sobota 25. prosince 2010

Od Ježíška

25.12.2010 [FOUND] 9 [DNF] 1 T 8 U 1

04:29TGC2K6YXOd Jeziska #1 (teamkogi + Cavalier Team)
04:38TGC2K6YZOd Jeziska #2 (teamkogi + Cavalier Team)
04:44TGC2K6Z1Od Jeziska #3 (teamkogi + Cavalier Team)
04:50TGC2K6Z5Od Jeziska #4 (teamkogi + Cavalier Team)
05:02TGC2K6ZAOd Jeziska #5 (teamkogi + Cavalier Team)
05:10TGC2K6ZDOd Jeziska #6 (teamkogi + Cavalier Team)
05:19TGC2K6ZGOd Jeziska #7 (teamkogi)
05:26TGC2K6ZKOd Jeziska #8 (teamkogi + Cavalier Team)
05:35TGC2K6ZROd Jeziska #9 (teamkogi + Cavalier Team)
12:42UGC2KDEYOd Jeziska #10 - BONUS (Cavalier Team + teamkogi)

[Found it] GC2K6YX - Od Jeziska #1 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

#1105 04:29 - Tož, tahle byla opravdu snadná. Prijel jsem automobil až k ní, otocil jej cumákem zpet, nechal jej bafat výfukové plyny a došel si pro kešici. A tím to doopravdy zacalo - první od Ježíška! Díky!


[Found it] GC2K6YZ - Od Jeziska #2 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

#1106 04:38 - Tahle už byla o neco nárocnejší. Nikde nic, co by mohlo nést hint a svah k poli obroušený kacerskými botami. Á tak slizký! Ale pak jsem našel, kam své tlápoty zatknout, vyškrábal jsem se hore a mel jsem už druhou kešku od Ježíška. Díky§


[Found it] GC2K6Z1 - Od Jeziska #3 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

#1107 04:44 - Mít s sebou nekoho na zadním sedadle, ani by se z auta nemuselo. Ale i tak to byla rychlovka a další keška od Ježíška je v kapse! Díky!


[Found it] GC2K6Z5 - Od Jeziska #4 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

#1108 04:50 - Tentokrát to už chtelo trochu hledání, objektu jak z hintu vyšitých tu bylo povícero, ale žádná krize, ani z daleka. Malina. Teda... Keška od Ježíška! Díky!


[Didn GC2K6ZA - Od Jeziska #5 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

05:02 - Tak. A je to tady! Zrada! Z kým to chodím na pivo? S kým to posávám lepivé nápoje na vánocních trzích? S takovými hroznými zrádci, co strcí mezi milé drajfky od Ježíška jednu hnusnou petkovou stromovku? No na takovej strom preci Bohoušek nevyleze! Aj, vaj! Co se dá delat. Budu si ji muset nechat na pozdeji... Nebo ne?


[Found it] GC2K6ZD - Od Jeziska #6 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

#1109 05:10 - A další taková! Vy ošklivá kácátka! To už bude druhé císlo, co mi bude do vzorce chybet! Copak vy vážne chcete, abych lozil po stromech? A sám? Ale moment? Co to vidím? Od konce ke konci... Hmm, hmmm.

Tak nic, kamarádi moji drazí! Odvolávám, co jsem ríkal, tohle není stromovka :), že? A další keška od Ježíška je v kapsicce! Díky!


[Found it] GC2K6ZG - Od Jeziska #7 (teamkogi, placed 9.12.2010)

#1110 05:19 - "Dobré ráno, tísnová linka požární ochrany."

...

"Cože? Co od Ježíška?"

...

"Pane, tohle je TÍSNOVÁ LINKA a zneužití je trestné! ... Že JSTE v tísni? ... Cože? Že to horí? Co horí? Mluvte pomaleji!"

...

"Žebrík? Ano, vždycky mají žebrík. Že je to vysoko? Jak vysoko?"

...

"Dvacet dva a pul stop? Jakých stop? Cích stop? Poslyšte, vážne tam horí? ..."

Ach ty ranní telefonáty. Všichni jsou rozespalí a nerozumí porádne, co jim kacer ríká! No to je fuk. Další keška od Ježíška je doma a to je hlavní!

Díky!


[Found it] GC2K6ZK - Od Jeziska #8 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

#1111 05:26 - Trávy je tu spousta, skoro jako v Kentucky, jen ta barva je... taková zimní. Ale ono to není o tráve, ale o krabce a ta není v tráve. Díky za další kešku od Ježíška!


[Found it] GC2K6ZR - Od Jeziska #9 (teamkogi, placed 9.12.2010 by teamkogi + Cavalier Team)

#1112 05:35 - Poslední z tradicní série byla opravdu, "jako od Ježíška". Žádné ložení, skákání, šátrání. Nic težkého a namáhavého. Keška pro vyznavace stylu "Já chci jen krabku sebrat a jít." Díky!


[Found it] GC2KDEY - Od Jeziska #10 - BONUS (Cavalier Team, placed 17.12.2010 by Cavalier Team + teamkogi)

#1113 12:42 - Tak bylo pul šesté ráno a já sedel v aute kousek od Ježíškova devátého dárku a dosazoval císla do vzorce. Jedno císlo mi chybelo, ty hanebný pancharti strcili mezi lehoucké kešky jednu petkovou stromolezeckou. Ale jedno chybející císlo zas tak moc nevadí, že? Jsou tu hinty a FTFkári za sebou trousí logy, které napovídají v množstvím menším než malém. Ale bude to chtít omezit pocet možných možností a taky bude potreba nejaká výbava a ta ceká doma...

A tak sedím tak o pul sedmé ráno doma u pocítace a snažím se zobrazit všechny kulturne vhodné souradnice v Google mapách. Ale mám tam nejakou chybku a nic se nezobrazuje a já jsem už tak dlouho, dlouhatánsky dlouho vzhuru... A ta hlava, už nic, nic, fakt nic nebere... Musím si aspon trochu zdrímnout...

Je asi tak deset hodin a já zase sedím u pocítace, ted už koukám na cervené balónky vznášející se nad jihomoravskou krajinou. Tady by to šlo, tady taky, no tady rozhodne ne, ne, ne, ne... lítá mi hlavou. Tady tohle vypadá ale opravdu velmi pravdepodobne! A brzy mám asi tak šest kandidátu a jednoho favorita na úkryt bonusovku. Ale jsou tu ješte rodinné povinnosti, príjezdy, odjezdy a prevozy.

Je asi tak ctvrt na jednu odpoledne a já jsem konecne na nejpravdepodobnejší souradnicích - zkouším je jako první, že. A dobre delám! Krajina a hint do sebe zapadají ne jedním, ale hned dvema, vlastne trema zpusoby! To by teda byla ale z prdele náhoda, abych nebyl správne! A taky že ne! S trochou opatrnosti a natahování mám konecne krabicku v ruce! Dokonáno jest. Z devíti Ježíškových daru jsem jich odlovil devet, vcetne toho nejcennejšího.

Díky, vy Dva Dobrí Kouzelní Králové! in: CWG, GC

Žádné komentáře:

Okomentovat