pátek 26. března 2010

Barevný večer

Záměrem Barevného večera bylo odlovit všechny brněnské keše, v jejichž názvu se objevuje nějaká barva. Aby byl večer pestřejší, zahrnuli jsme mezi barvy i zlatou.

Tenhle tematický lov mne napadl, když mne Martin z Veverek vytáhl na minievent "Chyťte Betaxe" u Veselé kozy. Jeden z přítomných povídal, že zrovna loví ty fyziky, čímž myslel Tesla cache, Ohmovu cache a Voltovu elektro cache. Hledal jsem tedy podobné neúmyslné série a koukám, že tu máme dost kešek s barvou v názvu, to by mohlo dát na celý večer lovu!

26.3.2010 [FOUND] 6 [DNF] 3 T 3 U 3

20:00MGC12G4RZelene peklo (Kimit Team)
20:07TGC1QGYBZapomenuty pomnik (Stumba (adoptováno od Kac.a))
20:33UGC1J7ABBARVY II (netojester)
20:44UGC1H5WEBARVY (Cavalier Team)
21:07UGC218JNCervenacek (MedoMys)
21:30UGC15HNEZlatokopecka (Hobako)
22:30UGC1M4B0Pismenka a barvicky (Betax & Evicka)
22:41TGC21YDHCERVENA (vikill)
22:50TGC2327PMODRA (vikill)

[DNF] GC12G4R - Zelene peklo (Kimit Team, placed 29.4.2007)

20:00 - Nebylo moudré dávat si tuhle multinku na zacátek Barevného vecera.
Už z jejího principu je jasné, že o nejakém presném zamerení nemuže být ani reci, že mnohem duležitejší budou oci. A ty, potme, nefungují zrovna nejlépe. Ne že bychom s sebou nemeli svetlo. Meli jsme každý dost dobrou celovku. Ale svetlo, co vychází odnekud tesne nad vašima ocima, vrhá stíny taky presne tam, kam se potrebujete koukat.
První stage, tu s mapou jsme pochopitelne našli. byla zamerená. Ale druhou už ne... Nemelo to smysl a tak jsme zanesli mapu zase zpátky.
Príšte za svetla! :)

[FOUND] GC1QGYB - Zapomenuty pomnik (Stumba, placed 26.6.2009 by Stumba (adoptováno od Kac.a))

572. 20:07 - Jak jsem se s neporízenou vraceli k výchozímu bodu Zeleného pekla, zaskocili jsme k této blízké tradicce. Byla nalezena snadno, až dost snadno. Ani se nedivím, že je ted (loguju s trítýdenním spoždením) disabled.
Díky za keš.

[FOUND] GC1J7AB - BARVY II (netojester, placed 1.6.2009)

573. 20:33 - I když jsem odborník, to nejsnazší jsem napoprvé nevyzkoušel. Místo toho jsem hloupe udelal snímek obrazovky a hodnoty jsem zjištoval z nej. Prekvapilo mne, jak jsou si podobné... a k nicemu. A tak jsem podíval tam, kam jsem se mel podívat hned.
Co se odlovu týce, lovit keše v noci má své kouzlo, že? Ale clovek moc nevidí do dálky a tak se hrne za šipkou sráz nesráz, kopec nekopec. Jo, jo...
Díky za kešku.

[FOUND] GC1H5WE - BARVY (Cavalier Team, placed 20.10.2008)

574. 20:44 - Oproti své následovnici je tohle úplná malina. A tím myslím hlavne a predevším terén. Uch, och!
Díky za keš.

[FOUND] GC218JN - Cervenacek (MedoMys, placed 21.11.2009)

575. 21:07 - Požitek z luštení mi ponekud zkazila príhoda, která se mi stala o pár týdnu dríve.
Prijdu takhle na návštevu k Eskaver a na stole leží vytištený obrázek nakresleného stromu. Tak se na nej koukám a Eskaver Maxima ríká: "Vím že je to [CENSORED>, ale nevím jak na to."
"Nic mi neríkej!" vykriknul jsem, ale už bylo pozde...

Nicméne mi tato informace také luštení usnadnila. A tak mohu podekovat za nápaditou šifru a další odlovenou mysterku. :)

[DNF] GC15HNE - Zlatokopecka (Hobako, placed 30.8.2007)

21:30 - Kolikátá už je to návšteva tohoto místa? Tretí? Ctvrtá? Nebo ješte víctá? A opet nadarmo...
Vzal jsem si tentokrát na pomoc pomocníka, Jurína. je to kacer ješte mladý, zacínající, ale také pilný a už dost zkušený. A tak snad uvidí to, co já už tolikrát ne... Ale kdepak. Oblézali jsme peclive vypoctené a nekolikrát overené cílové sourádnice ze všech stran, a nenašli jsme. Zkusili jsme ruzné smery príchodu, hmatali a baterkami svítili, ale nic.
Tak snad, nekdy príšte... :(

[DNF] GC1M4B0 - Pismenka a barvicky (Betax, placed 23.2.2009 by Betax & Evicka)

22:30 - S písmenkoumi a barvickoumi jsem se už neco natrápil. Hlavne proto, že nekdy nectu hinty. Ne zámerne. Obcas si na to proste nevzpomenu. A pak jsem si hint precetl, rídil se jím a hned druhý den bylo vylušteno. A vyhráno.
Tedy, to jsem si aspon myslel. Protože po príchodu na finální souradnice jsem videl, že nejsou zas tak finální, jak jsem si myslel. A pochopil jsem, proc Jurín tak toužil, abych se šel s ním. On tu totiž nebyl poprvé.
A tak jsem tu strávili nejakou tu minutu. No, spíš hodinu. Telefonní císla jsme použili, jak nejlépe to šlo, ale nic.
Zase nic, rekl by Jurín. :(

[FOUND] GC21YDH - CERVENA (vikill, placed 15.12.2009)

576. 22:41 - Po neúspechu na Písmenkouch a barvickouch jsem si trochu spravil náladu na Cervené. Možná by se víc hodila zelená, ale byl jsem dnes za šoféra. Díky za kešku!

[FOUND] GC2327P - MODRA (vikill, placed 17.1.2010)

577. 22:50 - Modrá byla milým zakoncení dnešního barevného vecera. Projevili jsme se jako docela chápavý a meli jsme ji v rukou prakticky okamžite, jen co se odmudlilo pár nocních mudlu. Díky za kešku.

Žádné komentáře:

Okomentovat