pátek 18. března 2011

Nečas

18.3.2011 [FOUND] 6 T 6

14:12TGC197GZMerin-Kraluv kopec (Hotata team)
14:37TGCPQ1PNetín - Hrobka (JURO)
14:59TGC24Y7DBORY (svetobeznik)
15:14TGC104CQCyrilov (pastak)
15:43TGC12WHGVD Mostiste (JURO)
16:18TGC1VJ1XHrad Mostiste (dab.cz)

[FOUND] GC197GZ - Merin-Kraluv kopec (Hotata team, placed 9.2.2008)

#1236 14:12 - První zastávka pri návratu ze služebky v Praze. Podobne jako cestou tam i zpátky už od Prahy pres celou vysocinu snežilo. Sníh zustával ležet na polích strechách i tráve v okolí dálnice, jako by v uplynulých dnech ani nebylo teplé predjarí. Ale po príjezdu na Moravu, už od Jihlavy, jako když utne. Bylo sice hnusne a to co poletovalo vzduchem nebyl tak docela déšt, ale taky to nebyl sníh. I na Králove kopci poprchávalo, lonská tráva byla nasáklá deštem a okraj pole bahnitý. Keška nalezena co by dup a kých. Díkeš!


[FOUND] GCPQ1P - Netín - Hrobka (JURO, placed 15.7.2005)

#1237 14:37 - Protože pršelo a bylo dost, ale opravdu dost chladno, snažil jsem se dojet ke keši autem co nejblíž. To se, díky zvláštní topografii Netína a jejímu ne zrovna nejvernejším zachycení v Topo 2, podarilo až na tretí pokus. Zajímavá, byt svojí podstatou morbidní stavba. Díkeš!


[FOUND] GC24Y7D - BORY (svetobeznik, placed 14.3.2010)

#1238 14:59 - Hezky ukryto, ale docela dost na ocích. Když jsem parkoval na plácku pred kostelem, jel kolem dedula na kole. Prišel jsem ke kešce, rozhlédl se - všechno v poho. Tak jsem drepl, vyjmul krabku, postavím se, znovu se rozhlédnu a dedula stojí o kus dál, na križovatce a podezrívave na me kouká... Ale když jsem krabku vracel, už byl odcyklen. Tak je to snad ok. Díky za kešku.


[FOUND] GC104CQ - Cyrilov (pastak, placed 1.1.2007)

#1239 15:14 - Pekné místo, ale urcite mnohem peknejší, když nepadá déšt precházející ve snežení, není hnusne a zima, cesty nejsou blátivé a tráva prosáklá vodou. Chvilku, chvilicku jsem hledal podle hintu, ale pak jsem dal na to, co jsem videl. Díky za keš!


[FOUND] GC12WHG - VD Mostiste (JURO, placed 13.5.2007)

#1240 15:43 - Pekná prehrada. Procházka po hrázi je jak v americkým filmu - nikde nikdo, jen novucické kamery sledují každý tvuj krok. Hladina je ješte pokrytá ledem. Už rádne rozmrzlý a rozmoceným, ale stále celistvým. Když jsem pricházel (smerem od keše), uvidel jsem jej nejdrív pod dost plochým úhlem a chvíli jsem si myslel, že je nádrž vypuštená a zanesená bahnem až po hráz. Ale když jsem šel po její korune, videl jsem, že je to led a docela silný, na nekterých místech byly videl rozlámané kry pod horní celistvou vrstvou. Díky za kešku.


[FOUND] GC1VJ1X - Hrad Mostiste (dab.cz, placed 6.7.2009)

#1241 16:18 - Parádní místo! Kdybych na to mel, tak tam hrad hned obnovím!

Prišel jsem nahoru a keš nikde, že jo. Tak si ctu listing, nacházím varování o vlhkém pocasí a hned si myslím to nejhorší. Nebezpecných míst je kolem vrcholku víc než dost. A dneska je vlhké pocasí! Vybral jsem tedy to méne nebezpecné a jak se k nemu obchvatem blížím, jdu kolem místa, kde by mohla být keš, kdyby nemela být na nebezpecném míste. Ale pro jistotu jsem je prozkoumal a vida! Keš! Jaké to štestí. Takže dnes neuklouznu na vlhké skále a nezabiju se! :D Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat