středa 17. března 2010

Líšeň - Bystrc

16.3.2010 [FOUND] 2 T 1 U 1
Mělo to být původně Po stopách konečných IV, ale když jsem v tom Bystrci byl, jaksi jsem se na konečnou zapomněl podívat. Roztočile, Roztočile, na co ty myslíš?
Po pravidelném pétanque ve Slatině jsem se stavil pro novou tradičku v Líšni a pak hurá do Bystrce, pro Hru s písmenky a, jak jsem doufal, pro Gogola. A taky na konečnou. Ale nevyšlo to, jak jsem doufal.

Při výpočtu Gogola jsem zjevně udělal chybu, protože jsem došel na místo, které moc neodpovídá autorovým dobrým radám a - hlavně - tam keš nebyla. Nebo já ji aspoň nenašel. Ne, že by tam být nemohla, vhodných geoobjektů tam bylo dost, ale pokud by na nich keš byla, vypadaly by dost jinak. Více okačerovaně. A keš by měla větší obtížnost terénu.

Zato s Hrou s písmenky to bylo lehčí. Tím nemyslím luštění, než jsem pochopil, proč se keš jmenuje, jak se jmenuje, strávil jsem snad pět hodin prověřováním mnoha slepých uliček. Ale vyzvednutí bylo ve stylu "Šáhnu a mám ji.". Chvíli mi trvalo, než jsem přišel na to, jak kontejner otevřít, ale pak už to bylo v našem tradičním stylu - víčko mi vypadlo z ruky a skutálelo se do tmy. Narozdíl od sobotní návštěvy jsem u MČ Bystrc se mi je však podařilo najít, takže mi nadzvednutý autor nebude psát e-maily o svých "automatických představách" (a to jsem to víčko v sobotu ani neztratil já, jen jsem se je snažil neúspěšně najít a byl jsem tak hloupý, že jsem se k tomu poctivě přiznal).

No a pak už jsem musel spěchat na C.S.I. New York a zapoměl jsem na hlavní cíl cesty do Bystrce - konečnou trolejbusu.

...a stejně jsem přijel pozdě, bylo už po vraždách a vyšetřovalo se na plný plyn.

19:57TGC24JQ4Pametni deska (svetobeznik)
21:09UGC239DXHra s pismeny (alchymist)

Žádné komentáře:

Okomentovat