sobota 25. března 2017

Pálava 2017

25.3.2017 [FOUND] 2 T 2

13:15TGC5KNAEDevin (Autacek)
15:44TGC17N5TPanoramixova skrejs (maros251)

[FOUND] GC5KNAE - Devin (Autacek, placed 1.5.2015)

#5694 13:15 - Vypravil jsem se dneska na Děvín, abych doplnil zapomenuté nebo ztracené, ale spíš si myslím že zapomenuté, měření výšky pro zdejší earthku. A při té příležitosti jsem si odlovil i tuto tradinu.
Dlužno poznamenat, že mi přijde dost špatně zaměřená, což je vzhledem k absenci hintu a vysoké hustotě mudlů velmi nepříjemné. Sotva jsem začal hledat keš, povšiml jeden z (mudlů) zařízení v mé ruce a zapředl hovor. Naštěstí brzy přešel ke kráse zdejší krajiny, jejím změnám, že tu už dlouho nebyl (dvacet let), že pochází z Mikulova atd. atd. Normálně bych si s místním rád pokecal, ale ta keš, víte, kde sakra může být? Nepřijít za ním asi dvanáctileté mládě a slovy "Dědo, už pudem?" se jej nepokusilo odlákat, možná si povídáme ještě teď. Jemu se odejít nechtělo a já, víte, jaksi nemohl. xx(
Takže po dlouhých minutách - patnácti? dvaceti? - odešel a já se dal zase do hledání. Opět jsem prozkoumal díry kolem souřadnic, znovu jsem přeskládal tu mnohokrát již přeskládávanou hromádku bílých kamenů v jedné z nich. Takže jsem zvětšil perimetr. Opět jsem se vrátil ke kříku těsně pod hranou útesu, ve kterém byla podezřelá tmavě šedá igelitová taška. Ale byl to opravdu jen odpad. A pak padl můj zrak na hromádku kamenů kousek výš, tak 3 metry před obeliskem a naučnou tabulí směrem dolů, na hromádku tří větších bílých kamenů pod jednám ještě větším skvrnitým, u rezatého tyče profilu L. Ano, byla tam!
Osobně si myslím, že je to náhradní krabka. Je to totiž smallka, nikoliv mikro. Ale je tam asi už dost dlouho, je celá odřená, dříve zaklapávací křidélka už jsou dávno pryč a tak asi těsní jen vahou kameny, pod kterým je ukryta. Každopádně je tu krásně a času strávenou jak hledáním, tak klábosením a především zíráním do krajiny vůbec nelituju. Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC17N5T - Panoramixova skrejs (maros251, placed 5.8.2008)

#5695 15:44 - Listing jsem nečet' :O a o důvodu pojmenování keše jsem moc nepřemýšlel, tak jsem si představoval nějaký vééliký dub s dutinou. No, není tu, ale to jsem našel mne nadchlo neméně! Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

GC17N5T - Louka v rohu obory GC17N5T - Co se sem sbíhá GC17N5T - "Kdy? to jde rozbít, rozbij to!" :-( GC17N5T - Kamenný kruh vyfocený od ke?ky

Žádné komentáře:

Okomentovat