pátek 25. března 2011

Okolo Brna III

25.3.2011 [FOUND] 3 [DNF] 1 T 3

17:29TGCXVD8Chochola (Tomus)
18:10TGC198VHPod Hornekem (nirex)
18:17TGCXXYDHornek (Tomus)
19:30TGC1QB7YNejvychodnejsi bod Brna (Jonea)

[Found it] GCXVD8 - Chochola (Tomus, placed 20.8.2006)

#1258 17:29 - Pátek. Docela hezky, slunícko svítí. Rychle udelat tu nejduležitejší práci a šup pryc. Aspon na chvilku do lesa, projít se k nejakým hezkým keškám.

Myslím, že tady jsem ješte nikdy nebyl. Sice jsem tu nedaleko po jednom nesprávném výpoctu hledal finálku Rícských, ale smerem na Chocholu jsem nikdy nešel. Clovek jde po hádecké plošine, klídek pohoda, ceká spíš sestup dolu, k Rícce, a tu se najednou pred ním zvedne kopec. A když vyleze nahoru, najde docela peknou hrebenovou cesticku.

Po nálezu keše jsem se ale nevydal na obhlídku hradiska :(- mel jsem namíreno ješte na Hornek a nejvýchodnejší bod Brna. Díkeš!


[Found it] GC198VH - Pod Hornekem (nirex, placed 10.2.2008)

#1259 18:10 - Málem jsem z Chocholy vyrazil za šipkou. Ale koukám, že kopec z jedné strany vlastne jen malickatý kopecek se z druhé strany strme tycí nad údolím potoka. A tak jsem pokorne otocil, sestoupil do údolí kolem toku a vystoupal k Horneku po žluté znacce.

Hornek je další místo, o kterém slýchám celý život, ale kde jsme ješte nebyl. Po výstupu na planinu byla cesta velmi príjemná. Dorazil jsem až ke kešce, obdivuji okolí a najednou jsem si povšiml, cca 30 metru vpred a 10 metru dolu, dvojice provozující - v tuto chvíli - ješte mládeži prípustné intimnosti. Vybrali si opravdu romantické místecko, romantický cas krátce pred soumrakem, ale, žel, to vše na dohled o kešky. :O Chvíli jsem hledal kolem - neveril jsem presnosti zamerení - ale nakonec jsem se k nim otocil pozadím a opravdu - našel jsem keš! Párecek na mne nekolikrát nervózne pokukoval a tak jsem se dal co nejdríve na ústup, k další Hornecké kešce.

Díkeš!


[Found it] GCXXYD - Hornek (Tomus, placed 24.8.2006)

#1260 18:17 - Ješte nikdy jsem na tomto krásném míste nebyl. Tato nádherná vyhlídková plošina nad údolím Rícky byla pro mne až dosud neznámou. Jsem moc rád, že mne sem keš privedla. Díkeš!


[Didn't find it] GC1QB7Y - Nejvychodnejsi bod Brna (Jonea, placed 16.4.2009)

19:30 - Po sestupu z Horneku jsem dorazil k nejvýchodnejšímu bodu Brna. Nejprve - samozrejme, jak jinak - na nesprávný breh. Už se velmi, velmi stmívalo a tak rychle k železobetonové lávce a zpátky na louku. A dal jsem se do hledání. Po zkušenostech s ostatními extrémními body Brna jsem necekal žádnou zradu, ale ouha. Louka podmácena, do bot tece a místo z hintu nikde... Nakonec jsem došel presne na místo, kam ukazují souradnice - skoro ostruvek obtékaná Ríckou a jejím bahnitým ramenem. Ale ani zde není nic, co by hintu odpovídalo. Místo dukladne prozkoumávám - je celkem malé a prehledné, ale nenacházím. A tak procítám logy - píšou, že nalezli o dvacet, ba o tricet! metru dál. A tak hledám dál. Ale nikde nic, co by odpovídalo hintu. Je tma, a louka je mokrá a ve svetle baterky se moc dobre nehledá. Po tri ctvrte hodine to vzdávám. Možná keš neprežila zimu. Možná to chce víc svetla. Zkusím to jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat