neděle 19. ledna 2014

Čtyři dny se Šafaříkem

Well, nebylo to jen se Šafaříkem. Ale když už, tak pro něj nebo aspoň u něj. ;)

17. - 20.1.2014 [FOUND] 26 M 4 T 8 U 14

Pátek

Večer po práci jsem si potřeboval trošku odfrknout a tak jsem si dal pár Šafaříků. Teda - měli být tři, ale jeden se zbaběle skoval do křoví a v té tmě jsem ho nenašel...

Sobota

Dneska jsem si došlápl na toho uprchlíka ze včerejška. Na denním světle neměl šanci. A pak jsem si dal ještě takovou menší projížďku přes Královo Pole do Medlánek.

Neděle

Počasí dnes úplně jarní, sluníčko svítilo, teploty kolem 10°C. Celý den jsem odchodil jen tričku a flísce, většinou i bez čepice. Den jako stvořený k tomu, aby člověk vyčistil město od Šafaříků!

Jenže... K odpoledni jsem u Říšské dálnice potkal JaKlaEl s Capjarem, kteří mne zlákali z mého bohulibého cíle na čerstvou kešku Senářov. A tak mi ve městě zůstalo ještě pár kousků toho severského moru, ale zase jsem se potkal s dalšími kačery a odlovil pár neplánovaných krabiček. U Senářova jsme totiž narazili na Vepepka a za chvíli i na Marťulí a Teplou Sovu. A Marťulí měl s sebou finálky několika kešek, které jsem dnes neplánoval.

Fakt, fajný den a zvláště odpoledne.

Pondělí

Dneska už se to zase vrací k lednovému normálu. Ba co víc! Většinou nám jen tak mží, ale dneska, jako by to chtělo dohnat promarněnou neděli, dneska doslova chčije. Po odlovu první keše a hlavně po neúspěšném podřepávání na dešti u Benedikta XVI. jsem byl tak promoklý, že už jsem se chtěl na všechno vykašlat a odjet domů. Ale když už jsem tenhle blok nazval "Čtyři dny se Šafaříkem", musím to přece dokončit. A tak jsem se ztopořil a dal ještě tři dálniční Šafaříky a jednu spóru k tomu!

A Brno je už skoro čisté! Po dnešku už zbývá jen jediný Šafařík - MathMania Reloaded!

17.1.201418:51UGC3NY3EPIVOVARY BRNENSKA IX - Pivovar J. a E. Brauner (safarici)
"19:54UGC4748PPIVOVARY BRNENSKA XX - „Blazovicky“ pivovar (safarici)
18.1.201415:54UGC3Y9X7PIVOVARY BRNENSKA X - Klasterni pivovar Stare Brno (safarici)
"16:25UGC2NKNADeskriptivni geometrie (safarici)
"16:43UGC3BHV0PIVOVARY BRNENSKA V - Klasterni pivovar Zabrdovice (safarici)
"17:26UGC2RKWMVEN (safarici)
"17:35MGC35FV7PIVOVARY BRNENSKA IV - Pivovar Kralovo Pole (safarici)
"18:44TGC3MZD5Medlanecka skalka (fildix007)
"19:05MGC3CP7PPIVOVARY BRNENSKA VIII - Pansky pivovar Medlanky (safarici)
19.1.201411:37TGC4TEZRBohumil (Jurasa 100)
"12:10UGC3BYPBPIVOVARY BRNENSKA VII - Mestsky pivovar v Brne (safarici)
"12:41UGC35FVAPIVOVARY BRNENSKA VI - Pivovar v Reckovicich (safarici)
"13:15TGC3R391PIVOVARY TISNOVSKA V - Pivovar Kurim / Gurein (safarici)
"13:44TGC46PRADalnicni most pres ricku Kurimku (safarici)
"14:03UGC1ZB77Dalnice Breslau-Wien Lite (JacG)
"14:33TGC1PZFMDub pod skalou (dub zimni) (Endici)
"15:13UGC2Z7Q6Risska dalnice - Jinacovice (cherubin, onovy)
"15:45TGC4W3CXSenarov (vitask)
"15:55UGC2YG1FDlouhe vecery 8 zeleny stul (Vitask (adoptováno od Matejaro))
"16:12MGC330E6Pomnik U Rumunu (BIGJHS)
"16:25UGC3XYVKVzpominka na geoBrneni 2012 - III (tym geoBrneni (kes spravuje niximor))
20.1.201417:31UGC1NNXDnanomania (bonus) - A88 (pyngu)
"18:50TGC48FGWKninicky - dalnicni propustek (safarici)
"19:07TGC385QXSPORE47 - Kninicky (wrzi)
"19:23MGC4AHAMKninicky - dalnicni most pres udoli Svratky (safarici)
"19:40UGC48FGKChallenge - Hitlerova dalnice (safarici)

[FOUND] GC3NY3E - PIVOVARY BRNENSKA IX - Pivovar J. a E. Brauner (safarici, placed 24.4.2013)

#3848 18:51 - V pátek v práci si říkám: "Měl bych zase trochu pohnout s těma Šafaříkama." a tak jsem popráci nejel rovnou domů, ale na Mendlák a pak kousek busem. Odlov v poho, jen začlo trochu mrholit. Krabka asi byla dřív k něčemu připevněná, ale už není a jak jsem tak koukal, není to jen, že by se sprostě oddělila - už to asi trvá nějakou dobu. Díkeš! :)

[FOUND] GC4748P - PIVOVARY BRNENSKA XX - „Blazovicky“ pivovar (safarici, placed 9.3.2013)

#3849 19:54 - Tož, před tímhle pivovárem jsem chtěl vyzvednout ještě jiný, ale tam to potmě prostě nešlo. Kdežto tady to bylo v pho, jen s parkováním to dalo trochu práce. Díkeš! :)

[FOUND] GC3Y9X7 - PIVOVARY BRNENSKA X - Klasterni pivovar Stare Brno (safarici, placed 9.3.2013)

#3850 15:54 - Tak! Restík ze včerejška konečně odloven. Ne, tohle místo není moc na odlov potmě. Nebo možná jen nestačil svit mobilu. Světlo je to sice silné a jasné, ale také takové ostré. No, prostě dnes jsem zjistil, že jsem včera stál dvacet čísel od keše, svítil na všechny strany a nejspíš i na ni a neviděl ji. Dneska nalezena asi za minutu. Díkeš!

[FOUND] GC2NKNA - Deskriptivni geometrie (safarici, placed 15.2.2011)

#3851 16:25 - Měl jsem deskriptivní geometrii jako nepovinný předmět na gymplu, ale pořád jsme tam jen rýsovali a žádné vzorečky si nepamatuju... Ale po troše googlení a jisté dávce zamyšlení jsem to nějak poskládal. Díkeš...

[FOUND] GC3BHV0 - PIVOVARY BRNENSKA V - Klasterni pivovar Zabrdovice (safarici, placed 13.4.2012)

#3852 16:43 - Tož, pohodička. Ještě, že je tam to potrubí, bo jinak bych se bál, že sklouznu až ... dolů. Vnitřnímu kontejneru chybí víčko, ale asi to ničemu nevadí. Díkeš! :)

[FOUND] GC2RKWM - VEN (safarici, placed 6.4.2011)

#3853 17:26 - Ufff! Tohle teda bylo luštění. Zkusil jsem všechno možné i nemožné, ale k výsledku to nevedlo. A pak mne napadlo, že by se možná hint měl aplikovat nejen na zadání... Honza mi to pak v Chaloupce potvrdil, podivil se, že to ještě nemám dopočítané, a dodal, že by to dnes takhle nedělal.
Dnes ráno jsem si k tomu zase sedl, že to bude snadné, že už všechno vím. Ale kdepak! Chtělo to ještě prošťouchat několik možných cestiček. A můžu podivit, že se nedivím, že by to dnes takto nedělal... Zdá se mi to takové trochu moc komplikované a pracné, zvlášť, když je třeba skutečně dojít mnohými uličkami až do konce, aby se jeden přesvědčil, že jsou opravdu slepé. Ale louskl jsem to! :D
Odlov už byl, mj. díky mé postavě, pohodový! Díkeš!

[FOUND] GC35FV7 - PIVOVARY BRNENSKA IV - Pivovar Kralovo Pole (safarici, placed 8.12.2011)

#3854 17:35 - Pěkné. Sice nevím, proč počítat pivovar podle kostela, ale uložení krabičky, klasické, ale dnes už ne tak časté, a hlavně pěkně domyšlené, potěšilo. Díkeš!

[FOUND] GC3MZD5 - Medlanecka skalka (fildix007, placed 5.6.2012)

#3855 18:44 - Cestou za Šafaříkovými pivovary jsem míjel i tuto přírodní památku a nedalo mi ji nenavštívit. Díkeš! :)

[FOUND] GC3CP7P - PIVOVARY BRNENSKA VIII - Pansky pivovar Medlanky (safarici, placed 10.3.2012)

#3856 19:05 - Byla tma a jsa motorizován, nechtělo se mi zbytečně chodit pěšky. A tak jsem dojel ke keši na 50 m autem. Ne, žádný zákaz jsem neporušil, jen poslední úsek polní cestou, v podzimně laděné zimě vyvolával trochu obavy. Kola klouzala a nedovolil jsem si jet moc pomalu, abych mírný kopeček vůbec vystoupal.
Zaparkoval jsem na rožku lesa a vydal se ke keši. Ušel jsem nějakých patnáct metrů, když přijelo další auto. Hm? Zhasl jsem čelovku a mlčky je pozoroval. Černé kalhoty, černá bunda - v tmavém lese jsem asi moc vidět nebyl. Auto stálo a svítilo reflektory do les. Kdo to je? honilo se mi hlavou. Bdělá policie přijela sledovat, kdo se to prohání autem po polích? Nebo mne někdo sledoval a chce si teď mé auto nechat? Nebo :O jdou po mně?
Opatrně jsem vytáhl telefon a napsal vyťukal 158. Až půjde do tuhého, stačí jen odklepnout!
Auto chvíli stálo, pak se otočilo a stálo zase. Pořád nikdo nevystupoval. Já stál v lese a bál se pohnout. Co když mají stažená okénka a poslouchají? Ale najednou se rozjeli a odjeli, odkud přijeli.
Zbytek odlovu proběhl bez vzrušení. Našel jsem keš, zalogoval se a vrátil se k autu. Ale už jsem toho měl tak nějak dost a jel jsem pak domů. Díkeš! :)

[FOUND] GC4TEZR - Bohumil (Jurasa 100, placed 22.11.2013)

#3857 11:37 - Další den se Šafaříkem. Když chce jeden odlovit všechny Šafaříky a zbavit Brno tohoto severského moru, nevystačí jen s nimi. Musí se ještě vydat podél jedné z nejdéle nedokončených staveb u nás. A tak jsem se dostal i sem, k Bohumilovi, svému skoro jmenovci. S potěšením kvituju viz. hint. :D Díkeš!

[FOUND] GC3BYPB - PIVOVARY BRNENSKA VII - Mestsky pivovar v Brne (safarici, placed 13.4.2012)

#3858 12:10 - Tuhle mršku jsme dlouho nemohl lousknout. Až dnes ráno mne napadlo zkusit jednoho známého dělitele a voila - už to bylo natošup! :) No, vlastně, teď si uvědomuju - najít tu krabku mi zase zabralo přes čtvrt hodiny. Su asi nějaké slepé. Několikrát jsem se od cílového geoobjektu vzdaloval a zase se vracel, po zjištění, že další jsou opravdu moc daleko. A nakonec, už opět skoro zoufalý... No ano, uviděl jsem ji! :) Díkeš!

[FOUND] GC35FVA - PIVOVARY BRNENSKA VI - Pivovar v Reckovicich (safarici, placed 19.7.2012)

#3859 12:41 - Pohoda, pohodička. Sluníčko krácsně svítilo a jarní větřík vlaze pofukoval. Prošel jsem plochou porostlou metrovými proutky a už to bylo jasné. Díkeš! :)

[FOUND] GC3R391 - PIVOVARY TISNOVSKA V - Pivovar Kurim / Gurein (safarici, placed 24.7.2012)

#3860 13:15 - Dlouho na mne tahle zelená krabule provokativně svítila z Kuřimské hory! A dnes na ni došlo! Příjemná procházka lednovým jarním odpoledne, potkal jsem jednu nordickou chodkyni a jednoho kondičního běžce a našel jednu krabičku v borovém lese, plném výrazných borovic. ;) Díkeš!

[FOUND] GC46PRA - Dalnicni most pres ricku Kurimku (safarici, placed 9.3.2013)

#3861 13:44 - Krabička je, kde má být, ale trochu hluboko, tak jsem ji napoprvé nenašel. A tak jsem obešel mostek a hledal i na druhém možném místě, ale tam taky nic. A tak zase zpátky a vid! Jen jsem si musel dát při vracení pozor, abych ji - vzhledem k mé fyziognomii - nedal ještě dál, než jsem našel! :) Díkeš!

[FOUND] GC1ZB77 - Dalnice Breslau-Wien Lite (JacG, placed 1.10.2009)

#3862 14:03 - Lajtka docela šla, souřadnice mám už dávno a tak jsem se dnes mohl vydat blátivým okrajem pole pole pro krabičku. No ano, já vím, vždyť se dá legálně dojet až skoro k ní. Ale já si toho nějak nevšiml... (A nebylo to poslední přehlédnutí dnešního dne.)
Takže skoro čtyři sta metrů od křížku u silnice tam a ... a tady mne napadlo, že bych mohl jít k další keši pěši, než se zase blátotlapkat zpátky. Proč jsem si jen nezapamatoval ten terém (4.5). Ale to sem nepatří.
Díkeš za keš! :)

[FOUND] GC1PZFM - Dub pod skalou (dub zimni) (Endici, placed 13.4.2009)

#3863 14:33 - Ha! Mám tě, ty mrcho! :D
Tuhle keš lovím už několik let, pravidelně u ní zastavuju 1. května na pravidelné jarní vyjížďce kolem přehrady. A nikdy nic... Nevím, jestli jsem měl štěstí na chvíli, kdy byla krabka fuč, nebo mi ji zakrývala vegetace, celá nadržená aby po zimě vybujela, nebo zda mi obavy, aby mi peleton neujel moc daleko, nedovolovaly se řádně soustředit. Každopádně, už několik let za sebou, pravidelně DNF.
A dnes, přijdu, podívám se a vidím. Ha! Hotovo! Díkeš! :)

[FOUND] GC2Z7Q6 - Risska dalnice - Jinacovice (cherubin, placed 2.7.2011 by cherubin, onovy)

#3864 15:13 - Konečně přišel ke slovu žebříček, co mi nadělil ježíšek. Pěkně jsem si si vylezl nahoru a zkoumám. A když takhle vylézám z jedné z děr, volají na mne zespoda jacísi lidé. Capjar a JaKlaEl. Cože tam dělám, že to ještě nemám a že jdou na nějakou novou tradinu a jestli nepůjdu s nimi.
Ani mi nedovolili z nalezených indicií sestavit výsledek, že oni vědí, kde to je. Jen žebříček mi sklidil dovolili.
Přijdeme ke keši, já v klidu loguju a najednou - už nevím jestli Jana nebo Jarda - koukají, že je v krabičce kožené pouzdro na nůž, co tu Capjar před lety ztratil a nemohl najít. Jaké to šťastné shledání! :) Nůž byl vyjmut z nového pouzdra a vložen do původního, co na tom, že poznamenaného zuby nějaké šelmy. Tož to se tedy povedlo! A díky za keš!

[FOUND] GC4W3CX - Senarov (vitask, placed 29.12.2013)

#3865 15:45 - K této kešce mne vytáhli JaKlaEl s Capjarem, když mne viděli jak vylézám z betonové díry asi kilometr odsud. Nová keška přitáhla víc kačerů a tak jsem si mohl potřást rukou s vepepkem, kterého jsem zatím znal jen podle logů a jména. :) A jen jsme krabičku uklidili, procházejí kolem Marťukí a Teplá sova (ti už ji odlovili o chvíli dřív). Vepepek se vydal zpět k Rozdrbkám, ale Marťulí se Sovou (a doprovodnými psy) pokračovali dál s námi.
Tož díky za pěkná setkání! :D

[FOUND] GC2YG1F - Dlouhe vecery 8 zeleny stul (vitask, placed 19.6.2011 by Vitask (adoptováno od Matejaro))

#3866 15:55 - Krabičku mám už nějaký čas vyluštěnou (jako řadu dalších večerů), ale nějak jsem se k ní ještě nedostal. Ani dnes nebyla plánu, ale když jsem se (neplánovaně) vydal na Senářova a tam potkal Marťulího, co měl s sebou souřadnici, proč pro ni nezajít? Tak díkeš! ;)

[FOUND] GC330E6 - Pomnik U Rumunu (BIGJHS, placed 1.9.2011)

#3867 16:12 - Další neplánovaný odlov s Marťulím a Teplou sovou. Zatímco já prováděl náročný výpočet a Sova hlídal psy, Marťulí šmejdil okolo a vyBFkoval krabku dřív, než já dopočítal! :D Hezký, ne? Díkeš!

[FOUND] GC3XYVK - Vzpominka na geoBrneni 2012 - III (niximor, placed 28.9.2012 by tym geoBrneni (kes spravuje niximor))

#3868 16:25 - Odloveno společně s Marťulím, Teplou sovou, Capjarem a JaKlaEl. Souřadnice jsem neměl vypočítané, ale výčitky vůbec nemám, bo jsem šifru řešil v rámci betatestů. A pak nám sebrali papíry s výsledky, "Aby něco neuniklo." xx(
No to je jedno, tahle je stejně lehká a beztak ji opsali z jedné mé kešky! ;) Díkeš!

[FOUND] GC1NNXD - nanomania (bonus) - A88 (pyngu, placed 14.3.2009)

#3869 17:31 - Minulý týden mi Juřín povídá, že tahle archiválie je stále na místě. A taky, že se souřadnice dají celkem snadno získat i bez bonusových čísel, zvláště, když si člověk přečte listing, hint a koukne na nějaké fotky z odlovů. Ale neměl čas a tak jsme se domluvili na pondělí.
V pondělí pršelo. Zaparkovali jsme a už jen dostat se na výškovou úroveň keše, do prudkého svahu, nám dalo pěkně zabrat. Terénní vzorky, neterénní vzorky, bláto je brzy vyplnilo a klouzalo to jedna báseň. Juřín mi chtěl pomoct nahoru, ale pro bezpečí nás obou (já vážím 130 kg, on prý 80) jsem odmítl.
Na cílových souřadnicích ale keš nebyla. Hledali jsme všude kolem, opatrně jsem traverzovali svah pokrytý tlejícím listím. Stále pršelo. Nakonec Juřín znovu zamířil k prvnímu cíli, který jsem prve ohledával já. A našel ji, mršku! Zabalená v černém igelitu, mezi tím hnijícím listím... no já ji prostě neviděl. A to jsme na ni nejspíš i šáhl. :D
Tož díky, aspoň za tu bonusovku. Je to taková náplasť na ty zoufalé návštěvy na hrázi. Díky.

[FOUND] GC48FGW - Kninicky - dalnicni propustek (safarici, placed 14.4.2013)

#3870 18:50 - Řádně promočený po neúspěchu u Benedikta XVI. jsem v sobě nějak sebral síly a řekl, že si spravím náladu a odprásknu dalšího Šafaříku! :D
Přisvištěl jsem na parkoviště a teprve teď se kouknul, co je to zač. Té čtyři. Kurňa! No co, tak se aspoň podívám o co jde, a někdy se vrátím... Po chvíli jsem došel k portálu nad vyschlým potokem a koukám, co to je. Vida, vida. Chvíli smutně koukám, ale pak si říkám - Ale co! Vždyť ty menšestráky můžu zase vyprat! A padl jsem na kolena a hurá pro krabičku. :)
Díkeš!

[FOUND] GC385QX - SPORE47 - Kninicky (wrzi, placed 30.8.2013)

#3871 19:07 - Přijdu na místo, ke kapličce. Krásně dojdu přímo na nulu - je to prostřední z pěti laviček. A tak šátrám, co bych "jen tak vytáhl", ale nic. Kolena mám už zablácená z předchozí keše a tak si klekám a postupně prohlížím jednu lavičku po druhé. Ale ty krajní jsou moc daleko, furt mne to táhne k té prostřední. A do toho najednou začnou bít hodiny. Fuj! To jsem se ale lekl.
Najednou, kde se vzala, tu se vzala, mudlice s pejskem. Rychle si stoupám a snažím se být co nejméně nápadný. No, asi to moc nejde, ale přece tu nebudu dál lozit po zemi, zatímcoi pejsek občurává kámen na rohu. A jak tak stojím, nudím se a koukám do navigace, začne vzdálenost ke keši pomaličku růst... Najednou je prý ode mne deset metrů.
A taky, že jo! Satelity jedny nespolehlivý! Díky za kešku! :)

[FOUND] GC4AHAM - Kninicky - dalnicni most pres udoli Svratky (safarici, placed 22.8.2013)

#3872 19:23 - Odlov proběhl bez problémů, jen jsem čekal, že cíl bude u jiného geoobjektu. Ale ten - zmizel! Léta tu byl a najednou není. Ale keška potěšila, snadno dostupná, zdravě drze umístěná. Díkeš!

[FOUND] GC48FGK - Challenge - Hitlerova dalnice (safarici, placed 22.8.2013)

#3873 19:40 - Ještě před pár dny jsem odloveny jen tři z požadovaných keší. Ale pak jsem se dal na lov Šafaříků a bylo tedy třeba skóre zlepšit!
[1.> 22.3.2009 13:37 GCXJM9 Risska dalnice - Ostopovice
[2.> 6.11.2010 09:28 GC26001 Zanikla zeleznice/canceled railway
[3.> 27.8.2013 19:23 GC1NNV2 Memento Exteritorialni
[4.> 19.1.2014 11:37 GC4TEZR Bohumil
[5.> 19.1.2014 13:44 GC46PRA Dalnicni most pres ricku Kurimku
[6.> 19.1.2014 14:03 GC1ZB77 Dalnice Breslau-Wien Lite
[7.> 19.1.2014 15:13 GC2Z7Q6 Risska dalnice - Jinacovice
[8.> 20.1.2014 17:31 GC1NNXD nanomania (bonus) - A88
[9.> 20.1.2014 18:50 GC48FGW Kninicky - dalnicni propustek
[10.> 20.1.2014 19:23 GC4AHAM Kninicky - dalnicni most pres udoli Svratky
[11.> 20.1.2014 19:40 GC48FGK Challenge - Hitlerova dalnice
Když jsem dorazil na finální souřadnice, trochu mi zatrnulo. Ach ne! Zase polezu tunýlkem po kolenou? Ale kdepak! Tenhle tunýlek je luxusní a krabice, no to vůbec není krabice. Naprosto dokonalá! Nepamatuju si, že bych si kdy hned u kešky říkal "Tahle si zaslouží favorite bodík.", ale tady to tak bylo.
Díkeš, fakt pěkné!

Žádné komentáře:

Okomentovat