čtvrtek 30. prosince 2010

Nelov v Olomócu, to néni samo sebou

30.12.2010 [FOUND] 17 [DNF] 2 M 4 T 7 U 6


09:32TGC1EE4FTopol kanadsky (radvoj)
09:41UGC234QZJak jsem se stal nezamestnanym (Tesman Pavel)
10:01TGC28F09Rucilova (granat1996)
10:28UGC1P7DVOrigami cache-havran (Geo krabík)
11:27MGC17NX9Prípady detektiva Kamila Broucka I (gerdik)
12:07TGC1E27NNejnovejsi most (Palic)
12:20UGC1XFK7WTF? (radvoj)
12:50UGC21CW7Kuratkoo's dream (radvoj)
14:05MGC1FX74Netradicne pres Moravu (dawe3)
15:52UGC1NJN8Chram sv. Gorazda (HappyHorseTeam a Buránci)
16:09UGC23JQ0LEGO-cache (mama104)
16:16TGC2GKDQSenimo (zir37)
16:31MGC1DKETJilm na Charkovske (radvoj & lendar)
16:50TGC1MRV1Svetelna fontana (Filto)
17:17UGC20P3RZST Olomouc hl.n. (honz@net)
17:30TGC1NEJTKostel Panny Marie Pomocnice (PiPák)
17:48MGC1D33VPamatky Hodolan (radvoj & lendar)
18:25TGC1NEJWKostel sv. Urbana (PiPak)
18:41MGC160Y0Holice (boo21)

[FOUND] GC1EE4F - Topol kanadsky (radvoj, placed 6.8.2008)

#1117 09:32 - Vždycky jsem si myslel, že topoly jsou vysokánské štíhlé stromy ve tvaru protažené vzducholodi postavené na špicku. Ale vida, ono ne! O kvalite svých "znalostí" v tomto oboru jsem zacal mít pochybnosti už pri odlovu BVŠ Bonusu v Brne. A ted se mi to tedy potvrdilo. Díky za keš (a prima úkryt)!


[FOUND] GC234QZ - Jak jsem se stal nezamestnanym (Tesman Pavel, placed 19.1.2010)

#1118 09:41 - Díky za mírne poucnou mysterku! (A GC jsem nenašel... :()


[FOUND] GC28F09 - Rucilova (granat1996, placed 13.5.2010)

#1119 10:01 - Rychlý nález nedaleko pobocné konecné autobusu c. 22, odkud jsem vyrážel na cestu ke keškám u reky a u rybníku. Nejdrív jsem typoval na jinou stríšku, ale to by musela být keška dost "volne" zamerená. Nalezeno snadno, až moc snadno... Díky!


[FOUND] GC1P7DV - Origami cache-havran (Geo Krabík, placed 28.3.2009 by Geo krabík)

#1120 10:28 - Moc hezké! Instrukce, kupodivu, nejsou jednoznacné. Kdyby clovek skládal zvirátko z bílého papíru, bylo by to jedno, ale má-li mít, mrška, pod každým krídlem jedno cisílko, tak už záleží, jak se s papírem otocí a co se kam prehne. Napoprvé jsem neuspel, tak jsem vzal havrana do hospody na geoPivko a pri druhém pullitríku jsem jej "obrátil naruby" ci co a - voila! -už to bylo správne! Odlov pak už byl v pohode, velmi presne zamereno. Jen ten bežec s oharem (nebo co to bylo) si mohl svuj príchod trošku lépe nacasovat. Díky!


[FOUND] GC17NX9 - Prípady detektiva Kamila Broucka I (gerdik, placed 2.12.2007)

#1121 11:27 - Vskutku pekná keška. Nejvíce mne potešilo, že jsem osobne dokázal zdolat ctyrkový terén, byt víc s použitím mozku, než fyzické síly. A také pekné zážitky. Po príchodu k jedné ze stejdží zastavilo nedaleko terénní auto (tuším starické ARO) a vousatý lesák sypal krmení lovnému ptactvu. Ukryl jsem se za stromem a zustal skrytý, dokud neodjel. Ale znáte to, když nevidí oni vás, nevidíte ani vy je. Vystoupil jsem ponekud brzy, auto zabrzdilo, chlapík stáhl okýnko a povídá: "Chcete pomoct? Už jsem tady videl hodne hledacu, tak vám mužu ríct, kde to je." Usmál jsem se a rekl, že ne, díky. Taky se usmál a ríká: "Mužu vím ríct, aji kde máte ten poklad. Chodíváme tak krmit kachny, tak už jsme ho párkát našli." Tak jsem se zase usmál a podekoval, že ne. Chlapík se rozloucil a konecne odjel. Po nálezu finálky jsem zjistil, že je dost prasklá a plná snehu (ale verím, že za to myslivci nemužou). Procházka po vodní hladine pak už byla jen malou trešnickou na dortu. Díky za keš!


[FOUND] GC1E27N - Nejnovejsi most (palic, placed 14.7.2008 by Palic)

#1122 12:07 - Vypecená skrýš! Musel jsem clonit vlastním telem (což zas není takový problém), protože na druhém brehu se pohybovaly aspon dve rodinky mudlu a s mudlaty krmili kacenky. Ale odlov byl rychlý, hint je velmi výmluvný. Díky za peknou kešku!


[FOUND] GC1XFK7 - WTF? (radvoj, placed 19.8.2009)

#1123 12:20 - Díky hintu jsem už z dálky tušil, kde hledat a tak jsem pri "procházení" kolem úkrytu (snad) nevzbudil príliš pozornosti. I když bylo celkem mrazivo, dané místo vybízí ke shromaždování mudelstva a jejich oci jsou bystré. Ale vrátit kešku do úkrytu bylo ješte snadnejší, než vyzvednutí, tož si snad nikdo niceho nevšiml. Díkeš!


[FOUND] GC1FX74 - Netradicne pres Moravu (dawe3, placed 2.9.2008)

#1124 14:05 - Pekné místo. Moje nejsevernejší keška odlovená pri této návšteve Olomouce. Dorazil jsem autobusem na konecnou v Cernovíru a pak se vydal mrazivou nádherou k první stejdži. Opet pomohl hint, ale více než jeho varování jsme se bál, aby mé prokrehlé ruce neupustili krabku ... však víte kam. :) Pri ceste k finálce na mne u schudku cekalo jakési vencené psisko. Potešené tím, že v promrzlých polích potakolo neco živého, co se dá ocuchat, nereagovalo ani na volání panicky, ani mých výzev "Nežer me!" (tedy, ne že by mne žralo, to pochopilo, ale cmuchalo dál), až si jen panicka prišnurovala a odtáhla. Finálka mne trošicku zdržela, cekal jsem neco nárocnejšího a tak jsem hledal - naštestí jen ocima - o pár metru výš, než jsem mel... Díky za kešku!


[FOUND] GC1NJN8 - Chram sv. Gorazda (Buranci, placed 11.3.2009 by HappyHorseTeam a Buránci)

#1125 15:52 - Myslím, že jsem už Gorazduv chrám jednou lovil, tak pred rokem a pul, ale neúspešne. Moc bych za to nedal, že jsem si nevšiml, že jde o mysterku a hledal jsem tehdy na výchozích souradnicích. :( (Jo, jo, to se mi obcas stává...) Ale dnes to bylo v pohode, byt bylo trochu, mrazno, obkroužil jsem si kostelícek, spocítal architektonické prvky a vyrazil pro finálku. Díky!


[FOUND] GC23JQ0 - LEGO-cache (mama104, placed 2.2.2010)

#1126 16:09 - Hint navádel k nekolika místum. Ale u jednoho byly celkem nesmyslne stopy tam a zase zpátky, takže... A bylo to! Už bylo trošku k veceru a mráz, takže mudlu kolem nebylo mnoho a odlov probehl v klidu. Díkeš!


[FOUND] GC2GKDQ - Senimo (zir37, placed 21.10.2010)

#1127 16:16 - Místo bylo už zdálky celkem jednoznacné a pusobilo klidne a odlehle, lec sotva jsem prišel, zacalo patnáct metru vpravo parkovat auto a z nej se soukala mudlí rodinka. Vyjmuli kocárek, umístili nejmenší mudle, prešli ulici a soukali se do domu.Využil jsem chvilky, kdy se všichni soustredili na mudlootce odemykajícího dum a rychle vyjmul keš. Než jsem zalogoval, už byli všichni uvnitr a stoupali ke svému bytecku, takže vrácení krabky už bylo v pohode. Díky!


[FOUND] GC1DKET - Jilm na Charkovske (radvoj, placed 30.6.2008 by radvoj & lendar)

#1128 16:31 - Kolmé steny mestských kanonu si rádne pohrávali s GPS signálem, takže cestou k finálce jsem se zprvu vydal neomylne za šipkou pres ulici, málem až do vodního království. Ale tam už se prístroj zacal trocho vzpamatovávat, takže jsem zameril správný smer a odkrokoval príslušnou vzdálenost. A bylo odloveno, na míste velmi geozrejmém. :) Díky!


[FOUND] GC1MRV1 - Svetelna fontana (filto, placed 18.2.2009 by Filto)

#1129 16:50 - Vecer, tma, nikde nikdo. A když zvedám ruku k vyjmutí kešky, kde se vzala, tu se vzala, napríc prostranstvím krácí mudlice, rovnou ke mne. Povytáhl jsem rukáv na zvednuté ruce, pohlédl na imaginární hodinky a zacal nervózne prešlapovat. Žena mne minula, prešla zbytek osvíceného prostoru a zmizela ve tme. Uf. Vyjmout, zalogovat a vrátit. Díky!


[FOUND] GC20P3R - ZST Olomouc hl.n. (honz@net, placed 13.11.2009)

#1130 17:17 - Nezdržím se, abych nepoznamenal: "Toto místo k ukrytí krabky zdá se mi býti ponekud nevhodným." I za tmy a mrazu tudy prochází množství peších mudlu, kterí nechtejí cekat na príjezd hromadného spoje. A pridáme-li k tomu ješte fakt, že není jasné, odkud nohy pocítat (a také skutecnost, že nekterí kaceri mají zjevne svoji predstavu o tom, k cemu se používá symbol "5"), není odlov záležitostí vterinky.

Ale luštenka se mi líbila. Pekne jsem si ji prekreslil do spreadsheetu, prošpikoval vzorecky a vyckal, až po vyplnení chybejících údaju vyskocí souradnice. :)

Díkeš!


[FOUND] GC1NEJT - Kostel Panny Marie Pomocnice (Pipak, placed 8.3.2009 by PiPák)

#1131 17:30 - Odloveno pri sberu indicií k památkám Hodolan. Keška mi pripomnela jednu zrušenou kešku v Brne, taky tak po boku kostela, ale, asi, chudinka, víc na ocích mudlovstva. Odlov této byl i v noci, za pomoci celní svítilny, v pohode. Díky!


[FOUND] GC1D33V - Pamatky Hodolan (radvoj, placed 9.6.2008 by radvoj & lendar)

#1132 17:48 - Pekná procházka nocním Olomoucem. Zacal jsem u nádraží a pres nadželeznicní most pokracoval až do záželeznicí. Vetšina památek byla pekne viditelná i za tmy, díky dobrodiní verejného osvetlení. Díky za peknou multinku!


[FOUND] GC1NEJW - Kostel sv. Urbana (Pipak, placed 8.3.2009 by PiPak)

#1133 18:25 - Urbanuv kostel se mi ocitl na trase multinky Holice. A byt šlo o kešku podobnou té u kostela panny Marie Pomocnice, dala mi zabrat mnohem víc. Strávil jsem tu dlouhých dvacet minut, ne-li víc. Nakonec jsem uspel, ale casu už zbylo málo. :( Díky za kešku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat