pátek 3. června 2011

MBWPT - My byli w pátek tam

3.6.2011 [FOUND] 13 T 13


17:39TGC2WWJEMBPWT #01 (puczmeloun (Arranel_Nicolas))
17:46TGC2WWK2MBPWT #03 (puczmeloun (Arranel_Nicolas))
17:51TGC2WWKGMBPWT #04 (puczmeloun (Arranel_Nicolas))
17:54TGC2WWKXMBPWT #05 (puczmeloun (Arranel_Nicolas))
18:00TGC2WWM6#06 MBPWT (polas_CZ (Arranel_Nicolas))
18:06TGC2WWMB#07 MBPWT (polas_CZ (Arranel_Nicolas))
18:10TGC2WWMH#08 MBPWT (polas_CZ (Arranel_Nicolas))
18:20TGC2WWN2#10 MBPWT (polas_CZ (Arranel_Nicolas))
18:32TGC2WWN8#12 MBPWT (polas_CZ (Arranel_Nicolas))
18:38TGC2WWNH#11 MBPWT (polas_CZ (Arranel_Nicolas))
19:16TGC11YPRCernovický hájek (eddiezz)
19:38TGC294C3Kostel sv. Floriana (Bobiste)
19:49TGC2WWHFMBPWT #00 (puczmeloun (Arranel_Nicolas))

[FOUND] GC2WWJE - MBPWT #01 (puczmeloun, placed 24.5.2011 by puczmeloun (Arranel_Nicolas))

#1532 17:39 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Ale k téhle ne. Díkeš!


[FOUND] GC2WWK2 - MBPWT #03 (puczmeloun, placed 24.5.2011 by puczmeloun (Arranel_Nicolas))

#1533 17:46 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Ale k téhle ne. Díkeš!


[FOUND] GC2WWKG - MBPWT #04 (puczmeloun, placed 24.5.2011 by puczmeloun (Arranel_Nicolas))

#1534 17:51 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Ale k téhle ne. Díkeš!


[FOUND] GC2WWKX - MBPWT #05 (puczmeloun, placed 24.5.2011 by puczmeloun (Arranel_Nicolas))

#1535 17:54 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Ale k téhle ne. Díkeš!


[FOUND] GC2WWM6 - #06 MBPWT (polas_CZ, placed 24.5.2011 by polas_CZ (Arranel_Nicolas))

#1536 18:00 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Ale k téhle ne. Díkeš!


[FOUND] GC2WWMB - #07 MBPWT (polas_CZ, placed 24.5.2011 by polas_CZ (Arranel_Nicolas))

#1537 18:06 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Ale k téhle ne. Díkeš!


[FOUND] GC2WWMH - #08 MBPWT (polas_CZ, placed 24.5.2011 by polas_CZ (Arranel_Nicolas))

#1538 18:10 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Ale k téhle ne. Díkeš!


[FOUND] GC2WWN2 - #10 MBPWT (polas_CZ, placed 24.5.2011 by polas_CZ (Arranel_Nicolas))

#1539 18:20 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Treba k téhle:

Šel jsem k ní s eskaVER, je to ješte docela malé devcátko (13 let) a kdo ví, o kolik ješte povyroste. No, každopádne, tahle krabka, ac opravdu není vysoko, je ukryta tak, že ji deti snadno prehlédnou. Ne však obšík s 194 cm. :D

Díkeš!


[FOUND] GC2WWN8 - #12 MBPWT (polas_CZ, placed 24.5.2011 by polas_CZ (Arranel_Nicolas))

#1540 18:32 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Treba k téhle:

Zamírili jsme si to k ní od #10, je jí nejbližší. Nešli jsem však za šipkou - jeli jsme prece na kolech. A to zamerení se pozdeji ukázalo jako chybka. No, každopádne nás zarazilo, že je keška hned u krmítka pro zver. Kaceri asi budou ubohé tvory ponekud rušit, ne? Lidé ríkají, že už tam stejne žádná zvírata nejsou. Ale já tomu neverím - proc by tam jinak bylo to krmítko?

A pak se nám stala ješte taková vec - vracíme se k Brnu, smerem na sever. A najednou je pred námi brána se závorou. Ale my nestojíme pred ní, ale za ní. Nejak, aniž bychom si toho všimli, jsem se dostali dovnitr jakéhosi areálu. Mh, mh...

Díkeš!


[FOUND] GC2WWNH - #11 MBPWT (polas_CZ, placed 24.5.2011 by polas_CZ (Arranel_Nicolas))

#1541 18:38 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Treba k téhle:

Protože jsem od #10 vyrazili "chytre" k nejbližší keši, #12, koukáme najednou, že je #11 za námi, u cesty, kterou jsme už prošli. Hmm, tož jsem se vrátili. :( Že jsme si napred porádne neprostudovali mapku...

Díkeš!


[FOUND] GC11YPR - Cernovický hájek (eddiezz, placed 26.4.2007)

#1542 19:16 - No tedy! Vubec jsem netušil, že máme v Brne takový nádherný lužní prales! Dorazili jsme na místo s esKAVER za dusného predletního podvecera. Celý náš výlet po MBPWT se to po obloze honilo, jako by mela prijít bourka, ale zatím nic. (Ani potom nic.) Cestou k hájku pribývalo moskytu a jiného létajícího tvorstva, eskaVER dokonce zahlédla mezi stromy tajemnou postavu. Nakonec jsem koprivami zarostlou pešinkou dorazili na 30 metru od keše. Moskyti a jejich fellow létající clenovci nás obletovali ve znacném množství, ba sedali na naše tela. To už bylo na obe esKAVER moc. I když keška byla prakticky na dosah, otocily se a prchly. Zustal jsem tedy v pralese sám. Najít krabicku zabralo docela dost casu. Obcházel jsem geoobjekt boril se do bláta, klouzal po mechu. Ale nakonec jsem uspel.

Nechtel jsem se vracet stejnou cestou a tak jsem se vydal rovnou za šipkou k tunelu. No to byl tedy nápad! Nejenže jsem šel napríc rezervací, jak jsem pozdeji zjistil, ale predevším jsem šel jakousi bažinatou vnitrozemskou deltou místního potoka. S kolem to tedy nebylo nic moc. Jet se samozrejme nedalo, místy se ani nedalo vést, tlacit ci táhnout. Nakonec jsem divocinu prekonal a zabahnen, pošlehán trním a popálen koprivami jsem usedl na kolo a vyrazil do Cernovic, kde už dávno byly esKAVER.

Díkeš!


[FOUND] GC294C3 - Kostel sv. Floriana (Bobiste, placed 25.5.2010)

#1543 19:38 - Odloveno pri odlovu první etapy MBPWT. Taková smutná keška. Je pekné vedet, jak kdysi vypadalo místo, kde dnes není víc, než nájezd na obchvat. Díkeš.


[FOUND] GC2WWHF - MBPWT #00 (puczmeloun, placed 24.5.2011 by puczmeloun (Arranel_Nicolas))

#1544 19:49 - Njn, autori to nemají rádi, ale copak se dá ke každé stejdži powertrailu, byt tak kratouckého, napsat samostatný log? Kešky splývají jedna v druhou, jen u jedné, dvou si clovek neco malého zapamatuje. Treba k téhle:

Krabku jsme chteli odlovit jako první, vždyt jsme odsud vyráželi. Ale soucasne s námi na místo dorazily dve maminky s malými chlapecky a než jsem místo zamerili, hošící již lozili po vetvích. Chvíli jsme na ne koukali a pak si rekli, že se sem vrátíme nakonec.

Po návratu jsem tu už našel esKAVER. Zatímco já se brodil bažinami v Cernovickém hájku, už sem dorazily a s dalším kacerem, kterého tu potkaly, keš odlovily. Nedalo mi to, abych si k ní také nevylezl. není zas tak moc stromových keší, které mohu zdolat i já! :D

Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat