CZ, placed 1.4.2008 by Geo.Benedikt@CZ + Marge)
#1205 14:43 - Už dvakrát jsem mel k Pocte našlápnuto,ale vždycky z toho sešlo. Jednou to bylo v rámci hry Krtcí norou a nebyl cas odbocovat ke keším, jak jsem puvodne doufal, podruhé byla až na konci výlet a už bylo pozde, bylo potreba pojíst a stihnout autobus. Takže až dneska.

Oj, kdybych vedel, co mne tu ceká, vypravil bych se sem klidne i speciálne jen pro ni! Vždyt toto musí prohrát srdce každého geokacera!

Díky, díkeš!

[FOUND] GC1A2BW - Ponavka (Geo.Benedikt@CZ, placed 9.4.2009 by Geo.Benedikt@CZ + Marge)
#1206 14:58 - Když už jsme byl v Lelekovicích, zaskocil jsem i pro kešku Ponávka. Priznávám, prijel jsem autem až k hasicárne, žádný velký výlet to nebyl. Šel jsem tedy pešinkou kolem rícky, vzdálenost na displeji se zkracovala a tu vidím na plácku prede mnou "podivnou" dvojici. Ženština probíhá po lese a okukuje stromy, chlapík popochází po plácku a - okukuje stromy. Prišel jsem k chlapíkovi (byl blíž) a povídám: "Hledáte neco?"

"Ne, proc, co bychom hledali?" odpovedel a vzdálil se od stromu.

"No, já bych rek', že ne co hledáte..." povídám a zacínám okukovat stromy.

"Né, nic nehledáme."

Tu jsem zahlédl podezrelou "vec" na strome, u které chlapík postával. "No, já jsem už našel," oznámil jsem mu.

"No já taky," odpovedel, "Tak si zaloguj první."

Tak jsme zalogovali, pockali až se kolem promudlí rodinka na procházce, krátce popovídali - ríkali, že teprv zacínají, já že dneska objíždím keše autem a tak.. A když jsme se loucili, ríkám: "Jo a já su Bohusz."

"Já jsem Bobík a tohle je Fifinka."

Tak díky za kešku s ne tak zcela cekaným setkáním! :)

[FOUND] GC2PEPM - Dlouhe vecery 5 (Matejaro, placed 27.2.2011)
#1207 15:29 - He, tak zase další dlouhé vecery. A zase si neodpustím poznámku, škoda, že je to mysterka, takhle nikdo predem neví, k jak zajímavému místu se dostane. A aybch nic neprozradil, víc už psát nemužu. :( Díkeš!

[FOUND] GC1QGHF - Ztraceni cestovatele / Lost travelers (RudaRaptor, placed 3.5.2009)
#1208 16:05 - Když jsem táhnul své težké telo do kopce, netušil jsem, na jak krásné místo a k jak skvele pripravené kešce se dostanu. Škoda, že jsem si predem porádne neprecetl listing - mohl jsem tu uložit svoji ztracenou Pingušku. B) Aspon mám duvod se sem vrátit a chvilku zas posedet na šutrákách! Díkeš!

[FOUND] GCQQZR - Junacka louka (Lavka / Bridge) (KuraTeam, placed 28.9.2005)
#1209 16:34 - Nekde doma u našich máme fotku z doby, kdy stál ješte puvodní most. Zkusím pohledat a priložit. Díkeš!

[FOUND] GC1K2MX - Pohlednice hradu Veveri (RudaRaptor, placed 3.5.2009)
#1210 16:50 - Opravdu nádherný výhled a pekná vrcholová loucka.

Když jsem tu tak sedel a logoval, vzpomnel jsem si na svého dedu. Jezdívali - teda spíš chodívali - do techhle míst pred válkou trampovat. Už nevím, jestli nekde tady v kanonu meli osadu nebo spávali jen tak pod širákem. Vzpomínám, jak mi deda vyprável o své poslední ceste, když už byla prehrada skoro postavená, ale ješte ne hotová. Prišla velká voda a hráz ji zachytila, ale pak ji zase vypustili, aby mohla stavba pokracovat. Deda šel tehdy v noci od Bystrce pres staré Kynicky (už opuštené a zbourané), místy se brodil naneseným bahnem a pak šel dál, až skoro k Veverí - no nejspíš zrovna nekam sem, rozloucit se s kamarády se starými místy, která už brzy nebudou.

Díky za kešku se vzpomínkou na dedu!

[FOUND] GC16NFD - Pohádka máje (coinageCZ, placed 4.11.2007)
#1211 17:46 - Dávno, dávno vylušteno, ale cesta mne sem dlouho nezavedla. Dojel jsem autem až k zákazu pod hájenkou a pak pokracoval po ceste ke kešce. V lese po ceste se procházel starý hajný, možná aby mu slehlo po veceri. Šel jsem dál, našel kešku a zalogoval (mhh, asi by to chtelo lepší úkryt...). A cestou zpátky jsem potkal hajné na ceste, jak jde nahoru. Copak si asi pomyslel? Že jsem pytlák, co mu klade pasti rovnou pod nosem? Nebo nás kacery zná a šel se podívat na nový zápis v logbooku?

Díkeš!

[FOUND] GC1QB7A - Nejzapadnejsi bod Brna (Jonea, placed 16.4.2009)
#1212 18:06 - Prišel jsem už za soumraku, jsa motorizován, tak po témer dobrodružné ceste po polních cestách až k posedu dveste metru pod keší. Slunce už zapadlo, obloha byla oranžovo fialová a já lezl po žebrovitém strome pro kešku. Vzduch už vychladl. Zalogoval jsem a chvíli koukal do temnející krajiny...

Asi takhle dlouho. Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat