neděle 10. dubna 2011

Chřiby - chyby.

10.4.2011 [FOUND] 11 M 2 T 8 U 1


10:47MGC29JRVZaba (tomarctus)
11:07TGC2ARH3Ruska zahradka (kuky9)
12:15MGC15WGFJalový dvur (anabrek)
14:43TGC2BR7DOCASEK (Bour)
15:12TGC1AVA0NAD KOZLEM (budmen)
17:33TGC2KDYRbyvale nadrazi KORYCANY (Bour)
18:17UGC1C6J4NOVE ZAMKY (budmen)
18:35TGC18HJZZamek-Bucovice (anabrek)
18:41TGC21K0AKostel Nanebevzeti Panny Marie (Jardatrek)
19:00TGC2EM5YLitava (Matthewcz)
19:09TGC2F009Chram Vzkriseni Pane (Matthewcz)

[FOUND] GC29JRV - Zaba (tomarctus, placed 1.6.2010)

#1291 10:47 - Taková príležitost odlovit si jednu ze zvírecích keší z raného období autorky, ke kterým ješte nepotrebujete lezecké vybavení, nu tu jsem si prece nemohl nechat ujít! Po príjemné procházce kolem sluncem zalitého, v mrazivém vzduchu se koupajícího rybnícku jsem dorazil k hlídací žabce. Byla na mne hodná a hned mne pustila k logbooku. Díkeš!


[FOUND] GC2ARH3 - Ruska zahradka (kuky9, placed 25.6.2010)

#1292 11:07 - Hm, škoda že zahrádku zrušili a nahradili kamennou deskou, jakých je všude dvanáct do tuctu. A škoda, že vodárna kazí výhled dolu, na dedinu v údolícku. :( Jasne, chápu, že vodárna musí být na kopci a zakopat ji do zeme nebo postavit na kurí nožku je dražší. Ale stejne. Díkeš.


[FOUND] GC15WGF - Jalový dvur (anabrek, placed 25.10.2007)

#1293 12:15 - Vyrazil jsem od parkovištátka k první stejdži a cestou jsem míjel trojici rybáru. Hezky jsem pozdravil "Dobrý den!" a jeden z rybáru odvetil "Dobrý den, pane turisto!". "No, já dneska nejsem moc turista..." uvedl jsem jej na pravou míru. "A co teda jste?". Hm, co jsem byl? "Já jsme jen na takové procházce," povídám a šupajdím pro indýcii.

Po krátkém luštenícku jsem musel rozhodnout, kudy ke keši. Abych nechodil furt po stejných cestách, vzal jsem to pres hrbek, lesem. Cesta nahoru byla trochu horší, proplítání mezi popadanými souškami a vetvemi, ale po temeni a pak dolu už byla vyslovene hezká, byt trochu sychravá.

Kešku jsem nakonec nenašel. Teda, vlastne našel, ale nedošáhl na ni. Bylo zrejmé, že nastala situace zminovaná v listingu. Vše jsem rádne zdokumentoval, abych mohl informovat vlastníka a zalogovat si nález. ;) A pak kolem pasoucích se koníku do hospody na smažák k obedu. Díkeš! :)


[FOUND] GC2BR7D - OCASEK (Bour, placed 18.1.2011)

#1294 14:43 - Ac níže položené lesy pusobily ješte dojmem bezsnežné zimy ci pozdního podzimu, plochý vrchol Ocásku byl krásne zelený a prosvícený obcasným sluncem. žel, tesne u kešky se usadila dvojice turistu, v závetrí, na svacinku. Obcas jsem na ne nakukoval, nejdrív jedli chleba, pak jablícka, potom vše zapíjeli cajem z termosky. Když jsem videl, že porád sedí, už nejedí a jen si povídají, rekl jsem si "Dost!". Sestoupil jsem dolu, cestou hezky pozdravil "Dobrý den!" (címž jsem vylekal turistku) a ríkám "Já si tady potrebuju neco vyzvednout, což byste nemeli vedet, ale vy tu porád sedíte a já bych už potreboval jít dál. Ale vy to nikomu nepovíte, že?" a vytáhl jsem krabku a zalogoval se. Mudlové vypadali rozumne a tak verím, že jsem žádnou škodu nespáchal. A navíc turista muž bez vyzvání sliboval, že už sem nikdy neprijde. (Treba to ani nebyl turista...

Díky za keš, fakt pekné místo!


[FOUND] GC1AVA0 - NAD KOZLEM (budmen, placed 2.4.2008)

#1295 15:12 - Ke keši nad Kozlem jsem prišel smerem od Ocásku a neznalý místních dispozic jsem to vzal v záverecné fázi "za šipkou" pres hustý lesík. No fuj... To jsem si mohl odpustit. Stejne jsem v nem neudržel smer a po chvíli jsem videl, že jít dál po ceste, priblížil bych se k úkrytišti sice delší, ale mnohem pohodlnejší cestou. je zvláštní, že vrcholové balvanište se nachází vlastne trochu stranou pod vrcholkem, že? Ale i tak je tam pekne, s výhledem na Cimburek mezi stromy. Díky za keš!


[FOUND] GC2KDYR - byvale nadrazi KORYCANY (Bour, placed 28.12.2010)

#1296 17:33 - I když jsem v Korycanech na nádraží ješte nebyl, je videt že stále chátrá, tj. není zchátralé, ale stále ješte v procesu chátrání. Vždy mi prijde smutno, když se potkám s místem dríve užitecným a nyní opušteným a odsouzeným ke zbytecnosti.

Kešku jsme odlovil v malém, tríclenném houfku (já, Eskaver Mx a Kostroun) a maskování maskování nás opravdu na chvíli zmátlo, ale našli jsme. Zalogovali jsme. Odcházíme. ... a tu vidíme dva bežící kacery po nakládací rampe a dva pribíhající od "parkovište". Obklícili nás! Ale my jmse využili jejich soustredení na hledání krably, prorazili jsme jejich rady a uprchly ke geovozu. Díky za keš!


[FOUND] GC1C6J4 - NOVE ZAMKY (budmen, placed 12.5.2008)

#1297 18:17 - Keškou nás provedl Kostroun zrychleným tempem "Já vím, kde to je, tudy, tudy, sem. Tady je deska. Opište si to. Nepocítejte, mám výsledek. Doleva. Doprava. ...atd.", takže když jsem dorazili k cíli a nalezli jsem krabicku s nápisem Nesovice, nebyli jsme si moc jistí, že jsme na správném míste. "Ale jo, to je vona, já už jsem tu byl," ujištoval nás Kostroun. Ale souradnice "souhlasily" - každá o jednu tisícinu - takže jsem asi fakt byli správne.

No, musím ríct, že tohle není zrovna zpusob, jakým chci lovit mysterky. Ale furt lepší, než když mi nekdo rovnou strcí souradnice, to já teda opravdu nerad. Tak díky za (žel zrychlenou) procházku/projíždku po Nesovicích. :)


[FOUND] GC18HJZ - Zamek-Bucovice (anabrek, placed 12.1.2008)

#1298 18:35 - Krátká procházka z námestí k zámku. Musím tedy ríct, že od mé poslední návštevy (nekdy za studií, pred více než dvaceti lety) Bucovice docela prokoukly. Pekne upravené námestí, park a zámek už není skryt za ošklivou zdí. Díkeš!


[FOUND] GC21K0A - Kostel Nanebevzeti Panny Marie (Jardatrek, placed 4.12.2009)

#1299 18:41 - A další rychlý odlov postižený prítomností Kostrouna, který už kešku odlovil. "No kde asi je? (Neohýbej | ohni) se. No tam je, hledej porádne! Tak vidíš!" ne, že by prímo prozradil, ale navádel, navigoval. :) Díkeš!


[FOUND] GC2EM5Y - Litava (Matthewcz, placed 5.9.2010)

#1300 19:00 - Jednoduchá keška na pekném míste u pekné stavbicky - mostku pres rícku. Na procházku jsme žel nemeli cas :(, protože jsem už spechali do svých domovu k ruzne závazným povinnostem, páce o deti, návšteva rodicu, návrat k rodine... Díkeš!


[FOUND] GC2F009 - Chram Vzkriseni Pane (Matthewcz, placed 11.9.2010)

#1301 19:09 - Když jsem se ke kešce blížili, povídá Kostroun, který už všude byl a s námi se jen vezl do Brna, že tahle je blbá, že se tu fort mudlí mudlové a blbe se loví. Ale my jsme meli štestí. Snad nedelní podvecer, snad pricházející chladnejší pocasí, no proste nikdo se tu nemudlil. Nalezeno snadno a rychle. Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat