pátek 6. května 2011

Květen, za kamna vlezem

4. - 31.5.2011 [FOUND] 20 M 3 T 9 U 8

Toto je sběrný záznam pro drobné lovy během května. A proč Květen, za kamna vlezem? Začátek měsíce byl neobyčejně chladný, teploty kolem 5° C, no prostě nejlíp vlézt někam za kamna!

4.5.201119:26UGC1Q3N1Vcelin / Beehive / Bienenhaus (les-coccinelles)
5.5.201123:07TGCZ5JYPalackeho vrch (lenicka.second)
6.5.201123:34TGC2RQEHZapomenuta studanka pod Vinohrady (zemani)
12.5.201117:58TGC2M5VYKominsky podzemni potok (kratok)
13.5.201118:00TGC2TEV9Trat Kurim – Bityska (ja-alias)
"18:41UGC2NG7DNARNIE (zofkak1)
14.5.201123:49TGC179DTTroubsko-zamek (Vaniii)
16.5.201119:15MGC2QPQYNa kute do Hajan (offset cache) (Schvon_CZ)
17.5.201118:55MGC2Q02RZapomenuta kaplicka (svetobeznik)
"19:19TGC26XDKPP Vinohrady (john111)
18.5.201117:06TGC269BWPark Marie Restituty Kafkove (Pana_Ruplahlava)
19.5.201118:48MGC1Z323Pamatne stromy: Dub a Jirovec (Kac.a)
26.5.201120:03UGC2RRC7Kde se pase ovecka Shaun? (Eskaver minima)
27.5.201120:15TGC2TRYCSocha sv. Jana Nepomuckeho (2Pteam_CZ)
29.5.201120:16UGC2MVJRHadanka otce Furee #1 (Cavalier Team)
30.5.201118:12TGC2MVD9Kaple Svate rodiny - reloaded (cherubin, onovy)
"20:20UGC2DB7WPoztracene souradnice (mgr.pavel)
31.5.201119:20UGC1A4XBVypecena keska (RudaRaptor)
"20:05UGCZCJMGPS cache (knezda & ALdenVM)
"20:39UGC1188HTPG #6 - Brailova cache (Knezda & ALdenVM)

[FOUND] GC1Q3N1 - Vcelin / Beehive / Bienenhaus (les-coccinelles, placed 25.4.2009)
#1386 19:26 - Kde má Vcelín být, vím už dávno. Ale nemužu ho najít. Byl jsem tu už asi ctyrikrát a nic. V hlave se mi tocí hint i logy nálezcu. Ale nenacházím.

Dnes mne sem vytáhli Jurín s esKAver. Oba už Vcelín dávno mají. Nechci, aby mi jej vložili do rukou. Hledám sám a oni se smejí. Evidentne jsem na správném míste. Koukám, šátrám. Nic. Jurín se zase rozesmeju: "Už ses toho skoro dotknul!" Nic. Nechápu. Koukám, koukám, drepám, zvedám se, klekám. A koukám. A fakt! Najednou vidím! No teda! Konecne! Ta úleva!

Díkeš!

[FOUND] GCZ5JY - Palackeho vrch (maros25, placed 1.11.2006 by lenicka.second)
#1387 23:07 - Když jsem pozde v noci parkoval pod Palackého vrchem, dunela z dálky hudba. Asi opoždený majáles. Za jejích zvuku jsem stoupal vzhuru a pak zase trošku dolu. Chvíli jsem hledal a pak, trochu mimo, našel. Ledva jsem zalogoval, zaslechl jsem na ceste kroky. Rychle jsem zhasl celovku a poslouchal. Kroky pokracovaly, ale nejakých 10 metru od odbocky ke keši utichly. :O Je to kacer a hledá cestu? Proc si nerozsvítí. Nebo je to nekdo jiný, zaslechl mne a ted cíhá? Opatrne, potichoucku, potme jsem postupoval k ceste. Neodvažoval jsem si posvítit, jen v nejvetší nouzi obrazovkou mobilu. A už jsem byl u cesty. Moje oci pátraly ve tme, kde jsem naposledy slyšel kroky neznámého. Ale nic jsem nevidel. Zhluboka - ale tiše - jsem se nadechl a dlouhými kroky se vydal k vrcholu vrchu. Nekolikrát jsem se ohlédl, ale nikdo mne nepronásledoval. Uff! A ted rychle k autu.

Cestou dolu jsem se málem srazil s neosvetleným cyklistou. :D

Díkeš!

[FOUND] GC2RQEH - Zapomenuta studanka pod Vinohrady (zemani, placed 5.5.2011)
#1388 23:34 - V noci jsme se s Katkou a Vercou (Eskaver) vydali do tmavého lesa za studánkou. Jen s jednou celovkou a té... došly baterky. :D Ale Katka je zdatný lovec a našla krabku, i když byla snad 20 m od nuly. ;) Díkeš!

[FOUND] GC2M5VY - Kominsky podzemni potok (kratok, placed 8.1.2011)
#1401 17:58 - Odloveno spolecne s Jurínem. Abychom si kešky dost užili, podelili jsme se o iniciacní a finalizacní úkony:

[*> Jurín vyzvedával - metodou "opice".

[*> Já ukládal - metodou "žába na silnici".

Díkeš, pekný úkryt!

[FOUND] GC2TEV9 - Trat Kurim – Bityska (ja-alias, placed 29.4.2011)
#1402 18:00 - Jednoduchá keška s dobrým úkrytem. Velmi pekný listing a na zajímavém míste - jak už jsem mnohokrát psal, mám rád opuštené industriální stavby všeho druhu. Díkeš!

[FOUND] GC2NG7D - NARNIE (zofkak1, placed 11.2.2011)
#1403 18:41 - Musím priznat, že Narnie není zrovna muj šálek caje. Ac jinak patrí fantazy hned vedle scifi k mým nejoblíbenejším žánrum, tohle mi prijde až príliš pohádkové.

Úkryt mne ponekud vypekl, dal jsem až príliš na hint a k hledání jsem pristoupil z ne zrovna nejlepšího úhlu. Zbytecne jsem se pak skrýval pred mudly a musel se znovu vracet. ;)

Díkeš!

[FOUND] GC179DT - Troubsko-zamek (Vaniii, placed 9.11.2007)
#1404 23:49 - Jeden z tech víkendových dnu, kdy se mi chce jen spát a spát, bez ohledu na pocasí, zrovna jako dnes (19.6.2011). Ale clovek ví, že chce ulovit další kešku do tabulky - a pro takové prípady si v okolí "skovávám" nekolik tradicek. ;) Krátce pred pulnocí jsem se silou veškeré své vule vykopal do auta a zajel na výletecek do Troubska. Nalezeno snadno, jiste snadneji, než za dne. Díkeš!

[FOUND] GC2QPQY - Na kute do Hajan (offset cache) (Schvon_CZ, placed 22.3.2011)
#1409 19:15 - Chtel jsem se provést poslední úpravy své nedávno založené, ješte nezverejnené kašky, ale jak to tam tak bývá, byli poblíž mudlové. A tak jsem se vydal pro tuhle krátkou multinku do Hajan. Hajanama jsem už mnohokrát projíždel a byl jsem rád, že je mohu poznat trochu lépe. Keška mne zavedla - doprostred koprivové džungle!

Nekdo by rekl, že to teda není zrovna to nejfajnovejší místo, ale jako owner keše, jejíž finálka vás má dovést na místo s pekným rozhledem, vám musím ríct, že (až na spálené nohy) se taková keš mnohem líp loví a jiste i udržuje. :D Proste neco za neco.

Díkeš!

