čtvrtek 2. prosince 2010

Nano doba ledová

1. - 26.12.2010 [FOUND] 14 E 1 T 9 U 4
Proč takovýto název?

Inu, teploty, kterými nás uvítal nástup prosince jsou vskutku nečekané. Dnes (21.12.2010) už vím, že některé noci zaznamenaly i teplotní rekordy, třeba -20° C.

A proč nano? protože doufám, že časový rozsah této doby ledové bude co nejvíce zanedbatelný, a to nejen z geologického hlediska. :-)

1.12.201023:35UGC2GT3XRadioaktivni memento (ssva)
2.12.201000:10UGCY75Wmedlanky (maros251)
"00:56UGC2JVCAU taboroveho ohne (mudlodcera)
4.12.201019:02EGC2HMW6Predvánocní prežírání (teamkogi+Jardatrek)
"21:44TGC2K14HPitruv most (Jardatrek a teamkogi)
"21:50TGC2K14PRajhradsky mlyn „Strumen“ (teamkogi a Jardatrek)
"21:55TGC2K14TKlasterni sypka (teamkogi a Jardatrek)
"22:01TGC2JZGKFarni kostel Povyseni sv. Krize (Jardatrek a teamkogi)
13.12.201018:41TGC1FMJ3BVS 2-MU (sturteam & Hemond)
19.12.201013:28TGC28FZMPonava (JacG)
"17:11UGC1FQ8HBVS Bonus (sturteam & hemmond)
20.12.201023:42TGC2JHZ2Stromoradi Brafova (ArmyAnts)
26.12.201019:47TGC295WDPotkan (tomarctus)
"19:59TGCX201Zidovsky hrbitov - Brno / Jewish cemetery (SHANTI Team)

[Found it] 1.12.2010 GC2GT3X - Radioaktivni memento (ssva, placed 9.11.2010)

#1076 23:35 - Už druhé (tretí?) geopivko Donachiel vyprável, jaké mají se strejdou Kloboukem s touhle keší potíže. Takže jsem vytáhl netbook, pripojil jel a koukali jsme. Fakt je, že vlastní "vyluštení" jsem neprovedl já, ale byl jsem u toho. (Trochu mne mrzí, že jsem si "nevyluštil" osobne, njn.) A když "Na hrišti" zavreli, došlo k hromadnému odlovu. Tremi auty z Bohunic na sever Brna, cestou jsme nekoho vyhazovali, jiné nabírali. Až jsem se sešli uprostred zasneženého pole, uprostred mrazivé noci.

Táhli jsme polní cestou, mezi námi putovala láhev vína. Vína tak dokonale vychlazeného - prechlazeného - že jsem ani nedokázal poznat, jestli je to bílé nebo cervené (cervené). No, byla nás velká banda, takže když jsme dorazili k cílovým objektum, nebylo vubec snadné podílet se nejak na rešení. Všude tolik lidí, kterí hledali a nalézt mohl jen jeden.

Pekná keš. Být tam sám, užil bych si ji mnohem, mnohem víc. Budu se muset k nekomu prifarit jako doprovod. Díky!


[Found it] 2.12.2010 GCY75W - medlanky (maros251, placed 9.9.2006)

#1077 00:10 - Mno, sem mne zatáhla lovecká banda z bohunického Geopivka. "Hunting, hunting!" a už jsme táhly pres zorané pole pokryté cerstvým snehem. Cesta za trest. A tuhle kešku ješte nemám vypocítanou, ach jo, najdu já v sobe dost síly? Díky!


[Found it] 2.12.2010 GC2JVCA - U taboroveho ohne (mudlodcera, placed 28.11.2010)

#1078 00:56 - Na vyluštení souradnic jsem se podílel poskytnutím netbooku s pripojením a nekolika neúspešnými pokusy o uhodnutí dílcího (pod)úkolu. Ale když už tu keš loguju, budu v sobe muset najít sílu k vyluštení. Protože tohle já moc nemám rád, lovit mysterky, které jsem si nevyrešil. Díky za kešku!


[Attended] 4.12.2010 GC2HMW6 - Predvánocní prežírání (teamkogi, placed 4.12.2010 by teamkogi+Jardatrek)

#1080 19:02 až 01:45 - Špatne jsem si zorganizoval dopravu a tak jsem pricházel na events témer hodinovým zpoždením. Celou tu dobu jsem mel pred ocima poloprázdné stoly a kolem nich kolébající se postavy prežraných kaceru. Litoval jsem, že jsem se pred odjezdem nenavecerel...

Ale po vstupu do sálu se mé chmurné predstavy rozplynuly. Studené tácy na stolech témer netknuté a prímo proti stolu dva ohrívací plechy s vonavým guláškem. Prevzal jsem od Kogiho jmenovku, vybral si lístek do tomboly, nasadil motýlka a dal jsem se do díla.

Zacal jsem guláškem s kurecím rízeckem a ctyrmi pulkrajícky chleba. Móóc dobré! Nekterí hodovníci si sice stežovali na prebytek kecupu v pokrmu, ale mne chutnal. Masícko se rozpadalo, v omácce byly rozvarené zbytky paprik a asi rajcat. Dobrota. A když si do gulášku pridáte jeden kurecí rízecek prelitý gulášovou štávou, dostanete opravdovou delikatesu! Neuplynulo moc casu a muj talír byl prázdný.

Nyní prišel na radu bramborový salát s krupavými rízecky z kurete. A K nim trocha listového salátu, nejaké ty okurcicky a rajcátka - mnam. A mezitím jsem si objednal Svijanské kvasnicové, které, dorucenou lepou servírkou, nádherne pomáhalo spláchnutí papánícka na jeho ceste do žaludku.

Konecne došlo na studené táce. Hromádka eidamu a uzeného, tricha loveckého salámu, šunka, hermelím, jiný typ salátu a k tomu ctyripulrohlícky. A další kvasnicák.

A zatímco jsem se ládoval, zacalo to v sále pípat. "Božice!" ("Kde to je, Božice?" "A na to nekdo "Nekde mezi Mikulovem Znojmem." a "To je daleko, prdíme na to!"), "Rousínov!" ("Nó, to by šlo...", "Ále, Sinuhet už je urcite tam...",, ...).

A mezitím mé telo zacínalo reagovat na moji snahu dostát názvu eventu. Bríško ztuhlo. Touha dostat nohy do horizontální polohy byla prakticky neoodolatelná. Prošel jsem se (na WC a zpet) a nakonec se natáhl na židlích v horní cásti sálu. Hek, hek. Prošel kolem Kogi a podezíral mne ze spánku. Ale nebylo to tak. Své bricho jsem vnímal tak, že bych usnout nedokázal.

A to už pípaly eventové keše. Než jsem se dostal dolu do sál, všichni FTF lovci už byli pryc. Vydal jsem se tedy za nimi pešky, Ale nebyla mi doprána celá procházka - Hned u první kešky, Pitrova mostu, jsem potkal naši particku z Geopivka a už jsem se vezl. Fábií. Dokonce mne nakonec zavezli i ke keším, kde sami byli. A tak jsem byl po brzkém návratu prakticky stále nevytráven.

Nejprve jsem nejedl nic. Pak jen trochu kofoly, nejaký ten hrozen. Kolem pulnoci jsem se odvážil sníst pár kulicek hroznu. Pivo bylo zapomenuto, pil jsem kofolu. Nakonec, cca kolem jedné jsem si dal uzo s vodou, které žaludku docela pomohlo. A tak jsem si chvíli pred odchodem mohl dát ješte jedenapul misticky gulášku. Mnam!

No event se vskutku vydarill! Ty hory jídla mne budou strašit ješte hodne dlouho. typuji tak do 22., 23. prosince :) Díky, díky!


[Found it] 4.12.2010 GC2K14H - Pitruv most (Jardatrek, placed 4.12.2010 by Jardatrek a teamkogi)

#1081 21:44 - Jsem si tak na predvánocním prežírání, težce funím, bricho bolí, nacpané k prasknutí, clovek natažený na židlích. Najednou... vetšina osazenstva sálu mizí. Ech, kašlu na ne, tyhle FTF stresy, to není pro mne..., ríkám si. Ale po chvíli mne napadá, že protáhnout se venku muže být mému aktuálnímu stavu jen ku prospechu.

Cestou k mostu potkávám další dva kolegy, jdou už opacným smerem. Ptají se mne, jestli znám souradnice. Ty já znám, ale jen k mostu a ten oni už mají. O zbývajících keších ješte nevím.

Když pricházím k mostu a premítám, jak budu keš bez celovky lovit - ano, já hlupák stará, hlava deravé, baterku celovku jsem zapomnel doma! - vynoruje se zpod mostu geopivní skupinka. "Ahoj Bohoušku!!, "Jdeš si pro keš?" a už mne strejda Klobouk táhne dolu, Donachiel mi pujcuje baterku. A už loguju. Díky!


[Found it] 4.12.2010 GC2K14P - Rajhradsky mlyn „Strumen“ (teamkogi, placed 4.12.2010 by teamkogi a Jardatrek)

#1082 21:50 - Mlýn byl poslední keška, kterou geopivní tým potreboval odlovit. Stáhli mne s sebou - "Prece nebudeš v tom mraze chodit pešky." - nedbající mého prání zdravotne se projít. Ni mne tu kešku najít nenechali, jen logbook mi pucili. :( Díky! :)


[Found it] 4.12.2010 GC2K14T - Klasterni sypka (teamkogi, placed 4.12.2010 by teamkogi a Jardatrek)

#1083 21:55 - Geopivní lovci FTF už sýpku dneska odlovili, ale z cirého prátelství mne sem dovezli. Než jsem ale stacil krabku najít, prirítil se jiný tým q už ji mel. Ale zalogovat mne nechali. Díky!


[Found it] 4.12.2010 GC2JZGK - Farni kostel Povyseni sv. Krize (Jardatrek, placed 1.12.2010 by Jardatrek a teamkogi)

#1084 22:01 - Poslední keška ze ctyr, co nám dali Pavel a Jarda k eventu. jediná, kterou jsem si našel sám, i když na tým snehu, po návšteve nejakých triceti kaceru prede mne, to zas nebyl takový problém. Vetší problém byl zavrít krabku, už v ní bylo nekolik CWG a turistická známka a když clovek jednou CWG pridá... to už se ta logbook moc vejít nechce. Ale nakonec jsem obsah preskládal, místo se našlo a vícko zvesela zaklaplo. Díky za kešku!


[Found it] 13.12.2010 GC1FMJ3 - BVS 2-MU (sturteam, placed 26.8.2008 by sturteam & Hemond)

#1085 18:41 - Poté, co mne Jurín upozornil, že ac archivována je keška stále na míste, jsem se pro ni vydal ješte jednou. Dnešní pocasí k tomu bylo mnohem vhodnejší než pri prvním pokusu.

Tehdy pršelo. Okolí témer mudloprázdné a i ti, kterí se tu v onu nocní hodinu zjevili, hledeli aby zmizeli co nejrychleji nekam jinam. Do tepla svých mudlích pelíšku. Mácen padajícími proudy vody jsem ohmatával cílový objekt. Marne. Lep, jenž se z nej vyluhoval, lnul k mým prstum. Hnus. Už jsem ani nepoznal, zda hlen, jehož se dotýkám, byl na míste již predtím, nebo jej prinesly mé nechutné prstíky. Nakonec jsem to vzdal.

Dnes mrzlo. Mudlové se trousili z fakulty i prilehlých hospod, spechali naplnit své mudlí žaludky nebo je nechat slehnout po vydatném obídku. Ohmatával jsem objekt, mé prsty krehly a nenacházely nic. Nekolikrát jsem poklekl, ale ani to nepomohlo. Jen mudlové zacali být zvedavejší. Zkusil jsem použít fotoaparát v mobilu, ale den byl príliš jasný, fotky málo kontrastní. Nic jsem nevidel. Nakonec jsem to vzdal.

Vrátil jsem se vecer. Opet mrzlo, ale v nocním case ta zima vypadala teplejší. Mudlové se již odmudlili, jen obcas se nekterý mihl kolem. Vytáhl jsem z batohu verný Lumix a vnoril jej do objektu. Nekolikrát se zablesklo. Pohlédl jsem na zárící obrazovku, poklekl a zašátral. Mel jsem ji! :D

Díky za kešku!


[Found it] 19.12.2010 GC28FZM - Ponava (JacG, placed 19.5.2010)

#1094 13:28 - Tož tuhle keš jsem už jednou našel a to 21.kvetna t.r. Tehdy mne se dotáhla Eskaver Maxima, já ani nevedel, že je to den zverejnení. U keše jsem potkali mladého kacera,který bydlí v dome, kde jsem bydlel žil dvaadvacet let (1970 - 1990 a 1995 - 1997), dokonce si mne pamatoval, resp. jméno naší rodiny. Já dokonce žiju se silným pocit, že jsem svuj nález logoval a psal tam o tomto setkání. Ale je to zjevne jen takový pocit, protože log tu není a keš mám stále vedenou jako nenalezenou.

Jinak keška je to fajnová a chytrá. Protože jsem ji našel na puvodním i novém míste, mohu porovnávat a IMO je to druhé ješte lepšéí, než první. není odtam sice takový pekný výhled na Ponavu, ale keška je mín na ocích a jiste tak déle vydrží.

Díky!


[Found it] 19.12.2010 GC1FQ8H - BVS Bonus (sturteam, placed 29.8.2008 by sturteam & hemmond)

#1095 17:11 - Tož už nejakou dobu mám odlovené tri kešky ze zaniklé série BVS, na kterou mnozí nadávali, ale mne teda nijak zlá neprišla, byt taky ne príliš extra. Už jsem si mylel, že své nálezy nikdy nezúrocím, když tu mi minulý (predminulý?) týden povídá Jurín, že se bonusovka dá odlovit i se ctyrmi nálezy, že po dosazení do vzorcu vyjde jen nekolik málo formálne smysluplných možných výsledku. A taky mi rekl, že treba Masarycka, ac archivovaná, se dá stále ješte odlovit. Skocil jsem pro ni v pondelí, provedl výpocty, vytycil trasu procházky a v nedeli po poledni jsem stál na jejím zacátku.

Ale ouha! Jako již nekolikrát dríve jsem si do GPSr nenahrál child waypoints (ano, používám GSAK) a nevedel jsem kudy kam. Zkusil jsem to tedy po pameti, ale nechytil jsem správný smer a uvážlive jsem odlov vzdal a odjel na obed k rodicum.

Po cca trech hodinách jsem byl zpátky, souradnice poctive naklapané v Oregonovi (výpocty provádím v prostredí Google Documents a tak je mám po ruce všude, kde je internet - a to po poledni nebylo tam, kde jsem byl já). Následovala krátká procházka po krupajícím snehu, nekolik odbocek do trní a krabicka byla v mých rukou!

Díky!


[Found it] 20.12.2010 GC2JHZ2 - Stromoradi Brafova (ArmyAnts, placed 10.12.2010)

#1096 23:42 - Rychlovecka pred spaním. Zacíná mne trochu chytat nedávno se rozšírivší manická porucha "vyplnování tabulky" a.k.a. "datumovka". Tož jsem pri pozdní ceste domu uvítal tuhle novou tradicku. Kdyby tu byla byla už na jare, nemel bych dnes co lovit, odlovil bych ji spolecne s procházkou po Kraví hore. Díky!


[Found it] 26.12.2010 GC295WD - Potkan (tomarctus, placed 25.5.2010)

#1114 19:47 - Byl jsem dnes se sestrou a neterí v divadle a po divadle jsem je vezl na návštevu do Juliánova. Co bych tak v okolí odlovil. Tma, je, zima je, neco malého a lehkého by to chtelo... Treba potkánka! Trošku jsem se projel, zaparkoval a vlezl do potkaní díry. A už ho lumpa držím! Moc se necuká, ale skocit za krk, to by mi rád! Tak mu rychle vyrvu ze zadecku logbook, zaloguju se a radeji prchám, než si na mne privolá nejako potkanovi príbuzné a známé! Díky za roztomilou kešku!


[Found it] 26.12.2010 GCX201 - Zidovsky hrbitov - Brno / Jewish cemetery (SHANTI Team, placed 9.8.2006)

#1115 19:59 - Po odlovu potkana se mi ješte nechtelo domu. Ale taky se mi nechtelo pobíhat nekde po mraze, ješte bych se tak nachladil. Nejakou peknou drajfku by to chtelo! Tak díky! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat