neděle 12. března 2017

Medvědice

12.3.2017 [FOUND] 10 T 9 U 1

13:18TGC5KCE2Okoli Krizovic VI - Vinohrad (dusan.cipisek)
13:41TGC5K9HCOkoli Krizovic V - Skalky (dusan.cipisek)
14:07TGC5K9JYOkoli Krizovic IV - Nad Kreptovem (dusan.cipisek)
14:14TGC5JYWYOkoli Krizovic III - Strom (dusan.cipisek)
14:23TGC5JXYDOkoli Krizovic II - Vyhlidka (dusan.cipisek)
14:41TGC5K9E3Okoli Krizovic I - Za Horou (dusan.cipisek)
14:57UGC5KP94Okoli Krizovic - Bonus (dusan.cipisek)
16:30TGC4ZKAXNedvedice (bedekr)
16:56TGC43EDRHersinka - nova vyhlidka (honza.h)
17:42TGC1D5J7Kryta lavka Prudka / Covered footbridge Prudka (michal_a_jana)

[FOUND] GC5KCE2 - Okoli Krizovic VI - Vinohrad (dusan.cipisek, placed 24.1.2015)

#5665 13:18 - Můj první nález na dnešní výpravě za bledulemi, medvědími burgery a Cipískovými keškami. Sérka se nachází v krásné krajině a nevím zaboha proč jsem se rozhodl ji projít od konce... což se nakonec po zásluze vymstilo. Díkeš, Dušane! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5K9HC - Okoli Krizovic V - Skalky (dusan.cipisek, placed 24.1.2015)

#5666 13:41 - Cestou z Vinohradů na Skalky jsme procházeli krásnou loukou s čupřinou stromů v nejvyšším bodě. A pod těmi stromy, to jsme teda koukali, si někdo staví hrad. Nebo možná jen hradiště! Úžasné! Díkeš.(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5K9JY - Okoli Krizovic IV - Nad Kreptovem (dusan.cipisek, placed 24.1.2015)

#5667 14:07 - Tahle nám dala trochu zabrat. Inu, asi to byla další odplata za to, že jdeme pozpátku. Kdybychom kešky obcházeli popořadě podle jejich čísel, byl by geoobjekt jednou z prvních věcí, které bychom uviděli při přiblížení k souřadnicím. Ale takhle byl ukryt za ostatními stromy mezi kterými jsme hledali jeho jmenovce a pomalu se k němu blížili... Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5JYWY - Okoli Krizovic III - Strom (dusan.cipisek, placed 24.1.2015)

#5668 14:14 - Je to teda pěkný macek, ukrytý mezi "běžnými" stromy. Zase jsem si k němu vybral složitější cestu mezi spoustou keřů a prutů, zatímco listri přišla rovnou ke kmeni a bylo. Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5JXYD - Okoli Krizovic II - Vyhlidka (dusan.cipisek, placed 24.1.2015)

#5669 14:23 - Tohle zastavení se mi líbilo nejvíc. Jsou tu šutry, na které se dá sednout a koukat do kraje. Díkeš. :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5K9E3 - Okoli Krizovic I - Za Horou (dusan.cipisek, placed 24.1.2015)

#5670 14:41 - Prudký výstup od bývalého kravína a pak ještě přes zorané pole a byly jsme na hlídkovém stanovišti, obsluhovaném asi pidiskřítky. Zdá se, že to letos traktor vzal s pluhem blíž k okraji pole, než obvykle, ale sem, na kamenití vršek mezi stromy nedojel. Díkeš.(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5KP94 - Okoli Krizovic - Bonus (dusan.cipisek, placed 24.1.2015)

#5671 14:57 - Ano. Podle očekávání byla cesta k bonusu pokračováním cesty od čísla VI. Ale mi skončili na čísle I a mně se už fakt nechtělo chodit stejnou cestou znovu a tak jsme se skoro až ke krabce svezli automobilem. :O Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC4ZKAX - Nedvedice (bedekr, placed 4.3.2014)

#5672 16:30 - Ufff! Po medvědím obědě u U medvěda jsme s plnými bříšky začali zde, u této jednoduché kešky. Pak už nás čekal výstup do hor - na Heršinku. Díkeš! :)(dal jsem 2 GCVote body)

[FOUND] GC43EDR - Hersinka - nova vyhlidka (honza.h, placed 19.6.2013)

#5673 16:56 - Heršinka. Tahle keška mě už dlouho dráždila, zvlášť v době, kdy jsem dole provozoval svoji krabku, Koupaliště po náletech. Ale do kopce se mi pořád šlapat nechtělo... Leč, přišel čas! Neodlovených krabek v okolí Nedvědice ubylo, po dnešní výpravě tu by už svítila jen tato jedna provokující zelená ikonka. Dojeli jsme autem krz chatovou osadu a´ž ke studánce sv. Jiří a pokračovali po svých. Cesta se nenáročně vinul a brzy jsme byly odměněni krásnými výhledy na městečko v údolí a kopce kolem. Jeden se ani nenaděje a už je u kešky! Zalogovat, poslední pohledy po krajině a šupky k autu, než padne tma! Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC1D5J7 - Kryta lavka Prudka / Covered footbridge Prudka (michal_a_jana, placed 13.6.2008)

#5674 17:42 - Zdejší lávka má pro mne mnohem větší cenu než nedaleký slavný černovírský krytý most. Ten mám tedy taky moc rád, ale tahle lávka žije! Je jedinou spojnicí mezi levým a pravým břehem, mezi silnicí a železniční zastávkou, kterou můžete mezi Boračí a Doubravníkem použít - zbylé dva mosty totiž končí zamčenou branou. Díkeš!(dal jsem 4 GCVote body)

Žádné komentáře:

Okomentovat