pátek 31. prosince 2010

The Mysterious Ticking Noise

31.12.2010 [FOUND] 2 E 1 T 1

Poslední den roku... Neměl jsem toho letos v plánu málo - poslední rehabilitace zlomené ruky, příprava péefka, offset event na Lopeníku a pak ještě večírek v líšeňském dělňáku. Abych to stíhal, musel jsem jsem jezdit autem. Ale v tom autě něco záhadně tikalo.
Tik. Tik. Tik. Tik. ...
Co to, kurnik může být? Autu už asi není dobře. Stárne, loučí se... A tak jsem jel, lehce znepokojen. Dojel jsem na rehabilitace, odpočinul si (na rehabilitaci většina člověka leží a odpočívá). Po rehabilitaci vyběhnu ven, naskočím do auta - a auto pořád tiká.
Tik. Tik. Tik. Tik. Tik. ...
Přejedu na místo externí přípravy péefka a auto opět opouštím. Snad se mu konečně udělá lépe... Už by mělo být dost zahřáté. Ale když po návratu z přípravy odjíždím směr Lopeník, auto pořád tiká.
Tik. Tik. Tik. Tik. ...
Hm. No jo, no. Je to tak. Za chvíli už tikání skoro nevnímám. Kolik jsem to vlastně ujel kilometrů? Hm, možná bych si měl vynulovat počítadlo délky výletu. Natáhnu ruku k palubní desce a - už to vidím!
Počítadlo dosáhlo 999,9 km a nedaří se mu překlopit na samé nuly! Snaží se, každých sto metrů to zkouší znovu, ale čísílka se netočí, jen přeskakují.
Tik. Tik. Tik. Tik. Tik. Tik. ...

14:47EGC2GE5QVelký Lopeník (911m) - Silvestrovské setkání (Sinuhet)
15:04TGCQT71LOPENIK (AGP-team)

[ATTENDED] GC2GE5Q - Velký Lopeník (911m) - Silvestrovské setkání (Sinuhet, placed 31.12.2010)

#1134 14:47 - Rád na tyhle "významné" dny nekam cestuju. "Tyhle" jako Vánoce, Silvestr, ... aha, to bude asi tak všechno. ;) Málokdy se to ale povede.

Naposledy, co si pamatuju, tak jsem 31. prosince 1992 jel služebne do Valašského Mezirící, zkontrolovat cosi na datovém serveru tamní nemocnice, našeho zákazníka. Dopoledne jsem vyrazil, odpoledne jsem byl na míste, pár hodin jsem tam neco delal (je to už 18 let, nepamatuju si co...) a nekdy po šesté jsem vyrazil zpet. Silnice byly zaváté, uježdené, žádné protahování se nekonalo. Nekde u Hustopecí (nad Becvou) jsem spáchal dobrý skutek - jakýsi neštastník krácel pešky smerem k Hranicím - "Díky, díky, ono už nic nejezdí..." podivoval se. Do Ždáru (nad Sázavou), kde jsme tehdy slavili, jsem dorazil aspon hodinu pred pulnocí.

Dneska jsem mel na desátou hodinovou rehabilitaci, pak na skok do práce pro "podklady" k PF a hurá smer Starický Hrozenkov! Casu už moc nebylo a tak se cestou žádný sber (keší) nekonal. 13:35 jsem parkoval kus od chaty Jana na Mikulcine vrchu a vyrážel po zelené na Veliký Lopeník. Na místo brnenského offset eventu (ok, nebyli tam jen lidé z Brna, snad tak polovina ;)) jsem dorazil 14:40, urícený, propocený, ale štastný, že v zásade stíhám! Sinuhet mne ze svého vyvýšeného místa privítal jménem (:)) a nejbližší kacer mne pocastoval slivovickou "pro zahrátí". Na rozhlednu jsem vyšplhal, pro tradicku zašel, se známými se pozdravil (Eskaver, Kuratkoo, SHARK.a), na nekteré jen mávnul, ale stejne mne nevnímali (Mudlodcera, Niximor), pokecal s pár neznámými kacery a bylo po eventu. Všichni se najednou sebrali a zrychleným presunem mizeli k autum. Já se hnal už do kopce, mám se hnát i z kopce? Ne, ne. Krácel jsem pomalu zpet, užíval si zasnežených stromu, zasnežené krajiny, zasnežené cesty a vším tímhle klidamírem jsem došel v 16:45 až k vernému geovozu.

Díky, Sine, za peknou silvestrovskou procházku!


[FOUND] GCQT71 - LOPENIK (AGP-team, placed 2.10.2005)

#1135 15:04 - Rychlá odskocka ze silvestrovského eventu. Cesta snadná - kacery vyšlapaná, hledat jsem nemusel, naopak - musil jsem se ptát, kam ji vrátit. ;) Studánka nezamrzla, porád, potvurka, hezky tece! Díky za kešku!

Žádné komentáře:

Okomentovat