sobota 18. března 2017

2 věže

Vydal jsem se s G+K+d volat Sluníčko, aby mohlo konečně přijít jaro. A přitom jsem navštívil dvě věže.
18.3.2017 [FOUND] 8 E 1 M 2 T 1 U 4

10:30EGC71CWWVolame slunicko 2017 (G+K)
13:38UGC6XEBFCwg směnárna Nosperk (Bob-Bobek)
14:19UGC6JGXPNemcicske vyhledy 3 - Dlouhy knezsky vrch (JaraB)
15:05MGC6JKAMKostel Navstiveni Pany Marie - Nemcicky (JaraB)
15:19UGC6JPY0Nemcicske vyhledy 2 - Nove hory (JaraB)
15:45MGC6JBBRNemcicske vyhledy 1 - Puclejty (JaraB)
16:30UGC6KJV5Prirodni pamatka Straci (JaraB)
17:13TGC4ZEJDPlazi raj (Simalovi)

[ATTENDED] GC71CWW - Volame slunicko 2017 (G+K, placed 18.3.2017)

#5682 10:30 - Sluníčko bývá voláno každoročně, ale já to pokaždé nestihnu. :( (A tak volávám někde jinde, osamoceně. :O)
Letos mi to vyšlo. Počasí bylo hlášeno hnusné, zatažené, deštivé a studené - ta pravá motivace k volání. Deštit naštěstí přestalo pünktlich se začátkem eventu a to bylo dobře. Sbírat cestou vajgly a nechat si přitom pršet za krk, to by se mi věru opravdu nechtělo.
Předjarní úklid vypadal téměř zbytečný, kolem cesty na rozhlednu bylo celkem čisto a nebýt dvou větších nálezů, asi by se náš společný pytel ani nenaplnil, říkal jsem si. Ale od místa, kde se naše cesta napojila na příjezdovou silničku rozhledny a zamířila prudce vzhůru, hromadný sběr ustal, pytel byl odložen vedle odpadkového koše a dál jsem sbíral jen já. Aspoň mi to tak přišlo. Naštěstí jsem krátce předtím našel prázdný pytlík od Lays, takže jsem měl kam bordel odkládat. A i když jsem sbíral jen po levé straně cesty a byly tam prakticky jen ty vajgly, sem tam pohozené papírový kapesník, několik vázacích drátků a úlomků ochranného plastu a jedna krabička od cigaret, byl nahoře pytlík úplně plný. Hm, nezdá se to, ale i na první (nepozorný pohled) docela čistý okraj cesty je v našich krajích celkem slušně zaneřáděn. :(!
Tak díky za pozvání, když to vyjde, přijdu zase! 8D

[FOUND] GC6XEBF - Cwg směnárna Nosperk (Bob-Bobek, placed 28.12.2016)

#5683 13:38 - První platný nález dnešní procházky. (Už jsme našel Sv. Urbana u rozhledny Slunečná, ale nebylo to, jak jsem doma zjistil, poprvé! :))
U této kešky se ukázalo, že se domácí příprava nevyplácí. Všude na internetu, na Wikipedii, na stránkách Modrých hor, na BioLob.cz a já nevím, kde všude ještě, je jako nejnižší nadmořská výška rezervace Nosperk uvedeno 250 m/n.m. A tak jsem šel rovnou k zařízení, "vložil" požadovaná kód (tj. "2", "5" a "0") a ... nic. Lomcuji, nic. Pro jistotu jsem projel všechny hodnoty od 240 do 260, kdyby náhodou skutečná nadmořská výška byla s přesností na metry a weby ji zaokrouhlovaly. Nic.
Hm, co teď? Za opaskem mám kleštičky, asi by nebyl problém "to" přeštípnout... Hm, to ne. Hm, nebude náhodou tady někde v okolí nějaká naučná cedule a na ní trochu jiný údaj?
Bingo! Kód zadám a já hleděl na snad nejdokonalejší poloautomatickou směnárnu CWG, kterou mé oko spatřilo! (Jen škoda, že obsahoval pouze jeden druh koleček, Olii05! :D Á, však co, stejně jsem neměl co měnit.)
Tak díky! :)(dal jsem 5 GCVote bodů - za ten dokonalý aparát)

[FOUND] GC6JGXP - Nemcicske vyhledy 3 - Dlouhy knezsky vrch (JaraB, placed 25.5.2016)

#5684 14:19 - Pohodový nález, pohodové posezení na turistickém odpočívadle - po těch deseti kiláčcích to už můj pobolívající kotník fakt potřeboval! Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC6JKAM - Kostel Navstiveni Pany Marie - Nemcicky (JaraB, placed 27.5.2016)

#5685 15:05 - Trochu jsem se bál, kde budu tu indýciji hledat, ale bylo to snadné. Stejně tak i odlov, bylo pošmourno, furt se to klonilo k poprchu, a domorodé obyvatelstvo bylo zalezlé v pelechu. :D Díkeš!(dal jsem 2 GCVote body)

[FOUND] GC6JPY0 - Nemcicske vyhledy 2 - Nove hory (JaraB, placed 29.5.2016)

#5686 15:19 - Samotná keška je takové "díky-za-bod" ale cesta k ní je pěkná (až na ten závěr) a úvodková kaplička sv. Antoníčka na hrbečku je roztomilá a fakt s pěkným výhledem! Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC6JBBR - Nemcicske vyhledy 1 - Puclejty (JaraB, placed 23.5.2016)

#5687 15:45 - Další pěkný výhled na pěkném kopečku. Díky za kešku! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC6KJV5 - Prirodni pamatka Straci (JaraB, placed 12.6.2016)

#5688 16:30 - Nejdřív jsem se bál, co jsem spočetl špatně, ale asi nic, prostě to tu není na přesné zaměření. Možná by i bylo lepší vyluštit jen pokyn "Asi tak XXX metrů směrem YYYY." a bylo by to jednodušší! Našel jsem snadno, jen co jsem shodil batoh a chviličku pročesával okolí. :) Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC4ZEJD - Plazi raj (Simalovi, placed 17.3.2014)

#5689 17:13 - Tož, dnešní poslední nález. Moc hezké místo, příjemné údolíčko a řehtající koníci v povzdálí. Nález mi chvilku trval, šlo o to se ujistit, kde je vlastně "vpravo" a jako moc to "pravo" je. ;) Odměnou mi byla véééliká krabička a posezení u červené stolku! :D Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

Žádné komentáře:

Okomentovat