neděle 5. ledna 2014

Lesem

V neděli jsem vstal nekřesťansky brzy - v sedm hodin ráno. Tedy, vstal - celou noc jsem se budil se strachem, jestli jsem nezaspal. Naposledy chvíli před sedmou. Krátce jsem se ještě vrtěl v posteli, ale nakonec jsem vstal dřív, než se probral budík. Osprchnul jsem se, oblékl a už jsem razil do lesa, tj. abych byl včas na eventu V lese. V lese, na vršku kopce Holíkova s ďábelskou výškou 666 m/mořem. Kousek jižně od Boskovic, kousek od Újezda, Valchova a Němčic. Padesát kilometrů od mých home coordinates.

5.1.2014 [FOUND] 16 E 1 M 1 T 13 U 1


EGC4V6ATV lese (britapes)
09:05EGC4V6ATV lese (britapes)
09:42MGC3EV7MHolikov (britapes)
10:29TGC49V1CNad Valchovem (britapes)
10:54TGC3EV2RNad Domankou (britapes)
11:05TGC2QJ7EDomanka (britapes)
11:26TGC2RANFHajenka (britapes)
11:48TGC2QJ5ZTri rybnicky (britapes)
12:06TGC2QJ32Zlatnik (britapes)
12:43TGC2R6RXHradisko (britapes)
13:40TGC12NVKPaprc (sberac)
14:40TGC35V1ZNemcicke jeskyne (šamanpepa)
14:49TGCWED2Vetrny Mlyn c.2 - Nemcice (Harwey)
15:01TGC4N0DVKostel sv. Mikulase (Zvířé)
16:18UGC33WF3Ledkova hut (britapes)
16:32TGC4Q9Z1Ekologicka (drimi)
16:45TGC4JBJTLasakuv mlyn (geokolar)

[WILL_ATTEND] GC4V6AT - V lese (britapes, placed 5.1.2014)

Dobrý nápad!
Vynasnažím se přijít, ale uvidíme, co se mnou udělají ty svátky... :D

[ATTENDED] GC4V6AT - V lese (britapes, placed 5.1.2014)

#3821 09:05 - Když jsem uviděl tento event poprvé, říkám si "Hurá! Pojedu do lesa a pak si posbírám krabičky okolo!" A pak jsem podíval, kdy že to mám v lese být... Ale co! Co se může stát horšího, než že přijedu po eventu? A tak jsem se přihlásil.
Nastavil jsem budík na 7.00 a zkoušel spát. Asi třikrát jsem se vzbudil, ale bylo času dost. A když jsem se vzbudil cca 10 před sedmou, zachumlal jsem se znovu do peřiny, ale za chvilku jsem už vylezl. A o půl, umytý a oblečený, jsem už razil na blízký sever.
Svět mi ale nebyl příznivě nakloněn. Kousek za Rájcem objížďka - prý nemůžu jet do Němčic přímo. Odbočil jsem tedy doprava a najednou, kousek od odbočky na Karolín, mi před auto přišla srna. :O Podívala se na mne, ale to jsem už brzdil, a ona pokračovala dál. jenže za ní šla druhá! Jak už to ta zvířata dělají, zase se na mne podívala a pak ne aby pokračovala dál, začala přede mnou utíkat po silnici. Auto už naštěstí zpomalilo a zvíře pochopilo, že je nezajedu a tak hop do lesa.
Ve Sloupu jsem si všiml, že objížďka jen pro náklaďáky.
U hřbitova v Němčicích to bylo jak o pohřbu romského krále. Přesto jsem se se svým autem viskl já a pár kačerů, co přijelo chviličku po mně. Na rozdíl ode mne se ale nevydali pohodovou cestou, ale o půl kilometru kratčí zkratkou přes hory doly. Dobře jim tak.
Po půl hodince jsem dorazil na úvodní souřadnice, kde už čekal barto69. Jen z dálky zazníval štěkot psů a hlahol kačerstva. Všichni se sešli na starých souřadnicích, všichni, včetně ownera. Hm. To mi hlava nebrala. Po deseti minutách čekání jsme se k nim tedy připojili.
Díkeš, britapes!

[FOUND] GC3EV7M - Holikov (britapes, placed 23.3.2012)

#3822 09:42 - Na vrcholku Holíkova jsem se ocitl krze britapsův event V lese. Nebyl jsem jediný, kdo se chystal na multinku a tak jsem nahoře nemusel nic zjišťovat, všechno mi řekli ostatní. Na chaloupce jsem indicie málem přehlédl, tak málo jsou kontrastní. Rychlý výpočet (psymorf, který přišel téměř se mnou, ovšem počítal tak dvakrát, třikrát rychleji...) a hurá pro krabičku! Díkeš!

[FOUND] GC49V1C - Nad Valchovem (britapes, placed 16.4.2013)

#3823 10:29 - Navigace mne, potvora, zatáhla skoro o 100 metrů dál, tedy dolů. A jak se poloha pomalu usazovala, já jsem pak pomalu stoupal výš a výš podél skalnatých vyhlídek. Uffff!
A to jsem ještě neměl stažený fotohint. Signál skoro k ničemu a tak jsem lovil, ruku natahoval a čekal, čekal... Není lepší přesně zaměřit?
Ale našel jsem - to jsem byl rád. :) Jen mi to docela dlouho trvalo. Díkeš!

[FOUND] GC3EV2R - Nad Domankou (britapes, placed 23.3.2012)

#3824 10:54 - Nějak mi ty pozice cesty a stromu, jak jsou uvedené v hintu, moc nevycházely. A tak jsem se na ně vykašlala a keš našel. Díkeš!

[FOUND] GC2QJ7E - Domanka (britapes, placed 20.3.2011)

#3825 11:05 - Už jsem se bál, že budu muset rozebírat hráz rybníka a taky že jo! Naštěstí ne moc. Díkeš!

[FOUND] GC2RANF - Hajenka (britapes, placed 1.4.2011)

#3826 11:26 - Pařez zdárně nalezen. už jsme teda viděl větší, ale velikost je pojem relativní a zde nebylo pochyb, o který z pařezů jde. Díkeš!

[FOUND] GC2QJ5Z - Tri rybnicky (britapes, placed 20.3.2011)

#3827 11:48 - Moc pěkné údolíčko. Sychravý zamlžený den, popadané stromy - krásný obraz zmaru a opuštěnosti. Ale fakt se mi tu líbilo. Díkeš!
P.S. Krabička má prasklé víčko.

[FOUND] GC2QJ32 - Zlatnik (britapes, placed 20.3.2011)

#3828 12:06 - Hint jsem si přečetl předem a to jsem neměl dělat. Moje oči se upřely na krásný velký zelený pařez a jako zmámený jsem šel rovnou k němu. A pak se škrabal zase do kopce zpátky, k objektu který snad býval zelený a zřejmě i pařez. Díkeš!

[FOUND] GC2R6RX - Hradisko (britapes, placed 30.3.2011)

#3829 12:43 - Přišel jsem na K2 od východu. Chvíli jsem koukal na krpál přede mnou a pak to vzal do kopce za šipko. Přece nepůjdu stejnou cestou tam a pak zase zpátky?
Cestou jsem se mnohokrát zastavail a oddechoval. A zřejmě díky tomu jsem na vrcholek Hradiska dorazil sice trochu utahaný, ale ne zchvácený. Najít krabičku v pařízku už byla malina! Díkeš!

[FOUND] GC12NVK - Paprc (sberac, placed 20.7.2007)

#3830 13:40 - Stav baterie v mobilu už povážlivě poklesl a tak se mi ale vůbec nechtělo stahovat fotohint. Naštěstí nebyl potřeba - stačil slovní popis a souřadnice. Pěkný skalní vrcholek - v porovnání s o několik metrů vyšším Holíkovem hotový skalní štít! D9keš!

[FOUND] GC35V1Z - Nemcicke jeskyne (šamanpepa, placed 12.10.2011)

#3831 14:40 - U téhle jeskyně jsem už tuším kdysi byl. Docvaklo mi to, až když jsem k ní přišel (přijel). Před lety jsme to tu s Juřínem procházeli, hledali zaniklé vesnice a náhodou jsem přišli i sem. Rádi bychom se do jeskyní podívali, ale plot nás zastrašil. D9ky za kešku!

[FOUND] GCWED2 - Vetrny Mlyn c.2 - Nemcice (Harwey, placed 5.6.2006)

#3832 14:49 - Škoda že mlýn nemá lopatky. Opadávají jen na zimu, nebo odpadly nadobro? Díkeš.

[FOUND] GC4N0DV - Kostel sv. Mikulase (Zvířé, placed 9.9.2013)

#3833 15:01 - No, nebylo to hned. A to jsem tušil, co hledám. Důkladně (;)) jsem ochmatal magnetický objekt, ale bez valného výsledku. Až podřep a pohled na správné místo kontejner odhalil. D9keš!

[FOUND] GC33WF3 - Ledkova hut (britapes, placed 12.9.2011)

#3834 16:18 - No to jsem si dal!


  • Při hledání portálu jsem obešel les široko daleko po obou stranách silnice a když už mi docházela šťáva v mobilu a vracel jsem se k parkovišti s tím, že už na to kašlu, najednou tam byl.
  • Jezírko snad ani nikdy neexistovalo, tak trvale loučka vypadá. Ale něco jako brancepodobný útvar jsem zahlédl a tak aspoň trochu tuším, kde asi bylo.
  • Sedl jsem do auta a zatímco se mobil dobíjel. Provedl jsem výpočet a po něm i kontrolní výpočet. Pak jsem výsledné souřadnice vložil do Locusu v tabletu, popadl mobil a vyrazil pro keš.

Ehm, ano. Asi po padesáti metrech chůze koukám, že se od keše vzdaluju. No proč asi? Bo souřadnice zapsané do tablatu se do mobilu samy nenapíšou... A tak zpátky do auta, opsat si znovu souřadnice z deníčku a tentokrát opravdu už pro kešku!
Díkeš!

[FOUND] GC4Q9Z1 - Ekologicka (drimi, placed 15.10.2013)

#3835 16:32 - Bylo už docela šero ani s baterkou jsem nemohl nic najít. Pod jedním ze stromků se válel nějaký odpadek a tak jsem jej bezmyšlenkovitě odkopl stranou - a málem jsem zničil maskování krabičky! :O Vydařená! Díky!

[FOUND] GC4JBJT - Lasakuv mlyn (geokolar, placed 9.8.2013)

#3836 16:45 - Bylo už docela pokročilé šero, skoro tma. V okolí schodů se stačilo jen trošku pohnout a už se rozsvěcela automatická lampa. Ale co. Nakonec jsem jí využil, klekl jsem na zem a koukal pod schody. A vida! Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat