neděle 26. března 2017

Pohleďte na hrad

26.3.2017 [FOUND] 9 T 8 U 1

14:47TGC5Z955Pernstejnske vyhledy - G (T+H+A+A)
15:09TGC5Z963Pernstejnske vyhledy - H (T+H+A+A)
15:37TGC5Z8Z8Pernstejnske vyhledy - A (T+H+A+A)
15:45TGC5Z91FPernstejnske vyhledy - B (T+H+A+A)
16:09TGC5Z92JPernstejnske vyhledy - D (T+H+A+A)
16:31TGC5Z935Pernstejnske vyhledy - E (T+H+A+A)
16:45TGC5Z921Pernstejnske vyhledy - C (T+H+A+A)
17:00TGC5Z93TPernstejnske vyhledy - F (T+H+A+A)
17:46UGC5Z96WPernstejnske vyhledy - BONUS (T+H+A+A)

[FOUND] GC5Z955 - Pernstejnske vyhledy - G (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5696 14:47 - Paní, co si četla na zahradní židli u nedaleké chaty, nebyla úplně nadšená, když jsem si stoupl k jejich plotu a fotil Pernštejn. Inu, to je daň za to, že se na něj může koukat celej víkend. Ale fakt je, že mnohem víc se mí líbil kamenný most. Bohusz rád kamenné mosty, huh. :) Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5Z963 - Pernstejnske vyhledy - H (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5697 15:09 - Cestou k výhledu se mi nechtělo zbytečně moc stoupat a tak, místo abych přišel po pohodlné pěšince (po které jsem potom odešel), prodíral jsem se po srnčích pěšinkách strmým úbočím pokrytým popadanými větvemi. Ale vše zlé je k něčemu dobré - mohl jsem se podívat na skálu i zespoda. :D Díkeš.(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5Z8Z8 - Pernstejnske vyhledy - A (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5698 15:37 - Příjmené místo k posezení, sluneční svítilo a vítr chvílemi ani nebyl zas tak mrazivý. :D Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5Z91F - Pernstejnske vyhledy - B (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5699 15:45 - Díky za další zajímavý výhled na Pernštejn. Co se kešky týče, ozoba se rozpadla na dva kusy a ležela uvnitř úkrytu vedle kešky. Nejdřív jsem ji chtěl jen prostě nahlásit, ale pak jsem si vzpomněl, že mám s sebou izolepu a tak jsem provedl provizorní opravu. Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5Z92J - Pernstejnske vyhledy - D (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5700 16:09 - Šel jsem ze stanoviště B a cesta byla strastiplná. Strmá, plná roští a hlavně trní. Nevím, kdybych se držel doporučeného postupu, možná by to bylo lepší, ale moc se mi tomu nechce věřit - neviděl jsem zprava žádnou přívětivější přístupovou cestu. Hledání kešky tu bylo trošku náročnější, přeci jen jsem tu nebyl první a stopy po předchozích hledáních (pozpřevracené kameny, vydusané pěšinky) tentokrát spíš škodily, než pomáhaly. xx(
Každopádně výhled byl opět krásný, jeden z nejneobvyklejších. :) Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5Z935 - Pernstejnske vyhledy - E (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5701 16:31 - Nejodlehlejší stanoviště... Dolů a zas nahoru. Ale zase ne ve studeném lese, ale po krásných lukách, podobně jako u stanoviště A, ale odlehlejších, klidnějších. A další, zajímavý, i když už dost vzdálený výhled. Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5Z921 - Pernstejnske vyhledy - C (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5702 16:45 - Tato keška je sice dost daleko od svého vhledu, který možná i patří až ke kešce následující. Ale je na místě oblíbeném mezi místními obyvateli. Rádi sem chodí, rádi tu ryjí a asi tu i rádi přespávají. :) A tak jsem měl chvilku strach, jestli ji vůbec najdu. Ale obavy o kešku střeženou statnými huňáči byly zbytečné. ;) Díkeš!(dal jsem 2 GCVote body)

[FOUND] GC5Z93T - Pernstejnske vyhledy - F (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5703 17:00 - Poslední keška ze základní série. Sestup po okraji paseky celkem pohodlný a stále provázený výhledem na Pernštejn.
Keška je ukryta na první pohled nezbadatelně - na rozdíl od předchůdců jsem si na ni ale nesedl, jen jsem si na ni odložil batoh. (Aby se mi lépe hledalo! :D )
Nu což, všechny indicie posbírány, tak už se jen vrátit dolů, ke krytému mostu, a nedaleko čekajícímu geovozu. Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5Z96W - Pernstejnske vyhledy - BONUS (T+H+A+A, placed 13.7.2015)

#5704 17:46 - Díky z příjemnou procházkovou sérii. Počasí dnes bylo nádherné, celý den svítilo sluníčko, obloha modrá, takže výhledům na hrad (pokud se to tedy pokaždé koukáme na ten samý hrad, že ;)) nic nebránilo. jen bylo dost chladno, ale výhledům opravdu nebrání. :)
Na odlov jsem se moc nepřipravoval, jen jsem tak zběžně koukl do mapy a přišlo mi samozřejmé, že série bude začínat dole, v Pernštejně, u krytého mostu. A tak jsem zvesela vyrazil a najednou koukám - stanoviště G! :O Takže jsem pak k finálce zajel autem, dávat si jedenapůl kolečka mi fakt už přišlo zbytečné... 8)
Díkeš!(dal jsem 4 GCVote body)

Žádné komentáře:

Okomentovat