pátek 24. června 2011

Geopivko Open Day

24.6.2011 [FOUND] 2 M 1 T 1


18:54TGC2XBM4Cyklisticky horor E3 (Ejmi78)
19:51MGC2YG8RElektricky valcik (fotrik)

[FOUND] GC2XBM4 - Cyklisticky horor E3 (Ejmi78, placed 1.6.2011)

#1597 18:54 - Pro cestu na dnešní Geopivko Open Day jsem zvolil kolo. A Protože vhodná cesta z mého domova, Nového Lískovce, do Nebovid vedla pres Moravany, nemohl jsem než navštívit i keš s tak stylovým názvem. Je zjevné, že vetšina hledacu hledá na jiném míste, tak jako já. Asi je k tomu svádí souradnice keše. Ale když nenajdou, otocí se a uvidí. Jako já. Díkeš!


[FOUND] GC2YG8R - Elektricky valcik (fotrik, placed 22.6.2011)

#1598 19:51 - Drahý Fotrík pripravil u príležitosti slavného Geopivko Open Day speciální kešku! A protože mi dobrý Egyptan poskytl fotografii duležité stage, mohl jsme si ušetrit kus cesty, vypocítat souradnice rovnou u piva a pak vyrazit pro finálku, které byla skoro (no, ne úplne, ale ne zas moc daleko) za humny. Ano, je to necestné a nesportovní, ale urcite cestnejší a sportovnejší, než si vzít rovnou i finální souradnice, ne? Díky, Fotríku.

Žádné komentáře:

Okomentovat