sobota 18. června 2011

Cesta na pivo

18.6.2011 [FOUND] 4 M 1 T 3


11:51TGC1XMEQPrirodni pamatka Siberna (Don82)
13:51TGCYXYZCimperk (ze série Kurimské vrcholky) (hynna, adopted by Krkovicka)
16:10MGC2XV7XStara Tisnovka smer Cebin (ja-alias)
16:54TGCRMY9Cebinka / Cebin Lookout (Opi_CZ)

[FOUND] GC1XMEQ - Prirodni pamatka Siberna (Don82, placed 24.8.2009)

#1584 11:51 - Když jsem se o Šibernou pokoušel na jare, vjel jsem do rozbahneného potoka a nebohá esKAver mne musela vytlacit. Dnes jsem tímto kritickým místem projel jako nic a ani bych nerekl, že muže být necím nebezpecné. Zaparkoval jsem na kraji lesa a dál se vydal pešky. Kešku jsem nalezl hned napodruhé. ;) Díky.


[FOUND] GCYXYZ - Cimperk (ze série Kurimské vrcholky) (Krkovicka, placed 17.10.2006 by hynna, adopted by Krkovicka)

#1585 13:51 - Behem betatestu Staré Tišnovky, smer Cebín, jsme si trochu odskocil na vrcholek Cimperka. Hned, jak jsem tam došel, bylo mi jasné, proc keška není zrovna tam, ale až opdál - doprostred koprivšte se jiste nechtelo ani vlastníkovi, natož pak hledacum. Kopec je to veru pekný, ale stoupá se na nej celkem príjemne. I když z cloveka vyprýští dost slané vody, že. Díky, pekná keška!


[FOUND] GC2XV7X - Stara Tisnovka smer Cebin (ja-alias, placed 20.6.2011)

#1586 16:10 BETATEST - Byl jsem pocten žádostí o provedení betatestu této multinky s tématem mému srdci blízkým - opuštené industriální stavby. Procházka to byla moc pekná a já jsme rád, že jsem nekolika poznámkami prispel k bezchybnému výslednému provedení keše. Doufám, že se bude líbit všem, tak jako se líbila i mne. Díky!


[FOUND] GCRMY9 - Cebinka / Cebin Lookout (Opi_CZ, placed 15.12.2005)

#1587 16:54 - Cestou z betatestu Tišnovky na Tišnovské Geopivko jsem zavítal i na vrcholek Cebínky. Pohled na presný cas mi však rekl, že se dnes budu muset obejít bez výstupu na vyhlídku - pokud tedy nechci jet vlakem o další hodinu pozdeji nebo jít až do Tišnova pešky. :( A tak rychle ke keši a pak už jen alou na cebínské nádraží. Díky za kešku!

Žádné komentáře:

Okomentovat