[FOUND] GC2Q02R - Zapomenuta kaplicka (svetobeznik, placed 1.4.2011)
#1410 18:55 - Na odlov jsem vyrazil s Eskaver v týmovém provedení. A jak se blížíme, porád nic nevidíme. A najednou, mezi domky, kuk - kaplicka! Ani jsem zastavit nestihl.

Tož jsme místo obkroužili a mít s sebou dalekohled, ani bychom snad nemuseli až ke kaplicce samé. Ale nemeli jsme ho.

Spocítali jsme a jdeme hledat. A vidíme, že je tu spousta míst, kde by krabka mohla být. Hledáme, jedni nahore, druzí dole. Až na nás konecne z jednoho místecka vykukla!

Díkeš!

[FOUND] GC26XDK - PP Vinohrady (john111, placed 17.4.2010)
#1411 19:19 - Hledali jsme ovecku Shawn. Že tehdy ješte nevyšla? No bodejt - vždyt jsme ji ješte nenašli, abychom se vám mohli sverit, kde se mrška pase. Objíždeli jsme široké okolí podolské a najednou jsem poblíž kešky, kterou jsem ješte neodlovil. Místo je to krásné, ale ovecka tu nebyla. Tak jsem se aspon zalogoval. Díkeš!

[FOUND] GC269BW - Park Marie Restituty Kafkove (Pana_Ruplahlava, placed 6.4.2010)
#1412 17:06 - Pekne ukrytá keška, byt nás GPS nevedlo prímo k jejímu úkrytu. Ale hint byl celkem výmluvný.

Lovili jsme ji s Jurínem cestou na petankový zápis za husovickou orlovnou - a dostali jsme pak pekný klepec. Ten povrch, no, clovek si na nej musí dlouho zvykat.

Cestou zpátky jdem zase pres park a vidíme dva mladíky, jak pobíhají v místech, kde jsem pred dvema hodinami pobíhali i my. Usmáli jsme se pod vousy - já obrazne, Jurín doslova - a nechali je jejich podivné zábave. ;)

Díkeš!

[FOUND] GC1Z323 - Pamatne stromy: Dub a Jirovec (Kac.a, placed 23.2.2011)
#1413 18:48 - Krásná procházka po místech oblíbených moravskými nacionalisty. Na cedulickách u stromu je cosi pálilo, tak to opravili. Až se stydím, že mne to nenapadlo samotného!

Stromy jsou pekné, úkoly snadné. A tak jsem za chvilku stál u finálky. Varování pred mudly v case hustého zalistení zjevne neplatí - hledace, ac dvoumetrového, není témer videt. ;) Tak díky za keš!

[FOUND] GC2RRC7 - Kde se pase ovecka Shaun? (Eskaver, placed 20.5.2011 by Eskaver minima)
#1517 20:03 - Pri kontrole ovecky (No, co byste rekli, nemel zase nekdo názor, že dokáže kešku ukrýt lépe než owner?) spolecne s ownerkami jsme se tedy konecne zalogoval, když už jsem pomáhal s hledáním a "budováním" úkrytu. Díky!

[FOUND] GC2TRYC - Socha sv. Jana Nepomuckeho (2Pteam_CZ, placed 23.4.2011)
#1518 20:15 - Bodík pro tento den. Zasloužený bodík. Ledva jsem zaparkoval u nedalekého panelhauzu, zacalo pršet - už se na to nejakou domu chystalo. Nebo jen chvíli prestalo, abych nevystupoval rovnou do dešte? Mhh, už si nepamatuju. Každopádne jsem kroužil kolem, GPSr zapomenutá doma, a hledal sochu. Pršelo. Nejlogictejší místa nebyla sochou okrášlena, tak jsem kroužil dál, až jsem došel prímo pred ni. Ale pametliv pokynu, obešel jsem zprava a hledal. Pršelo. Až jsem našel a na nejméne smáceném míste zalogoval. Díkeš! :)

(Jo a ta GPSr nebyla doma, skovaná na dne batohu. :D)

[FOUND] GC2MVJR - Hadanka otce Furee #1 (Cavalier Team, placed 5.5.2011)
#1523 20:16 - Jsa jedním z betatesteru, vedel jsem už dávno, kde keš hledat. Ale protože behem mého testování ješte nebylo nic fyzicky na míste, nechával jsem si log na pozdeji. A ten den nadešel dnes. :)

Díky, Miro, za potrápení hlavicky - tyhle hádanky jsou neco jiného, než tradicní (dá-li se toto slovo použít) mysterky. Není to sice zrovna muj šálek kávy, ale stálo to za to!

[FOUND] GC2MVD9 - Kaple Svate rodiny - reloaded (cherubin, placed 10.2.2011 by cherubin, onovy)
#1524 18:12 - Odloveno na popracovní procházce s Jurínem. Pocasí už bylo lepší, než o víkendu a vhodne zvolená hodina témer eliminovala mudelstvo. Témer. Díkeš! :)

[FOUND] GC2DB7W - Poztracene souradnice (mgr.pavel, placed 21.8.2010)
#1525 20:20 - Procházka po jednom z cípu Kohoutovického sídlište po neúspešném pokusu o Ohmovu keš. Špatne jsme pocítali? Špatne jsme prepisovali? Nebo stage nekdo zcizil? nebo proste geoslepota? No, každopádne jsme cestou našli nekolik poztrácených souradnic a nakonec i finálku. Pekný nápad! Díkeš!

[FOUND] GC1A4XB - Vypecena keska (RudaRaptor, placed 21.5.2008)
#1526 19:20 - Vypecenou kešku jsem si už kdysi dávno vypocítal sám. Pak jsem výsledek ztratil. Pak jsem ji ješte jednou pocítal s esKAver. A zase výsledek ztratil. A tak tedy ješte jednou dnes, pred odchodem z práce. Uff! Konecne jsem ji tedy našel. Díky!

[FOUND] GCZCJM - GPS cache (knezda, placed 15.11.2006 by knezda & ALdenVM)
#1527 20:05 - Tohle mela být jedna z mých prvních nalezených kešek. Jako ješte nezkušené kacátko, jsem se k ní vypravil 22.3.2008 pri svém prvním lovu. Nejak jsem už tehdy tušil, že je dobré mít s sebou listing. Ale ješte jsem nevedel, že ani ten nemusí být v terénu dostatecný.

Stál jsem na zastávce a koukal na otázky, na které jsem neznal odpoved. "Asi bych si mel ty listingu prohlížet predem, doma," napadlo mne. A zklamaný z vlastní nepripravenosti jsem vyrazil za dalšími úlovky. :)

Díkeš!

[FOUND] GC1188H - TPG #6 - Brailova cache (ALdenVM, placed 11.3.2007 by Knezda & ALdenVM)
#1528 20:39 - Jako asi mnozí jsem se pokusil finálky nalézt od pocítace. A reknu vám, že neverím, že se to nekomu mohlo podarit! Nejenže by musel mít nesmírne podrobnou mapu, ale IMO se nekteré pokyny dají pochopit jen, když stojíte prímo na míste.

Nakonec z toho byla príjemná lesní procházka, presne taková, jakou autori jiste zamýšleli. Cestou jsem se priblížil k další neodlovené krabicce, tož jsem si odskocil a zalogoval ji. Hledání Brejlovy krabky bylo obtížnejší - v pohode jsem došel, jako mnozí, na zadané místo, ale tam nic. Tedy presneji - mnoho míst, kde by mela být, ale nebyla tam. Inu, je to starší série a tehdy se ješte nezamerovalo tak presne jako dnes. Nakonec, když už jsem se rozhodl, že na odlov dlabu, jsem si se podíval ješte na jedno ne zcela nepravdepodobné místo a ejhle! Byla tam! :) Z té radosti jsem si ani neopsal bonusové císlo a musel jsem se pro ne vrátit první prázdninovou sobotu. :(

Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat