neděle 20. března 2011

Tajemná noc

19. - 20.3.2011 [FOUND] 6 T 3 U 3

19.3.201122:20UGCYP20Project Enigma: ASCII (study)
"22:39TGC2BM95Hotel Velka Klajdovka (macin97)
"23:15UGCYGPAProject Enigma: Progress (study)
"23:24TGC113ZXHugo z Danova (Chipoliny)
"23:52UGCYWN9Project Enigma: Final (study)
20.3.201100:17TGC2BTVGNa plovarne (polas_CZ)

[Found it] 19.3.2011 GCYP20 - Project Enigma: ASCII (study, placed 5.10.2006)

#1242 22:20 - Tož, když mne Jurín nedávno zatáh' do projektu Enigma, tušil jsem, že nízkou frekvenci našich spolecných lovu neustojím a asi si sérii dolovím sám. A taky že jo. Když jsem se dnes po odpoledním spánku probudil, zacal jsem hned premýšlet, cím vyplním dnešní prázdné okénko v kalendární tabulce. I pomyslel jsem na tajemnou Enigmu. Pekný film, že?

Zasedl jsem k pocítaci a po chvilce bylo vylušteno. To víte, já su svina líná, premýšlet se mi nechce, tož si vždycky najdu postup a nechám Google Calc, at to reší za mne. Nebo ješte lepší je najít na Internetu rovnou on-line dešifrátor. Jenže zrovna tuto jsem narazil. Cást C, podle plotu, se mi vyluštit nepodarilo. :( Už jsem si zoufal, že sérii dnes nedolovím, že zvládnu jen pokrokovou etapu, když tu jsem si precetl log rodinky Veverek. Nemaje takovou vuli jako Martin (Veverka), dal jsem se do BF a bylo vyrešeno. Já vím, já vím, už se rozohnujete, že to se nemá atd. atd. Ale jak si myslíte, že lámou šifry, ve skutecnosti?

Pekná luštenka, snad nekdy prijdu i na to, co je v té cásti C jinak, než by melo být. Díkeš!


[Found it] 19.3.2011 GC2BM95 - Hotel Velka Klajdovka (macin97, placed 12.7.2010)

#1243 22:39 - Asi tak pred tremi týdny jsme tuhle kešku, mršku, zkoušeli lovit s Jurínem. Prosmejcili jsem s celovkama na celech široké okolí geozrejmého úkrytu na udaných souradnicích, ale nic... Proste nic. :(

Dneska, když jsem mel cestu kolem, jsem sem zaskocil. Protože když jsme to tehdy ve dvou nenašli, keška musela být urcite ukradená a už by mohla být opravená. Ale bylo to úplne nastejno. Nenašel jsem nic. Proste nic! :(

Tož, to si teda ríkám, to je divný. Kouknu na net, jestli ješte není disabled. Nebyla. A byly tu DNF logy, ale taky Found it logy. A zrovna v tom posledním se štastní (jiste velmi štastní) nálezci zminují, že ji našli o dobrých patnáct metru dál. To mi vlilo novou sílu do žil, uprel jsem zrak na displej a zacal kroužit po obvodu udané kružnice. A opravdu! Netrvalo dlouho a nalezl jsem správný geoobjekt s ukrytou (geo)keší! No já byl tak štastné! :)

A protože to není žádná mysterka, ale normální tradicka, prikládám pro dobro budoucích pokolení souradnice, kde jsem krabku našel. 8D (Vypadá to na opisovací chybu, že?) Díkeš!


[Found it] 19.3.2011 GCYGPA - Project Enigma: Progress (study, placed 25.9.2006)

#1244 23:15 - Tož pekné poluštenícko. Reknu vám, myslel jsem si o svobodných zednárích, že jsou to jiní borci. I když zase, ono v tom osmnáctým století, hmm, to mohla být vlastne high-tech šifra, že?

Pri hledání kešky se mi nevyplatilo císt hint jako soucást zadání. Ona ta predložka asi není nejlíp zvolené a to príslovecné urcení, hm, hm, taky tak úplne ne. Ale když ten hint clovek má a hledá v nem chybu, ceho se má chytit, že? No já tipl, že špatne bude ta vzdálenost a oblezl všechny stromy daného druhu v okruhu petadvaceti metru. Chyba! No, nakonec jsem našel.

Díky za kešku!


[Found it] 19.3.2011 GC113ZX - Hugo z Danova (chipoliny, placed 24.2.2007 by Chipoliny)

#1245 23:24 - Protože jsem kešku lovil v noci, nedokážu posoudit, zda je na míste nejak krásném. A nejsa pejskar neocením ani zajímavost terénu pro pejsky. Takže mi zbývá jen podekovat za bodík. Díky!


[Found it] 19.3.2011 GCYWN9 - Project Enigma: Final (study, placed 31.10.2006)

#1246 23:52 - S Enigmou jsem si už párkrát hrál - poprvé kupodivu nikoliv pri luštení mysterky. Dostal se mi do rukou (ci presneji do emailové schránky) zajímavý geocoin se zašifrovanou zprávou. (Hmmm, kdepak já tu fotku mám... No asi ji dnes nenajdu.) Ale až dnes jsem se opravdu naucil, jak se s Enigmou pracuje. Až doposud jsem se nikde nesetkal se získáváním kódu pro šifru. Vubec jsem netušil, co s tím... To co mne napadlo, nevedlo k žádnému výsledku. Až nezbylo, než precíst si návod! :D (V nápovede k emulátoru je o tom celá kapitola.) A voilá - nebo, styloveji, Sieh da! - bylo rozlušteno.

Tajemná zpráva mne pak privedla na místo, kde jsem byl pred rokem a pár dny. Tehdy jsem se prodíral zdejším trnitým porostem mnohem urputneji a rozrízl si bundu. Proto jsem byl dnes mnohem (a to zduraznuji) opatrnejší a než se zanorit do trní, radeji jsem se k cíli približoval širokým obklicovaním a prípadným vracením. A tak jsem dosáhl krabicky takrka neškrábnut. :) Zatímco jsem logoval, svítilo pode mnou mesto, jako nejaká oranžová hvezdokupa (nebo lívanec). Romantické zakoncení celé série. Díky!


[Found it] 20.3.2011 GC2BTVG - Na plovarne (polas_CZ, placed 29.8.2010)

#1247 00:17 - Cestou od predchozí kešky koukám, že už minula pulnoc... Sákryš! Že bych neco odlovil a vyplnil okýnko v kalendární tabulce? Celou nedeli bych pak mohl hnít doma... Lákavá predstava! ;)

A tak jsem našel peknou ctverecku na ceste k domovu, resp do Tesca 24/7 (dokoupit zásoby, abych mohl celou nedeli hnít doma). T4 je terén na hranici mých možností, takže z jeho zdolání mívám stejnou radost, jako mrštnejší a vychrtlejší kolegové z T5. Že je kešule disabled jsem nevedel; málo aktualizuju stav databáze. :( Že si to zaslouží jsem poznal až po pár minutách telocviku, když jsem trímal vodou nasáklý (vlhký je opravdu slabé slovo) logbook. Razítko tam smysl opravdu nemelo dávat, ale aspon jsem se pokusil zapsat se propiskou - snad jsem papír moc neznicil.

Co se tajemné nádrže týce, mám pocit, že jsem tak pred deseti lety videl, jak ji budují. Ale nejsem místní, do techhle koncin zavítám jen obcas a tak je možné, že tam nejaký rigol byl už drív a tehdá ho jen vyskládávali kamením a nove omítali domecek. Ale osobne si myslím, že o tam predtím nebylo. Tož, díky za prolízku!

Žádné komentáře:

Okomentovat