úterý 9. března 2010

Zima, zima, přimrzává....

9.3.2010 [FOUND] 7 [DNF] 1 M 1 T 6
Dnešní pétanquové zápolení se nám poněkud zkrátilo, protože ze tří soupeřů dorazil jen jeden. Takže v sedm bylo odehráno - a  hlavně vyhráno - a po chvíli klábosení jsme mohli vyrazit na lov!
Původní plán byl odlovit několik málo, tak z jednu, ze dvě, kešek, aby Juřín nedorazil domů příliš pozdě. Přichystal jsem tudíž několik novinek z posledního týdne. A první z nich byla Tak trochu jubilejní na Bílé hoře. A protože nikdo z nás na Bílé hoře ještě nelovil (já tam byl poprvé v životě) odlovili jsme i stejnojmennou keš. Ale času pořád zbývalo dost a Juřín dostal chuť odlovit nějaké "resty" ve středu města.

O Staré divadlo jsem se pokoušel už aspoň dvakrát. Ale asi mi scházely zkušenosti, protože dnes jsem přišel, sáhnul a měl jsem ji. Pak jsme zašli k Červenému kostelu, kde byla keška mimo Juřínův dosah. To jsem mu snadno vypomohl. Další Juřínův rest byly Brněnské parky No. 2. Cestou k nim jsme míjeli Kostel sv. Jakuba a Justiční palác, o které jsem se neúspěšně pokoušel minulou středu. Už samotná přítomnost někoho, kdo si je jist, že tam jsou a jsou snadné, stačí, aby se lépe hledalo, ani napovídat nemusí. A mám je!

Brněnské parky No. 2 jsme prošli celé, i když Juřínovi zbývalo jen dohledat finálku; jsou docela krátké a proč bych je tedy měl odfláknout. cestou jsem si ulovil Janáčkovo divadlo, tady už byla Juřínova pomoc vítanější, protože moje GPS mne vedla cca 6 metrů stranou. Ale rada byla spíš pro urychlení postupu. Začínalo už totiž přituhovat a postávat déle na jednom místě nebylo nic moc.

Na finálce Brněnských parků No. 2 se ukázalo, že příčinou předchozího Juřínova neúspěchu byla nejspíš opět jeho menší výška (ne, že by Juřín byl zrovna trpaslík, ale většina lidí je nižší než já...). A jak s jídle roste chuť, vydali jsem se ještě na jeden Juřínův "rest", BG 1-Jaroška.

Ovšem tady jsme narazili. Pečlivě jsme zpracovali zadání, dokonce jsme si vzájemně ověřovali výsledky, pečlivě jsme spočítali souřadnice, porovnali je s dřívějším Juřínovým výpočtem a vyrazili jsme. Na místě byl geoobjekt odpovídající nápovědě. Ale keš nikde. Důkladně jsem objekt ohmatali a pořád nic. Podobně jsme prozkoumali další blízké geozřejmé objekty, kdyby hint byl jen pro potvrzení okruhu, ne přímo objektu, ale pořád nic. Podle jednoho z nedávných logů jsme prozkoumali geobjekty prvního druhu v okruhu 60 metrů (no, pro jistotu spíš 75 m). A pořád nic. Už nepřituhávalo, ale docela mrzlo. Nohy v turistických botách křehly. Prochladlé ruce ztrácely cit a pod bundy se škvírami vkrádal lezavý chlad. Nezbylo, než se vzdát...
Pro dnešek.

19:41TGC24AY7Tak trochu jubilejni (dvokar)
20:02TGCX853Bila hora (Tomus)
20:31TGC19QQFStare Divadlo - Old Theatre (kantor)
20:48TGCX1Z5Kostel sv. Jakuba / St. Jacob church (SHANTI Team)
20:52TGC1EACNJusticni palac (mudlodcera & z41capricornus)
21:06TGC1V4QFJanackovo divadlo/Janacek Theater (eipa & Gerbeross)
21:13MGCV4VGBrnenské parky No. 2 (adamdo)
~22:15MGC1FME4BG 1-Jaroska (sturteam & hemmond)

Žádné komentáře:

Okomentovat