čtvrtek 23. června 2011

Skrumáž

23.6.2011 [FOUND] 5 M 1 T 4


14:11MGCW328Pendolino (stauf, adopted by adreb)
14:34TGCYVGRantiflood Vystaviste (jandys007)
14:52TGCWEHKLazarus (Stromovka Sojourn 2) (linearB)
15:48TGCNDX5Blanka Construction panorama(ex Stromovka panor.) (Pc-romeo)
16:05TGC17FJQSpartanska cache (nejen) pro tatinka (Konvalinky)

[FOUND] GCW328 - Pendolino (adreb, placed 17.5.2006 by stauf, adopted by adreb)

#1592 14:11 - Po seminári SCRUM u Unicornu v Holešovicích, jsem mel po dlouhé dobe možnost zalovit si trochu v Praze. Zacal jsem pocítáním na nádraží, ale budto jsem pocítal špatne, nebo ase pocet pocítaných predmetu zmenil, zkrátka vyšlo mi místo, kde keška být nemohla. Provedl jsem tedy jedinou myslitelnou opravu a - voilá! - už jsem ji mel v ruce. Díkeš!


[FOUND] GCYVGR - antiflood Vystaviste (jandys007, placed 13.10.2006)

#1593 14:34 - Prišel jsem ke keši nejprve od ulici, ale bylo jasné, že své nemotorné telo tudy nedostanu. Šel jsem na ni tedy zezadu.

A tam, pekne zašití, dva mestští jízdní policisté. Koníci se popásali a pánové konverzovali. Z této strany byla zídka nižší a jak jsem se chystal na ni vylézt, jeden z policistu povídá:

"Mužete mi ríct, co tady, pane, hledáte?"

"A proc to chcete vedet," povídám zas já.

"No, my jsem takoví zvedaví," nedal se ochránce porádku.

Chvíli jsem premýšlel a pak si ríkám, že mi nestojí za to se s nimi hádat: "Tak já vám to povím - hledám tady keš."

"Cože to?"

"No, slyšel jste nekdy o geocachingu?"

"Pane, tady jste v Cechách, tak s námi mluvte cesky," povídá policista, ale stále tak napul v žertu.

"To já dobre vím, že su v Cechách," odvetil jsem.

"Jó kešky!" ozval se druhý policista, "to je taková hra. O toms musel slyšet."

"Tak jo, ale opatrne, abyste nám tady neupadl," uzavrel první policista.

Prelezl jsem val, vzal krabku, zalogoval se. Na ceste zpátky se policisté zajímali, jestli jsem našel, já rekl, že jo, popráli jsme si hezký den a já si šel po svých.

Díkeš!


[FOUND] GCWEHK - Lazarus (Stromovka Sojourn 2) (linearB, placed 1.6.2006)

#1594 14:52 - Pekný strom, pekný úkryt. Jen to místo - víte, ona je asi celá Stromovka furt plná lidí. Tady se mi ješte podarilo vycíhnout okamžit, kdy nikdo nebyl poblíž nebo aspon koukal jinam, ale u pár dalších keší jsem už takové štestí nemel. Díkeš.


[FOUND] GCNDX5 - Blanka Construction panorama(ex Stromovka panor.) (Pc-romeo, placed 10.4.2005)

#1595 15:48 - Po predešlých deštích nebyla cesta ke keši zrovna jednoduchá, zvlášte její záverecná cást. Ale nevšvihl jsem s sebou! :) Díky.


[FOUND] GC17FJQ - Spartanska cache (nejen) pro tatinka (Konvalinky, placed 18.11.2007)

#1596 16:05 - Poslední keš dnes odlovená v Praze. Ale odpoledne už pokrocilo a mne ješte cekala cesta na Evropskou, do servisu Garminu, nechat si opravit upadlou gumu z etRex Visty. A tak, cestou na tramvaj, ješte jeden stresující zážitek.

Mestské keše mne neuchvacují ani doma, v Brne. Ale tam to aspon znám. Tady, v cizím meste, kde se furt nekdo mudlí, postává , posedává, ocumuje, je hledání keší ješte nepríjemnejší. Zvlášt když ji nekdo umístí prímo proti vchodu do McD. :) Ale co. T4TC.

Žádné komentáře:

Okomentovat