pátek 1. dubna 2011

Kwiecień

6. - 22.4.2011 [FOUND] 19 M 1 T 10 U 8

Sběrný záznam pro drobné lovy v dubnu. Víte, že kwiecień je polsky duben. Hezký, ne?

6.4.201112:24TGC2NCNHKostel sv. Jakuba v2 (Kac.a)
8.4.201119:19UGC2Q4K5ComeBack35 (jiba&miba)
"20:00TGC2N42PLisensky zlom (Pea C)
9.4.201116:02TGC2A6B3Futurum (Lenny Rhodes)
"16:12UGC2CT5ZPS - navrat do minulosti (chrosta)
12.4.201119:24UGC2RFKV80's (honzadave)
"20:11UGC14W9AGIS (les-coccinelles)
"20:29UGC2GBX3Vinohradsky GC/TB Hotel (Bigvav)
13.4.201118:43MGC1AE26Vodnikovy domecky (Alleekatze)
"19:01TGC1FNFVLukostrelba v Brne / Memorial Ladi Kopeckeho (RadimBrno)
"19:37TGC2H44ZKralovo Pole (belganskytygr)
14.4.201119:56UGC2PC3FGSM Lokalizace (BorecTeam)
"20:22TGC1F6PPCisarska silnice Brno-Viden 1: Ivanovice (fotrik & l3mur & Hobako)
15.4.201118:47TGC2MB7NDve lipy (olaf3788)
16.4.201120:55UVINOFINAVinohradnická FINAL (sedento)
17.4.201119:13UGC1DB85GSM Cache (Tomus)
19.4.201112:07TGC2P6MROpusteny stadion/Abandoned stadium (Dubánci)
21.4.201107:44TGC2HY5XKaplicka Nebovidy (Donachiel)
22.4.201115:47TGC2JHMPTauferovy koleje (radek-pol)

[FOUND] GC2NCNH - Kostel sv. Jakuba v2 (Kac.a, placed 6.2.2011)
#1286 12:24 - Rychlá keška do tabulky, trošinku snadnejší, než v. 1. Díkeš!

[FOUND] GC2Q4K5 - ComeBack35 (jiba&miba, placed 5.4.2011)
#1287 19:19 - Keška zacíná v oblasti, kde jsem prožil detství, chodil do školy, do kina a vubec. O to víc mne, prekvapilo, kam až mne zavlekla, úplne na kraj Brna, do míst kde cást svého detství prožila moje dcera.Díkeš!

[FOUND] GC2N42P - Lisensky zlom (Pea C, placed 6.2.2011)
#1288 20:00 - Hmm, místo je místy opravdu dost nebezpecné, skoro bych mezi atributy pridal nebezpecí pádu, pozor útes nebo co to tam je. Ale na druhou stranu, clovek by mel vždycky používat hlavu a necekat, že se o všechno postará nekdo jiný. Keška je vtipne umístená, moc se mi líbí - provedení i místo. Díkeš!

[FOUND] GC2A6B3 - Futurum (Lenny Rhodes, placed 13.6.2010)
#1289 16:02 - Takový krátký lovík pred cestou do Líšne, zkusit zase kousícek vyšplhat po prusíkách... Zaparkovat a šupky z auta a rovnou do slepé ulicky... mela by být ješte dva metry prede mnou, ale tam nic není, jen zdi resp. dlažba... Mhhh... Tak to zkusím po cuchu a nejakých deve ci dvanáct metru daleko nacházím. :) Díkeš!

[FOUND] GC2CT5Z - PS - navrat do minulosti (chrosta, placed 3.8.2010)
#1290 16:12 - Tož napodruhé odloveno. Luštovka je taková, že jakmile clovek prijde na to co s ní (a to po odlovení zopár brnenksých mysterek není zas až takový problém), tak už má budto správné rešení, nebo nemá nic. Po vyluštení ovšem prichází na scénu kritický prvek - opsat výsledek z obrazovky pocítace (nebo papíru) do GPSr (nebo GSAK)...

No ano, opsal jsem jednu císlici špatne a napoprvé jsem hledal o setinu minuty východneji. Není to moc daleko, že, ale dost na to, aby si už clovek pri dohledávání rekl: "Tady už to nebude."

Jasne že to tam bylo, pár kroku od místa, kde jsem se pri pohledu na hromadu odpadku pri prvním pokusu vždy obracel... Díky za keš!

[FOUND] GC2RFKV - 80's (honzadave, placed 3.4.2011)
#1302 19:24 - Výpocet nebyl vubec jednoduchý, protože mnohé z údaju nejsou vubec exaktne zjistitelné. Pocet obyvatel k roku 2006 je ješte v pohode, tam je rozdíl jen +/- jedna. Ale co je to tem "prátelský kurz" bonu? Já pamatuju bony za 3 Kcs (to jsem byl ješte malinkatý) i za 6,50 Kcs (to už jsem byl na vejšce). Nekdy mezitím možná byly i z autorem predpokládanou hodnotu. Pocet stálých clenu, to je jiná vec. Kapelu neznám, hledal jsem a našel jsem jen pocet clenu. Nikde se nezminovali o "stálých" clenech. Ale asi by se to najít dalo... Ovšem už první dve "volné" promenné vyžadovaly konzultaci s temi, kterým se už kešku podarilo najít.

Keška je kousek od domu, kde bydlel pet let moje dcera, takže cestu dobre znám, když jsem za ci od ní chodíval od/na MHD. Je tam pekný výhled (no, od kešky ne, ale od baráku nad ní už jo :)). Tak díky za bodík!

[FOUND] GC14W9A - GIS (les-coccinelles, placed 15.8.2007)
#1303 20:11 - Jako mnozí prede mnou, i já jsem na jednu z otázek nezodpovedel správne, ale chybka byla malá a témer v bežné toleranci kombinace GPS × Oregon × zamerovatel keše. Díky hintu jsem hned míril na správné místo a nastupujícím soumraku hmatal a hmatal. A nic. Tož jsem si rekl "Bež na to zboku!". Ale tu prijelo auto se dvema mudly, kterí se bud cicmali nebo spíš hádali. každopádne chlapík po nejaké dobe vystoupil a odešel, ridicka jej chvíli vozem pronásledovala, ale když nereagoval a jen nasupene cucel, objela jej, šlápla na plyn a zmizela. Chlapík, už pomaleji, taky.

Mohl jsem tedy hodit bocní pohled, ale nic jsem nevidel. nasdil jsem celovku, ale nepomohlo to. Takže jsem celý geobjekt obešel, až jsem se dostal dozadu a jaksi pod nej. A teprve ted jsem krabku zachytil v kuželu své celovky. Bylo videt, že predchozí lovci si hint vyložili velmi volne. Nebo lovili bez hintu a neuznávají pravidlo dávám keš tam, kde jsem ji našel. No, vlastne ani já jsem se jím nakonec nerídil - dal jsem kešku na takové místo, aby se dala najít podle hntu.

Ale jinak pekná kešule. :) Díkeš!

[FOUND] GC2GBX3 - Vinohradsky GC/TB Hotel (Bigvav, placed 20.1.2011)
#1304 20:29 - Tahle keš mi udelala velkou radost. Mám rád tahle místa jako z postkatastrofické sci-fi. I ten bordel, co tam je, k tomu vlastne patrí, delá tu echt atmosféru. Ale objev skvele zašité, vetšine lidí zcela neznámé industriální stavby mne samozrejme potešil nejvíc.

Geoobjekt jsem si prošel hezky celý, tam a zase zpátky, bo pri prvním pruchodu jsem krabku neobjevil. Na druhé strane jsem si overil, že je keš aktivní a znovu jsem se vnoril do hlubin. A tak jsem ji našel. Samozrejme že na míste pro moji takrka dvoumetrovou pupkézní postavu nejméne vhodném. Logování jsem cítil ve stehnech ješte o den pozdeji, na geopivku.

Díky za bezva kešku!

[FOUND] GC1AE26 - Vodnikovy domecky (Alleekatze, placed 6.4.2008)
#1305 18:43 - Meli jsme s Jurínem po práci trochu casu, já pred odchodem na geopivko, Jurín pred návratem k rodine, tož jsme se zašli podívat do údolícka osídleného vodnictvem. Ac oba žijeme v Brne dlouhá léta, já dokonce naprostou vetšinu života, tohle místo pro nás bylo dosud neznámé. Na procházce nás provázela Studená Fronta, která do Brna dorazila teprve vcera. Už cestou z Králova Pole trochu osprchnula autobus, pak si oddychla, ale ledva jsem došli k prvnímu domecku, zacala s trvalým mlžením, které nás provázelo až k finálce. Prošli jsem se po lesních cestách a cestickách, zaskákali si pres bláto, shlédli nekolik rybnícku a už jsme prebíhali pres lávku ze statné vetve. Pekné to bylo. Díky za kešku!

[FOUND] GC1FNFV - Lukostrelba v Brne / Memorial Ladi Kopeckeho (RadimBrno, placed 28.8.2008)
#1306 19:01 - Ješteže jsem dnes vecer vyrazil na lov s Jurínem. Vždycky mi prišlo takové divné vstupovat do oploceného areálu, byt je v listingu jasne receno, že se to muže. Ale ve dvou jsme se nebáli a vstoupili odvážne do mrholením zkrápeného objektu. Nízká teplota a volne poletující srážky napomohly k prázdnote místa, nikdo po nás nestrílel, nikdo na nás nekoukal. Došli jsme až na nulový bod a dali se do hledání - krabku našel Jurín, cca devet metru od místa, kde ji moje GPSr ocekávala. Díkeš!

[FOUND] GC2H44Z - Kralovo Pole (R+M TEAM, placed 22.10.2010 by belganskytygr)
#1307 19:37 - Jedna z proslulých "Prokletých kešek brnenských". Nekolikrát menila jméno, nekolikrát se stehovala a její drívejší místa nebývala zrovna hezká a hlavne se špatne hledala. Sám jsem strávil desítky minut hledáním na jednom z jejích predchozích stanovišt, cvachtal se v bláte a opatrne šátral v tesném okolí odpadku, prázdných PET lahví, mastných papíru a igelátáku naplnených buhvícím (jak jsem se pozdeji dozvedel, jeden z nich byl "naplnen" keškou).

Dnešní umístení je mnohem hygienictejší a prehlednejší. Mudlové na nedalekých zastávkách i ridici autobusu, na které cekají, vás mají pekne pod dohledem a jiste vás už nebudou považovat z úchyla cíhajícího ve kroví (ano, tak jsem asi pusobil pri svých predchozích pokusech), ale jen za bežného podivína prohledávajícího ruzné škvíry a nádoby.

Ne, opravdu, oproti predchozímu umístení je to opravdu velký pokrok. Jen je krabka trochu moc na ocích. Díky za bodík!

[FOUND] GC2PC3F - GSM Lokalizace (BorecTeam, placed 26.2.2011)
#1308 19:56 - Zajímavá keška, na které jsem se poucil o GSM, dovedel se o lovu BTS a vystoupil na pekný kopecek nedaleko Brna. Kdyby krabka obsahovala razítko, keška by se IMO kvalifikovala na Letterbox hybrid. Zadání neumožnuje zcela presné urcení úkrytu a je tedy potreba dohledávat dle popisu. K nalezení správného kopce jsem nepoužil mapu a kružítko, ale tabulkový kalkulátor a rucne jsem upravoval cílové souradnice, až jsem dosáhl co nejmenších odchylek. Takhle to já, lenoch, delám casto. :)



Pri vlastním odlovu jsem, na rozdíl od mnoha mých predchudcu, nezvolil pohodlnou cestu, ale prodíral jsem se nejprve hustníkem a pak lesem plným suchých vetví. Pohodlícka jsem si užil až pri ceste zpátecní. Díky za peknou kešku.

[FOUND] GC1F6PP - Cisarska silnice Brno-Viden 1: Ivanovice (fotrik, placed 19.8.2008 by fotrik & l3mur & Hobako)
#1309 20:22 - Krátká nocní zastávka cestou z kopce lokalizovaného pomocí GSM. Zajímavá vec, jak se i tak mladá vec, jako je Geocaching, stává svedkem historie. Keška byla založena ve strome, ale ten za jejího života vyhucel komínem (nejspíš..).

K jeho pozustatku jsem prišel už po tme a baterku jsem, já blbec, nechal v zaparkovaném aute. A tak jsem logoval ve svitu navigace, s jejíž pomocí jsem hledal i upadlé vícko. A za zády auta, vžúúúm, vžúúúúm. Díky za kešku. A bonusové císílko. :)

[FOUND] GC2MB7N - Dve lipy (olaf3788, placed 12.1.2011)
#1310 18:47 - Projíždeli jsme s Kavalírem okolím Bobravy a prilehlými krajinami a potrebovali jsme neco odlovit. Aspon jeden bodík. ;)

A tak jsme dojeli autem až ke dvema lípám. není pravda, že by sem byl vjezd zakázán. Jen na nekterých prístupových cestách je taková znacka. Ale my, aniž bychom se o to snažili, jsme prijeli ze strany, která to nezakazuje.

Díkeš za kešec! :)

[FOUND] GC1DB85 - GSM Cache (Tomus, placed 22.6.2008)
#1317 19:13 - Pekná mysterecka. Pri úvodním luštení jsem získal znalosti, které jsem hned uplatnil pri luštení druhé "brnenské" GSM kešky.

Odlov jsem, vzhledem k pracovní nedeli (ano, opravdu nás zamestnavatel nahnal do práce v nedeli), pojal jako drive-in - a byl jsem za to také po zásluze potrestán. Když jsem si prinesl stejdžové mikro k autu, koukám, že pravé zadní kolo je jakési, ehm, prázdné... Jo, jo. A to mi asi dva, možná už tri týdny nešel otevrít kufr... Tož jsem odklopil zadní sedadla, do volného prostoru vyhrabal všechen bordel z kufru, sundal krycí desky a vlezl dovnitr. Ješte že má felda mechanismus prístupný. A zatímco jsem se snažil šroubovákem najít správné místo kam štouchnout a neznicit, prijelo po polní ceste nejaké auto a zastavilo. Dva duchodci uvnitr na mne chvíli koukali, pak poodjeli, pak pricouvali zpátky a zase koukali. A pak konecne odjeli nadobro. Mile jsem na ne nekoukal, náladu jsem nemel nejlepší. Nakonec jsem si dovnitr gecnul, zatlacil nohama a bylo otevreno! Výmena kola byla témer rutinní záležitostí. A když jsem pak ješte zjistil, že mi zase nejde otevrít kapota, byla to už úplná malina. Pred odjezdem pro finálku jsem všechny kouslé mechanismy pokropil teflonovým olejem na jízdní kola a vzhuru do polí!

Odlov byl pak už jen malou trešnickou na dortíku. Ci okurcickou k párecku? Mno... Díky za kešku! :)

[FOUND] GC2P6MR - Opusteny stadion/Abandoned stadium (Dubánci, placed 12.3.2011)
#1318 12:07 - Stadion je krásnou ukázkou primární sukcese, jevu v našich podmínkách dost vzácného. Na tribunách se usazuje navátá zemina a v ní roste tráva, nekolikaleté kere i mladé stromky a jiné rostliny. Plocha je porostlá zatím ješte rídkým porostem nízkých drevin, ale ten už zacíná houstnout. Je úžasné, co príroda za pouhých osm, devet let dokázala. Jak bude stadion vypadat za dalších deset? Toho se asi už nedockáme, ale kdoví - liknavost úradu a majitelu, v naší zemi celkem obvyklá, nám možná umožní sledovat další fáze tohoto pozoruhodného experimentu.

Díky za pekne maskovanou kešku na zajímavém míste.

[FOUND] GC2HY5X - Kaplicka Nebovidy (Donachiel, placed 7.11.2010)
#1324 07:44 - Bodík do tabulky (a údaj do mysterky) cestou z obhlídky místecka na novou kešku (snad :)). Díkeš!

[FOUND] GC2JHMP - Tauferovy koleje (radek-pol, placed 7.2.2011)
#1325 15:47 - Prijel jsem vozmo a koukám, že ke keši zbývá jen šest metru! Fakt, auto ji melo prímo za prdelí! :) Zaloguju, opatrne vracím zpet, nejde to, nejde, morduju se s tím, ale nakonec se zadarí. A tak sednu do vozu a odjíždím, když se zpoza rohu prišourá týpek, svetlí tricko s jakousi oblou cmáranicí na bruchu. A jak ho tak minu, kouknu do zrcátka a vidím, že na zádech má ctyri barevný ctverce - žlutej, zelenej, modrej a oranžovej! Kua, že já si s tím dával tolik práce! ;)

Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat