sobota 11. ledna 2014

Na parníček

11.1.2014 [FOUND] 11 E 1 M 1 R 1 T 7 U 1

08:43TGC13FWFZeleznicni stanice Prerov/Railway station Prerov (sokol282-(mmmgc))
09:01TGC18194Prerovsky bronks (Dezo a Ester)
10:10TGC1XHC4Dluhonicka spojka (Brebtatv (autor: pavels))
10:30TGC2BMAZPramen u sesti kastanu (Brebtatv (autoři: KosHar @ Richtomik))
11:06TGC2B2H9Brana do praveku (valecnik)
11:20TGC1ZD7WStrhanec (Valecnik)
13:09RGC3G1YRHradisko (Babu team)
14:40UGC14DMGU Mamuta (zmarvin)
14:59TGCPQEGbunker (Kuratkoo)
15:27MGC21XK8Predmostim az do praveku (Koutna)
16:28EGC4T25WPrerovske geopivo II (Chmelinek & Kralda66)
16:28EGC4T25WPrerovske geopivo II (Chmelinek & Kralda66)

[FOUND] GC13FWF - Zeleznicni stanice Prerov/Railway station Prerov (sokol282, placed 11.6.2007 by sokol282-(mmmgc))

#3837 08:43 - Pěkné, snadné a rychlé! Díkeš!

[FOUND] GC18194 - Prerovsky bronks (Dezo a Ester, placed 20.12.2007)

#3838 09:01 - Ani jsem se moc nekoukal na název keše a až mnohem později, večer, jsem zjistil, že jde o jednu z místních legend, kam mnozí kačeři vstupují s obavami, ba až strachem, a pak vyprávějí o adrenalinovém zážitku.
Pro mne to byla pěkná vycházka na smutné místo, kde se kdysi žilo a teď opuštěné chátrá. Zaměření tu moc nefunguje, tak jsem nejdřív hledal asi o deset metrů vedla, samozřejmě planě. Tak jsem to zkusil jen podle hintu a vida, tuto byla mrška! Díkeš!

[FOUND] GC1XHC4 - Dluhonicka spojka (brebtatv, placed 30.9.2009 by Brebtatv (autor: pavels))

#3839 10:10 - Celý ten dnešní den mi přišel takový - řekl bych až "nostalgický", kdybch tu už někdy byl. Dlouhá procházka mezi v zimě opuštěnými zahrádkami a na konci krabička. Díkeš!

[FOUND] GC2BMAZ - Pramen u sesti kastanu (brebtatv, placed 12.7.2010 by Brebtatv (autoři: KosHar @ Richtomik))

#3840 10:30 - Pěkné místo! Pod klenbou u kešky bylo plno vody a já byl rád, že se autor nerozhodl umístit ji tam - to by to dne sbylo bez odlovu. :) Díkeš!

[FOUND] GC2B2H9 - Brana do praveku (valecnik, placed 1.7.2010)

#3841 11:06 - Stál jsem u kešky a neviděl ji. Až po chvilce popocházení kolem se něco pohlo, asi jsem do toho šťouchl nebo co - a vida ji!
Brána do pravěku je úžasná! To si tedy děti pohrály! Fotil jsem tam jak blzen, i když z toho asi moc nebude. ;) Díkeš!

[FOUND] GC1ZD7W - Strhanec (valecnik, placed 4.10.2009 by Valecnik)

#3842 11:20 - Strhanec mi přišel trochu strhnuté a prasklé. Zjevně ne na správném místě. Přesto mi chvíli trvalo, než jsme jej našel, signál mne nejdřív zavedl o dobrých patnáct metrů dál po pěšince a jen velmi pomalu a neochotně se vracel tam, kam měl. Díkeš! :)

[FOUND] GC3G1YR - Hradisko (Babu team, placed 8.4.2012)

#3843 13:09 - Na Hradisku je to pěkné, jsem rád, že jste mne sem vytáhli. Výstup nahoru byl trochu o strach - zvláště na začátku, hned dole. Svážek byl pěkně změklý a mně to na blatě ujíždělo. Ale dobrý. Nahoře jsem koukal, jak hned vedle náhorní planiny, či spíš jakési kaldery, začínají skalky a cestička houpe nahoru, dolů. Hezký. Díkeš!

[FOUND] GC14DMG - U Mamuta (zmarvin, placed 16.7.2007)

#3844 14:40 - No to je ale pěkný mamutík! Vypadal, že by si hned chobůtkem vzal nějakou travičku a nebo zeleninu z mé krabičky, ale když je krmit mamuty přísně zakázáno, tak je to zakázáno. Tak jsem ho jen poplácal po jeho chápavém nose a šel pro finálku.
Ale špatně, že. Bo jsem ji sice vypočítal, ale nezadal do navigace, a pak jsem zbytečně prolézal odpadní jeskyni na úvodkách. Až když jsem se trochu ušpinil, uvědomil si své opomenutí a zopakoval si marné hledání mezi tenkými stromky. Vlastně jsem to už vzdal a vracel se, když se navigace vzpamatovala a povídá "Hele, tady, už jen dva metry!" A to mne předtím dovedla a držela až kdesi u silnice! :D Díkeš!

[FOUND] GCPQEG - bunker (Kuratkoo, placed 16.7.2005)

#3845 14:59 - Ohó, to je ale starobylá keš! Z dřevních dob, kdy se toho zjevně ještě listingům moc nedalo, a tak nevím, co je ten bunkr vlastně zač... Ale stejně - díkeš!

[FOUND] GC21XK8 - Predmostim az do praveku (Gerdicka, placed 29.12.2009 by Koutna)

#3846 15:27 - Prošel jsem si celou tu dlouhou multinku - byl to nakonec hlavní program dnešního dne - a bylo to fajn. Sluníčko svítilo, prošel jsem se poli, vylezl na kopec, zacinkal si na trubkách. A nakonec jsem nemohl najít krabičku.
Už jsem si zoufal - znáte to, multina dlouhá, indicie roztahané přes celý svět - kde je asi chyba? Chyba byla, že jsem se koukal ze špatné strany. Z té druhé krabka byla, jen ten inzerovaný kámen, no, nikde... Díky za krásnou procházku!

[ATTENDED] GC4T25W - Prerovske geopivo II (CHMELINEK, placed 11.1.2014 by Chmelinek & Kralda66)

#3847 16:28 - Do Přerova jsem se dnes vypravil kvůli tomuto eventu. Jel jsem vlakem, abych si mohl dát piva do sytosti. Před eventem jsem si dal procházku po městě a okolí a bylo toho bratru dvacet kilometrů!
Event ale trochu zklamal. Kačerů přišlo opravdu hodně a kdo nepřišel na čas, do objednané místnosti se nevešel a musel sedět venku, v normální části restaurace. Přitom stačilo stáhnout pohyblivou zástěnu a mohli být všichni společně. Takhle jsme byli od hlavního dění odděleni a skončilo to zase tak, že jsme seděli brňáci s brňákama. Svolavatel se sice snažil, obcházel stoly, aby s každým aspoň chvíli pokecal, ale pořád jej někam odvolávali a i když k našemu stolu přišel dvakrát, stihl tu strávit jen tak minutu či dvě.
Pivní část programu se naopak vydařila. Vyzkoušel jsem celý sortiment a musím říct, že mi chutnalo. Nejvíc překvapila jedenáctka, velmi dobré pivo, sice nijak moc zvláštní, ale fakt dobře udělané, velmi pitelné a IMO lepší než dvanáctka. Oba speciály byly samozřejmě vynikající, zvlášť ten bílý, kořeněný. No a k tomu prohlídka pivovaru v doprovodu pana provozního, který by ale svými znalostmi jistě dokázal zastoupit i sládka.
Celkově to byl prima zážitek. Tak díky moc, třeba se ještě někdy stavím! Ostatně, Přerov jsem ani zdaleka nevylovil!

[WILL_ATTEND] GC4T25W - Prerovske geopivo II (CHMELINEK, placed 11.1.2014 by Chmelinek & Kralda66)

Hele, tak já přijdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat