sobota 28. května 2011

Sviňský večírek

28.5.2011 [FOUND] 4 M 1 T 3


17:01TGC2F1YWPetravec (honzas7)
18:28MGC1RCPFSMIRCI KAMEN U KLEMENTIC (josesp)
18:47TGC1T9V3KOLOMAZNY KAMEN 2 (josesp)
19:37TGC14BC8Marek pramen (Stonozka)

[FOUND] GC2F1YW - Petravec (honzas7, placed 12.9.2010)

#1519 17:01 - Uplakaný víkend a zrovna na nej padlo pecení firemního vepríka. Ochutnal jsem první orez, ale stát v chumlu pod jediným stanem se mi nechtelo, tak jsem (vozmo) vyrazil pro pár kešek. Petrávecský kámen byl první na rade. Jel jsem líne autem, až co nejblíž a když jsem zaparkoval, koukám, že jsem jen osm metru od keše. No to bych teda necekal! Ale v dešti jsem to uvítal. Díkeš!


[FOUND] GC1RCPF - SMIRCI KAMEN U KLEMENTIC (josesp, placed 15.5.2009)

#1520 18:28 - Bylo takové deštivé odpoledne. Zaparkoval jsem na konci Klementice, navlékl pláštenku a vyrazil na menší procházku. Byl jsem v lese sám, jak byste to za takového pocasí cekali. Posbíral jsem stage a vydal se pro finálku. No, povím vám - signál je tu mizerný! Pobíhal jsem tu desítky minut, propadal zoufalství, procítal logy, dokonce si i fotohint ztáhl. Ale nechtel jsem to vzdát. Kurna, dyt kdy se sem zase dostanu?! A tak jsem hledal dál.

A byl jsem odmenen. Nalezl jsem místecko, které si oblíbili i jiní, než kaceri. Malé ohništátko - strážní ohýnek - a výhled na cestu. Tady by mohla sedet hlídka loupežníku, až si tudy nekdo povede volka domu... Možná by prišel o majetek, ale zustal by mu život. Ale tak se to nestalo.

Díky za kešku!


[FOUND] GC1T9V3 - KOLOMAZNY KAMEN 2 (josesp, placed 4.6.2009)

#1521 18:47 - Povídal mi nedávno kamarád, že kolomazné kameny jsou takový místa, kde se nechávaly shnít chcíplé krávy, aby se z nich udelala kolomaz. Tak jsem se k jednomu, plný ocekávání, vypravil. No, co myslíte, že jsem myslil, že najdu?

To co jsem našel, ani zdaleka neodpovídalo popisu - a tak jsem otevrel listing (no jo, no jo, já vím) a peclive si jej procetl. fakt je, že skutecný kámen mne prekvapil jak svojí malou velikostí, tak predevším svým peclivým opracováním - cekal jsem neco mnohem vetšího a hrubšího.

Cestou k nemu jsem si pekne "užil". I když podle mapy je kousek od cesty, žádná tam není. Resp. je, ale není to ta z mapy a vede úplne jinudy. Takže jsem se škrábal trním do zmoklého svahu a pak zase sestupoval hustníkem k potoku. Rozhodnutí jít v holinách se rozhodne vyplatilo.

Díky za peknou kešku!


[FOUND] GC14BC8 - Marek pramen (Stonozka, placed 14.7.2007)

#1522 19:37 - Už jsem se vracel na pecené prasátko, když prestalo pršet. A tak jsem si rekl, že navštívím i tuhle kešku, co se nachomítla cestou. Pramen jsem sice nenašel - asi je to spíš pramenište, rekl bych, ale krabku ano. Fikane ukrytou. :) Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat