pondělí 7. března 2011

V noci, s Juřínem

7.3.2011 [FOUND] 2 M 2

17:52MGC1H4EFMokra hora (Moucha team (puczmeloun, vejvar, Novom, Zlato))
20:20MGCZPDGskrejs na konci vesmiru (maros251)

[FOUND] GC1H4EF - Mokra hora (puczmeloun, placed 12.10.2008 by Moucha team (puczmeloun, vejvar, Novom, Zlato))

#1213 17:52 - Poté, co skoncila pravidelná pondelní utkání BZPL, utvoril se nám s Jurínem volný pondelní vecer. I vyrazili jsme dokoncit nedokoncenou skrejš na konci vesmíru. Celí natešení jsem opustili pracovište už chvíli po páté, ale bylo ješte svetlo - a to se na nocní keš nehodí. Ale Jurín byl pripraven, už mel v plánu projít tuto jednoduchou multinku.

Listing je velice hutný a pri zbežném prectení jsem si nebyl úplne jistý, ke které stejdži se nekteré odstavce vztahují. Ale Jurín mel vše rádne nastudováno a vracel mne do správných kolejí. A tak jsme se brzy vydrápali až k finálce a pak hupky pres kopec a oudolícko na skrejš.

Díkeš!


[FOUND] GCZPDG - skrejs na konci vesmiru (maros251, placed 31.10.2007)

#1214 20:20 - Kešku jsme dali na dva pokusy. Pri prvním z nich jsem se blbe oblíkl. Vzal jsem si zimní bundu, což by docela odpovídalo -8°C, které toho vecera nastaly (ale to jsem nevedel). Potíž byla v tom, že jsem se na úvodním výstupu snažil držet krok s Jurínem. To jsem vydržel asi tak do dvou tretin kopce, než jsem se musel vyfunet. Jenže mé velké telo se mezitím zahrálo a zacalo se ochlazovat - potem. Brzy jsme mel celou horní polovinu tela jako v mokrém zábalu. A mezitím se ochlazovalo...

V pohode jsme našli první dve stejdže, ale na druhé jsme nesprávne vyhodnotili ocekávanou operaci a vydali se cca o kilometr dál. Ale to jsme ješte nevedeli, že. Naše rozhodování urychlila také jakási svetýlka blížící se po trase keše - a my nechteli být odhaleni dalšími lovci. S falešnou duverou ve správnost našeho rešení jsme stoupali po lesní silnici, klesali dolu údolíckem bez potoka a pak traverzovali krze les. Cestou jsme našli stejdž, ke které jsme nemeli dojít a poctive (hloupe) jsme ji nechali být. Po pul hodine hledání na nesprávném míste bylo zrejmé, že jsme špatne. Teplota již klesla na tech mínus osm a me bylo velmi velice chladno a navrhl jsem ústup. Jurín zkoušel chvíli prosadit návrat k predchozí stejdž a overení údaju, ale pak pochopil, že to s tou zimou myslím vážne.

Druhý pokus tedy zacínal druhou stejdží. Ješte za šera jsme dorazili na místo, provedli výpocty. Krásne jsme postupovali až jsme došli na konec první fáze. Správne jsme poznali, co jsme meli poznat, použili jsme i správný zápis, ale problém nastal s (de)kódováním. Porád vycházely nesmysly, nesmysly, ... A tak nezbylo než se vydat do záchranného strediska pro zbloudilé kacery. :( A hned jsme videli, jaké jsme trubky! :D

Na dalším stanovišti jsme zjistili, že správné výsledky už máme z bloudení pri minulém pokusu - stejdž, kterou jsme tehdy náhodou našli, byla dalším záchranným stanovištem, na druhé strane galaxie, kousek od konce vesmíru. Ale bylo nám líto nezískat data regulérním postupem, zvlášte když jsem k tomu mohl využít znalosti nacerpané sledováním vecerních amerických seriálu. ;) A tak bylo brzy vylušteno a smer ke konci vesmíru urcen.

Po krátkém stoupání (konec vesmíru je na kopci, víte?) se rozevrel výhled na celý vesmír, tisíce, ba milijóny svetýlek zárících ruznými barvami dole pod námi. V restauraci byl zrovna sanitární den (pondelí, to víte), tak jsme se rozvalili na prázdné terase, logovali a kochali se tou svítící nádherou.

Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat