sobota 13. března 2010

La Chema

12.3.2010 [FOUND] 4 [DNF] 1 T 2 U 2
Cestou z autoservisu se mi zase zachtělo odlovit nějakou keš. A na kterou jsem si vzpomněl? Na jednu z nejnovějších, na Viva La-Chema. Ale vy se ptáte, proč jsem byl zase v autoservisu?
Jedu si takhle ve středu po práci na pár keší. Chci začít Domovními znameními na Táboře, tak teda jedu po Kounicové od města a těsně před zastávkou Šelepova zahnu doleva, že vjedu do vnitrobloku. Už už tam vjíždím a nejednou koukám, že jedu rovnou do jednosměrky. Ze špatné strany. Tož jsem dupnul na brzdu, vpředu někdo zarachotilo a auto chcíplo. Tak tam teda trčím na místě, kde bych vůbec neměl být a zkouším nastartovat. Startér motorem pěkně točí, ale chytnout to nechce. Zkouším to znovu, a znovu, ale pořád nic. Naštěstí přišli dva mladíci, jestli nepotřebuju odtlačit a společnými silami jsme auto dostalai na místo, kde tolik nevadilo. Poděkoval jsem a začal si představovat, jak zítra nechávám auto odtáhnout a solím těžký prachy.

Ale, říkám si, kouknu ještě do motoru, třeba tam něco uvidím. A uviděl jsem. Leží tam podlouhlá věc, vede do ní drát a na jedné straně má čtyry takový gumový trubičky. A na motoru jsou čtyry kovový tyčinky, jako by na tě ty gumový trubičky patřily. A na podlouhlé věci i na motoru kusi něčeho, co vypadá jako tlustej zlomenej plech. Tož zkusím věc nasadit gumičkama na tyčinky, jde to úplně lehce a zkouším nastartovat. jde to úplně lehce. Ta věc měla zjevně bejt na místě držená tím plechem a ten se, bůhsuďproč, zlomil. Hm, njn, auto tedy jakoby funguje, ale co když budu potřebovat zase zabrdit? Hm, žjo, od toho máme v kufru gumicuky!

(Později jsem se dozvěděl, že "
podlouhlá věc" se jmenuje vysokonapěťová lišta. A taky mi mechanik říkal, že už jednou viděl, jak se ten plech zlomil...)
Tak jsem se díky vysokonapěťové liště objevil v Řečkovicích, pokusil se odlovit šest keší, z toho se mi čtyři povedly a z nich byly dvě mysterk, i když jednoduchoučké. Oprava stála jen dvě stovky včetně dolití chladící kapaliny a nového plechu, tož si myslím, že se to docela vyplatilo, ne?
Jako DNF nakonec hlásím jen jednu z těch neodlovených. Ta druhá je multina Boris Tiger, kterou, i když jsem zakysnul hned na stage 1, nelze považovat za DNF. Nebo možná právě proto.

16:53TGC21K0BViva La-Chema (Milda)
~17:50TGC1RH9MPamatne stromy Brna - Javor stribrny (Endici adoptovano od pgnext)
18:37UGC158JPBB# 1/Brnenské budovy/ aneb... (teddys)
18:47TGC1E2NKPamatne lipy (bediss)
19:13UGCYPZ7Brnenska nadrazi: Reckovice (dark.metalswamp)

3 komentáře:

  1. S autama byva kriz :-) Taky jsem parkrat zakys s nejakou hovadinou... Kdyz nevedeli ani v servisu tak jsem zkusil Google a spravil jsem si to sam :-) To ale byla spise nahoda. Blahopreju k uspesnemu mini-harvestu, diky za navstevu u Lachemy a k Borisovi snad jen poradim, zkus brute force - neni to tak tezke. Priblizne souradnice cilovky jsem mel behem ctvrthodinky. Bohuzel je tuze daleko a nemel jsem moznost se tam jet mrknout. Kesim zdar! Milda

    OdpovědětVymazat
  2. Boris - prvni (vychozi) stage jsem taky nenasel, ale BF je v pohode, nicmene mam pocit ze i kdybys pokrocil dal, tak bys ji stejnak nesel lovit ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. Boris se dá dát BF podle fotek v galerii, na daném místě jsem párkrát byl takže kde keš zhruba je je mi jasné. Co mi ale jasné není, je proč je obtížnost jen ** pokud je finálka tam kde si myslím. Terén odpovídá dokonale >)
    Don82

    OdpovědětVymazat