pondělí 14. března 2011

Podruhé v Kounicích

14.3.2011 [FOUND] 2 T 2

17:28TGC277G9Pohlednice z Dolnich Kounic (kikonek)
17:57TGC2AYTDDolni Kounice - Masarykovo namesti (Stas 106, Novinha)

[FOUND] GC277G9 - Pohlednice z Dolnich Kounic (kikonek, placed 20.5.2010)

#1232 17:28 - Krásné pondelní odpoledne a nechut být po víkendu zase v práci mne vylákaly do Dolních Kounic. Pohledu na mestecko jsem si užil v posledních paprscích slunce sklánejícího se k západu.Na skále je krásne, ale cesta na ni není snadná. Je strmá a trnitá. Zpátky se mi po ní nechtelo, ale udelal jsem chybu. Nakonec jsem skoncil daleko za Kounicemi a než jsem se vrátil k vozidlu, už se stmívalo. Muj zážitek z Pohlednice na Kounice to ale nezkazilo. Díkeš!


[FOUND] GC2AYTD - Dolni Kounice - Masarykovo namesti (Stas 106, placed 10.12.2010 by Stas 106, Novinha)

#1233 17:57 - Nalézt kešku nebylo težké. Na druhé strane silnice, na zábradlí u mostu, sice sedela dve náctiletá devcata, ale ta mela zjevne duležitejší témata, než pozorování lovícího kacera. Popadl jsem krabicku a odešel doprostred mostu zalogovat, pozorující pritom kachny a naše jmenovce. Když jsem se po chvíli vrátil, zamrazilo mne. Moje oko patrilo na jiná dve devcata, možná také ješte náctiletá, ale s výrazne vetší tonáží. To by ani tolik nevadilo, kdyby nesedela hned vedle úkrytu.

S krabkou v kapse jsem tedy vyrazil na Rosa Coeli - neúspešný to pokus, protože hned první stage byla obsazena další náctiletou mládeží a náležité pocítání hlav bylo prakticky nemožné. Když jsem se po ctvrt hodiny vrátil na námestí, byly už boubelky naštestí odmudleny, já mohl krabicku vrátit na její místo a vyrazit na cestu k domovu. Díky za keš!

Žádné komentáře:

Okomentovat